Přejít na výpis diskuzí
Názorná ukázka nastavitelného UI v PC verzi Dishonored
16.7.2012 | Petr Poláček
31 příspěvků
-
aj tvoja mamka bola sikovna, aspon co si pamatam, a aj tak si z nej vysiel ty :/
-
jůů, user friendly hry? user friendly interface... a co jim kuwa trvalo tak dlouho?
-
Daggerfall nešel vůbec dohrát! Zabugované hry byly tentkrát i dneska.
-
ja nehovorím že bioshock bola zlá hra, bioshock 1 som prešiel s radosťou ale dvojka ma úplne nebavila ....
-
pokud to bude mít podobně skvělou atmosféru jako Bioshock, tak je to jenom dobře
-
aj Rage robil ID a pod Bethesdou sa z toho stal bugfest *2*
-
Jenže UI pro umělou inteligenci v počeštěné verzi se také běžně používá.
-
bugov bolo menej kedže po technologickej stránke bolo menej vecí v ktorých sa mohli objaviť Na druhej strane tým narastala šanca že daný bug bude zásadného charakteru.
-
Už sem se lekl, že to tu někdo nevytáhne. Takže po stopadestáté - Bethesda je jen vydavatel a s tvorbou hry nemá víceméně nic společného, Dishonored dělá Arkane.
-
robi to bethesda, bude to takisto zabugovane, ako skyrim
a rovnako to bude vyzerat, az kym to komunita neopravi -
Zrovna s těmi bugy to tenkrát lepší než dnes nebylo.
-
přesnost střelby aj reakční čas je prirodzenou súčasťou AI v hrách a zároveň súčasťou jednotlivých obtiažností ... samozrejme o tom, čo je AI nemá zmysel diskutovať, v tom nemajú jasno ani väčšie kapacity *1*
Na vyššej obtiaznosti sa môže zlepšiť napr. pathfinding alebo krytie sa za prekážkami, opatrnejší postup (i keď takých hier je naprosté minimum) ale zároveň sa neprirodzene zvýšia reakčné časy a presnosť strelby čo može byť nežiadúce. Preto by lepšia forma nastavenia AI prišla vhod (pokial sa človek nechce vŕtať v súboroch hry). -
Můžeme být rádi, protože poslední dobou studia, který tvoří miltiplatformní hry, absolutně kálí na nějaké nastavování případně castoming samotné hry, a aby se nemuseli trápit s laděním na různé PC HW, tak to uzamknou (třeba kvůli framerate) a bobek je na světě. Samozřejmě, že tyto věci bývaly v minulosti skoro standardem ale tehdy se nezaměřovalo na "casaul" hráče a nějaká multiplatformita byla tabu.
-
Řekl bych, že přesnost střelby, reakční čas apod. jsou v podstatě již součástí her prostřednictvím nastavení obtížnosti. Furt se ale jedná o víceměné kvantitativní aspekty, pod umělou inteligencí si představím spíše něco kvalitativnějšího.
-
kolega má zřejmě na mysli gamesy jako Duke nebo Blood, kde se prostě jen párkrát zmáčklo Ctrl a mínus a bylo
-
ach ta nostalgie.. tehda se delaly hry jen bez bugu :)
-
Prebindovanie iba na vopred dané klávesy, to je teda vymoženosť. :) Kde sú tie časy nelimitovania zmeny bindu a hier bez zásadných bugov.
-
to je AI ty joudo *15*
-
Bioshock 2.5, meh, pass...
-
no neviem ani v starších hrách nebolo samozrejmosťou vypnút hud a všetko čo ťa na obrazovke iritovalo, ani FOV si si nemohol nastaviť prakticky v žiadnej hre (samozrejme dalo sa to cez konzolové príkazy alebo zmenou konfiguračného súboru - ale to sa dá i dnes). Možnosti nastavení grafiky boli tiež dosť limitované (ale to bolo skôr dané technológiami).
Dojem robiť nemusia ale sympatie si tým určite získajú, hlavne v tejto dobe... moje sympatie už majú.