Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • jůů, user friendly hry? user friendly interface... a co jim kuwa trvalo tak dlouho?
  • BelaJBB
    Prebindovanie iba na vopred dané klávesy, to je teda vymoženosť. :) Kde sú tie časy nelimitovania zmeny bindu a hier bez zásadných bugov.
    • Hairy_Ass
      Zrovna s těmi bugy to tenkrát lepší než dnes nebylo.
      • bugov bolo menej kedže po technologickej stránke bolo menej vecí v ktorých sa mohli objaviť Na druhej strane tým narastala šanca že daný bug bude zásadného charakteru.
        • Daggerfall nešel vůbec dohrát! Zabugované hry byly tentkrát i dneska.
    • JohnyTheZik
      ach ta nostalgie.. tehda se delaly hry jen bez bugu :)
  • Mato1987
    Bioshock 2.5, meh, pass...
    • bobsh
      pokud to bude mít podobně skvělou atmosféru jako Bioshock, tak je to jenom dobře
      • Mato1987
        ja nehovorím že bioshock bola zlá hra, bioshock 1 som prešiel s radosťou ale dvojka ma úplne nebavila ....
  • froztik
    Jako nevim, ale tohle mi přijde spíš k pláči, než důvod k radosti. Dřív tohle bylo ve hrách automaticky a teď za to máme chválit vývojáře, jak jsou na nás PC hráče hodní ? Na mě osobně teda tímhle opravdu dojem neudělají...
    • Můžeme být rádi, protože poslední dobou studia, který tvoří miltiplatformní hry, absolutně kálí na nějaké nastavování případně castoming samotné hry, a aby se nemuseli trápit s laděním na různé PC HW, tak to uzamknou (třeba kvůli framerate) a bobek je na světě. Samozřejmě, že tyto věci bývaly v minulosti skoro standardem ale tehdy se nezaměřovalo na "casaul" hráče a nějaká multiplatformita byla tabu.
      • robi to bethesda, bude to takisto zabugovane, ako skyrim
        a rovnako to bude vyzerat, az kym to komunita neopravi
        • Už sem se lekl, že to tu někdo nevytáhne. Takže po stopadestáté - Bethesda je jen vydavatel a s tvorbou hry nemá víceméně nic společného, Dishonored dělá Arkane.
          • aj Rage robil ID a pod Bethesdou sa z toho stal bugfest *2*
            • aj tvoja mamka bola sikovna, aspon co si pamatam, a aj tak si z nej vysiel ty :/
    • DangerousDave
      no neviem ani v starších hrách nebolo samozrejmosťou vypnút hud a všetko čo ťa na obrazovke iritovalo, ani FOV si si nemohol nastaviť prakticky v žiadnej hre (samozrejme dalo sa to cez konzolové príkazy alebo zmenou konfiguračného súboru - ale to sa dá i dnes). Možnosti nastavení grafiky boli tiež dosť limitované (ale to bolo skôr dané technológiami).

      Dojem robiť nemusia ale sympatie si tým určite získajú, hlavne v tejto dobe... moje sympatie už majú.
      • kolega má zřejmě na mysli gamesy jako Duke nebo Blood, kde se prostě jen párkrát zmáčklo Ctrl a mínus a bylo
    • podobne
  • GUI ;)
  • Rád vidím, že PC verzia dostane ten kúsok lásky, ktorý nám sľúbili.
  • hyeny -> nevěřilY
    fajn, ne
    vzápětí
  • Cosi
    Tak jsem si po přečtení příspěvku myslel, že se bude mluvit o Umělé Inteligenci. A ono je to User Interface.
    • to je AI ty joudo *15*
    • pleteš si UI (User Interface) a AI (Artificial Intelligence) :)
      • PreidaQ
        Jenže UI pro umělou inteligenci v počeštěné verzi se také běžně používá.
      • UI je odjakživa umělý igelit
    • Kozy
      to jo :D, i ten obrázek tomu pomohl, člověk si řiká tak se podíváme jak budou chytří..a ono ejhle můžeš si schovat manu a životy :D
      • to jako že nastavitelná umělá inteligence?
        • DangerousDave
          nastavitelná AI by mohla byť v každej hre, keby bol o to záujem, pre vývojarov nepredstavuje žiaden problém vyviesť pár hodnôt do nastavení hry (napr. reakčné časy, zorný uhol, presnosť strelby, rýchlosť pohybu, reakcie na zvuk a pohyb atď). Bolo by skvelé mať tieto možnosti nastavení predovšetkým v stealth hrách a fpskách.
          • Řekl bych, že přesnost střelby, reakční čas apod. jsou v podstatě již součástí her prostřednictvím nastavení obtížnosti. Furt se ale jedná o víceměné kvantitativní aspekty, pod umělou inteligencí si představím spíše něco kvalitativnějšího.
            • DangerousDave
              přesnost střelby aj reakční čas je prirodzenou súčasťou AI v hrách a zároveň súčasťou jednotlivých obtiažností ... samozrejme o tom, čo je AI nemá zmysel diskutovať, v tom nemajú jasno ani väčšie kapacity *1*

              Na vyššej obtiaznosti sa môže zlepšiť napr. pathfinding alebo krytie sa za prekážkami, opatrnejší postup (i keď takých hier je naprosté minimum) ale zároveň sa neprirodzene zvýšia reakčné časy a presnosť strelby čo može byť nežiadúce. Preto by lepšia forma nastavenia AI prišla vhod (pokial sa človek nechce vŕtať v súboroch hry).

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit