Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Lukyz
    Chtěl jsem si přečíst nějaký názory na PoE, ale nakonec akorát přemýšlím kde je ten slavnej cenzor, co maže i relevantní věci v bleskovkách a tady nechává nabývat tu žumpu krásně na objemu *7*
    • je to tupý klik fest s ještě tupějším příběhem určený pro uctivače brakové tvorby na úrovni Forgotten Realms, no vlastně mnohem horší než FT. Vezmi si nejhorší WarCraft knihu a zkřiž to s Eragonem a máš příběh v Pillars. Lore je naprostá tragédie. Příšernost. To vymysleli za jeden večer, v podstatě nulová originalita. Ta hra tě ničím nepřekvapí. Stačí?
      • Trapný level design, odporný anime vizuál, kýčovité armory a zbraně, žádný příběh, laciné animace, a koncept ve stylu projdi level a zabij kýčovitého bosse. Toť tvůj úžasný crap souls, tak už si ho běž zahrát a neotravuj tady.
  • PoE je pro me jedna z nejkrasnejsich, nejparadnejsich, nejuzasnejsich hernich zalezitosti nekolika poslednich let. Ne-li klidne dekady. Miloval jsem (stale miluji!) Baldur's Gate, D&D, fantasy obecne... v dobe vydani vsech BG, IWD a NWN jsem si maloval budoucnost, ve ktere projdu vsechny kraje Forgotten Realms nebo ve ktere se podivam do Eberronu ci dokonce do Spelljammeru - a ono ne. Po klasickych skupinkovych fantasy rpg podobneho razeni se slehla zem. Nepotrebuji 3d grafiku, miliardove rozpocty, hollywoodske herce. Mne staci kouzelna atmosfera, paradni hratelnost a kupa zabavy. Jako Pillars.
    • este uvidime s cim pride Numenera na konci roka :)
    • taky myslím, že PoE je nejlepší RPG posledních pár let. Rozhodně válcuje přehypovaného Witchera, který má sice všechno mega, ale jinak je plytký jak kaluž.
      Tím neříkám, že PoE je dokonalá hra. Má ještě spoustu much zejména ve vyváženosti jednotlivých povolání, vybroušení pravidel, vylepšení kouzel atd. Ale jinak má ta hra dobrý příběh/lore, nádhernou grafiku. Však oni to v PoE 2 ještě vybrousí.

      DA III jsem ještě nehrál, takže zatím nemůže srovnat.
      • Nejlepsi rpg poslednich let to je, bohuzel to je na tom to smutny, protoze pillars je jen prumerna hra. Prilisna linearnost, nevybalancovanost, slabota hlavniho pribehu a velmi malo vedlejsiho obsahu me donutilo hru opustit. S BG se to neda srovnavat ani v nejmensim.
        • Morraw
          Velmi málo vedlejšího obsahu ? Tak to ani náhodou. Hra obsahovala desítky vedlejších úkolů, bounties, nahodne události a spravování vlastní pevnosti a megadungeon. To mi rozhodne nepřijde málo.
          • Na papire to mozna neprijde jako malo, ale ve skutecnosti ta pevnost byla celkem uboha a vedlejsi ukoly znamenaly se nekam vratit, znova to probehnout a hledat, kde se spawnulo novy npc.
        • BG1 taky nebylo nic extra. Bylo to asi 30 obrazovek (map), které byly vyplněny různými setkáními, z nichž většina nijak nesouvisela s hlavním příběhem. Hlavní příběh BG1 nebyl špatný, ale nebyl nic extra. Skutečné mistrovské dílo bylo až BG2

          Z poslední doby mě ještě bavil Deus Ex HR, ale nevím jestli to je RPG, spíš je to mix RPG/akční hry.
          • BG hlavni pribeh lze hodnotit jen jako celek a shrnout to do 30 obrazovek je nejenze uplne mimo, ale treba do toho jeste zapocitat interiery, takze skutecna rozloha je mnohem vetsi.
    • Naprosot souhlasím. Kde to mám podepsat?
  • Morraw
    haha, lol, hnisavec - individua objevující se pravidelně pod články nejen o PoE a D:OS, ale vpodstatě o jakékoliv CRPG hře. Malý článek, 100 příspěvků a většina zase jen hádka s jedním z nich.
    Myslím, že není problém nereagovat na tyto lidi a nechat jejich provokativní příspěvky vyhnít.
    Moderování diskuzí ještě není pořád nic extra, takže je třeba začít od sebe -> NEREAGOVAT.
    • Presne tak. Nereagovat, jen v duchu litovat, coze to musi byt za chudaky, kdyz se takhle nudi a museji sem psat takove odpady. Zrejme jim nekdo hodne ublizil a ted se msti celemu games !
    • To nedokážu, pretože: https://xkcd.com/386/
  • mozes hrat aj sam, dokonca mas aj achievementy na steame ak to dohrajes same +tripple crown solo
    • https://www.youtube.com/watch?v=Yyfdcoocex8
  • Teda některý duše jsou tady hodně hrbatý.
    No ale už vám ty prázdniny končí a hurá do školy si potřetí zopakovat čtvrtou třídu.
    • je videt, ze jsi malo opalenej, jinak bys vedel, ze na zakladce se da opakovat jen jednou *5*

      § 52

      (1) Do vyššího ročníku postoupí žák, který na konci druhého pololetí prospěl ze všech povinných předmětů stanovených školním vzdělávacím programem s výjimkou předmětů výchovného zaměření stanovených rámcovým vzdělávacím programem a předmětů, z nichž byl uvolněn, pokud mu nebylo povoleno opakování ročníku podle odstavce 6 věty třetí. Do vyššího ročníku postoupí i žák prvního stupně základní školy, který již v rámci prvního stupně opakoval ročník, a žák druhého stupně základní školy, který již v rámci druhého stupně opakoval ročník, a to bez ohledu na prospěch tohoto žáka.
      • OK, má chyba.
        • horacek a pazout, chapu, ale tim, ze zakladni vzdelani je povinny, by tam opravdu nekteri mohlo skoncit na veky, kdyby se muselo opakovat, dokud neprospejou *1*
  • Vyzerá to nádherne, tá atmosféra z tej hry priamo sála, len škoda, že nie som na fantasy rpg. Keby sa obsidian rozhodol robiť trebárs izometrickú post apokalyptickú hru na štýl fallout tak by som bol fakt rád.
    • zkus Dead State, je to pecka i když jsou tam zombici
      • P.S.: no pecka asi ne ale dobra hra jo
    • Wasteland 2 se ti nelíbilo?
      • Neskúšal som, ale nebol wasteland náhodou v 3D?
        • Ještě bych doplnil, že pokud o Wastelandu přece jenom uvažuješ, doporučil bych počkat s tim na Directors Cut, kterej by měl vyjít v říjnu.
        • a navic to delalo inExile a ne obsidiani, ty tou dobou tunili south park
  • http://www.rpgamer.com/games/eternity/poe/reviews/poestrev1.html

    Pokud to neuspěje ani na strankách věnované RPG, tak je něco špatně
    • pribeh i originalita 4/5, to spis nez na neuspech vypada na neuspesnej argument, nekdo by to mohl nazvat dokonce strelbou do vlastnich rad *5*
    • walltar
      Hmm a jejich největší mínusy vypadají že jsou o grafice a namluvení postav... řekl bych velice nepodstatné.

      Ale i když to nebyla dokonalá hra, tak pořád byla dobrá a hratelná... Někomu se líbila víc a někomu míň. Asi jako každá jiná hra.
      • já vidím jako největší mínus combat, to tam jako nevidíš nebo nechceš vidět tlouštíku???
        • walltar
          Já to celý nečet (Až tak mě to nezajímá)... Jen počítám, že největší argumenty se uvedou pod hodnocením.

          + Great old-school 2.0 combat
          + Old classes with new tricks
          + Rich setting...
          - That could be better presented at times
          - Lack of character art
          - Lack of voice over

          Ale nevím teda když je největší mínus combat, proč u něj mají to plus.
          • možná by to chtělo číst recenzi. Combat jenom 3/5...
            • Co je rovnaka znamka aku dali Dark Souls za pribeh...co hodnotia za najslabsiu cast hry. PoE ho ma hodnoteny lepsie...cize aj to je ok, nie? ;-)
            • walltar
              http://www.rpgfan.com/reviews/Pillars_of_Eternity/index.html ale zase na druhé straně jiné RPG stránce se to celkem líbilo.
            • jako "great" Je to nostalgia, jenže ta nostalgie je úplně zbytečná. Takže průmer. Kapišto?
            • ta hra je o combatu? ds je jenom o tom a pritom je to mechanikou retro zalezitost tak 30 let zpatky, nepratele bez spetky ai, s omezenym movesetem, a co je uplne, ale uplne nejhorsi, ze kdyz clovek absolvuje pokusy o nacteni tech movesetu, tak k tomu musi vetsinou bezet nekolik minut nebo dokonce jeste absolvovat xkrat absolvovany souboje porad dokola

              ale chapu, ze masochistum to musi delat velice dobre *5*
            • walltar
              jak sem říkal, až tak mě ta recenze nezajímá... jen říkám, že je divné že by hře v recenzi vytkli combat a potom ho uvedli jako plus hry.

              Nějak jim to nesedí.
  • ááááá Drizzt trochu křečovitě obhajuje "jedinečnost a dokonalost," BG2 a BG1 div neháže do ranku " ale jako docela dobrý, ale vlastně na číču " :-D

    Nezbývá mi, než ti za sebe oponovat - mě zase přišel příběh BG 2 až zbytečně moc nataženej. Ač to byl pořád skvost a do teď si pamatuju snad všechny lokace, důležitý NPC a dějové zvraty - tak mi prostě přišel BG 1 lepší. Nápaditostí členů v družině počínaje ( v BG 2 byly charizmatický spíš NPC z jedničky ) než Yoshimo, Aerie, Valygar - ale to může být subjektivní a jak se říká zvyk je železná košile.

    Hlavní záporák Irenecus - nevím proč, ale nikdy jsem neměl takovou chuť ho zabít jako Sarevoka - ten si zpečetil osud hned jak za Candle Keep zamordoval Goriona. Herní prostředí a celkově lokace se mi líbili taky daleko víc v BG1 (i když se v podstatě dá namítnout, že lokace byly ve stejnym vizuálu, tak co mi vadí).

    Pillars of Ethernity jsem očekával a s obrovskou chutí hru poté nainstaloval - ale během třech večerů po práci se to zapálení pro PoE rozplynulo jako pára nad hrncem :(.
    Za prve mě vůbec nechytl příběh - beru, subjektivní a tím to celé začalo. Díky odkazu na BG jsem očekával podobné herní mechaniky - pravidla AD&D se ale nekonala - další subjektivní podpásovka.

    Za sebe říkám, že Pillars of Ethernity sklidil (z části zasloužený) úspěch díky tomu, že vyšel v roce 2014 - kdyby vyšel v roce 2003 - asi by takový úspěch nesklidil....ale sto lidí, sto chutí. Pořád lepší než bělovlasý pán z Rivie
    • Mě Irenicus taky moc nechytil, přišel mi takový nijaký. Navíc jsem Baldurs Gate 2 hrál krátce po Planecape Torment, takže i ta temná/mrtvolná atmosféra mi přišla trochu okoukaná. Ale celkově se mi BG2 líbila moc a ve své době to byla špičková RPG. Zejména romance tam podle mě byly tak propracované a zajímavé (Viconia!), že dnešní pokusy a la Dragon Age jsou spíš k smíchu.

      Dneska už mě izometrické hry moc nezajímají a dávám přednost bělovlasému pánovi z Rivie a černovlasé paní z Aedirnu *3*
  • škoda že je ta hra party based. starat o velkou grupu by se mi nechtelo, radeji hraju solo nebo max 3 členna skupina.
    Tim spíš že hra nema AI a je nutne na každeho klikat
    • Vidiš, a to mně zas absence AI skupiny nevadí. První věc, co stejně vždycky udělam je, že všechny tyhle berličky vypnu. Protože, a teď si dovolim bejt zcela neskromnej, se domnívam, že zvládnu šestičlenou skupinu ovládat líp, než komp. Zvlášť, když mam k dispozici pauzu.
    • už tam AI je
      • dokonce? To chce šampus *15* a už přidali i normální combat, ne tu klikací rubačku?
        • AI pridali kvuli konzolistum kteri by nezvladli multitasking skupiny
          • del0
            Tjn. Konzolista, který nezvládá mikro a běžně si plete RPG s mlátičkou tu bude něco plkat o combatu... *15*
  • nevite prosim nekdo jak je to s cestinou k pripravovanemu datadisku? Mi to tak nejak zhruba vychazi, ze az vyjde datac tak vyjde i cestina, a nez bude cestina k datadisku tak zas budu cekat, jako ted, tisic let :(
    • Nauč se anglicky a čekat nebudeš muset. Ti lidi to dělaj zadáče a dokud je za to neplatíš jako normální překladatele, tak prostě budeš muset čekat. Ti lidi mají i svůj život...
      • Thorleif_cz
        Možná to dělaj internety, ale nechápu proč tak zbytečně agresivní odpověď, každýmu je jasný, jak to s překladama v naší malý zemičce je, ale to přece neznamená, že si nad tím člověk nemůže (se vší úctou k překladatelům) v podstatě nevině povzdechnout. Navíc tohle není žádná střílejda, nebo na text triviální arpg, ale záležitost u který je text jedním z nosných pilířů zážitku ze hry a ty texty jsou podle toho i psaný. Já jakožto člověk, co nemá problém se v cizině po anglicku domluvit jsem to měl s textama v týhle hře dost těžký a po odehrání cca 8 hodin také čekám na překlad.
        • Ale život není o čekání, ale o sebezdokonalování se.Kolega jen řekl pravdu ať je jakkoli krutá *3*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit