Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • aj tvoja mamka bola sikovna, aspon co si pamatam, a aj tak si z nej vysiel ty :/
  • jůů, user friendly hry? user friendly interface... a co jim kuwa trvalo tak dlouho?
  • Daggerfall nešel vůbec dohrát! Zabugované hry byly tentkrát i dneska.
  • Mato1987
    ja nehovorím že bioshock bola zlá hra, bioshock 1 som prešiel s radosťou ale dvojka ma úplne nebavila ....
  • bobsh
    pokud to bude mít podobně skvělou atmosféru jako Bioshock, tak je to jenom dobře
  • aj Rage robil ID a pod Bethesdou sa z toho stal bugfest *2*
  • PreidaQ
    Jenže UI pro umělou inteligenci v počeštěné verzi se také běžně používá.
  • bugov bolo menej kedže po technologickej stránke bolo menej vecí v ktorých sa mohli objaviť Na druhej strane tým narastala šanca že daný bug bude zásadného charakteru.
  • Už sem se lekl, že to tu někdo nevytáhne. Takže po stopadestáté - Bethesda je jen vydavatel a s tvorbou hry nemá víceméně nic společného, Dishonored dělá Arkane.
  • robi to bethesda, bude to takisto zabugovane, ako skyrim
    a rovnako to bude vyzerat, az kym to komunita neopravi
  • Hairy_Ass
    Zrovna s těmi bugy to tenkrát lepší než dnes nebylo.
  • DangerousDave
    přesnost střelby aj reakční čas je prirodzenou súčasťou AI v hrách a zároveň súčasťou jednotlivých obtiažností ... samozrejme o tom, čo je AI nemá zmysel diskutovať, v tom nemajú jasno ani väčšie kapacity *1*

    Na vyššej obtiaznosti sa môže zlepšiť napr. pathfinding alebo krytie sa za prekážkami, opatrnejší postup (i keď takých hier je naprosté minimum) ale zároveň sa neprirodzene zvýšia reakčné časy a presnosť strelby čo može byť nežiadúce. Preto by lepšia forma nastavenia AI prišla vhod (pokial sa človek nechce vŕtať v súboroch hry).
  • Můžeme být rádi, protože poslední dobou studia, který tvoří miltiplatformní hry, absolutně kálí na nějaké nastavování případně castoming samotné hry, a aby se nemuseli trápit s laděním na různé PC HW, tak to uzamknou (třeba kvůli framerate) a bobek je na světě. Samozřejmě, že tyto věci bývaly v minulosti skoro standardem ale tehdy se nezaměřovalo na "casaul" hráče a nějaká multiplatformita byla tabu.
  • Řekl bych, že přesnost střelby, reakční čas apod. jsou v podstatě již součástí her prostřednictvím nastavení obtížnosti. Furt se ale jedná o víceměné kvantitativní aspekty, pod umělou inteligencí si představím spíše něco kvalitativnějšího.
  • kolega má zřejmě na mysli gamesy jako Duke nebo Blood, kde se prostě jen párkrát zmáčklo Ctrl a mínus a bylo
  • JohnyTheZik
    ach ta nostalgie.. tehda se delaly hry jen bez bugu :)
  • BelaJBB
    Prebindovanie iba na vopred dané klávesy, to je teda vymoženosť. :) Kde sú tie časy nelimitovania zmeny bindu a hier bez zásadných bugov.
  • to je AI ty joudo *15*
  • Mato1987
    Bioshock 2.5, meh, pass...
  • DangerousDave
    no neviem ani v starších hrách nebolo samozrejmosťou vypnút hud a všetko čo ťa na obrazovke iritovalo, ani FOV si si nemohol nastaviť prakticky v žiadnej hre (samozrejme dalo sa to cez konzolové príkazy alebo zmenou konfiguračného súboru - ale to sa dá i dnes). Možnosti nastavení grafiky boli tiež dosť limitované (ale to bolo skôr dané technológiami).

    Dojem robiť nemusia ale sympatie si tým určite získajú, hlavne v tejto dobe... moje sympatie už majú.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit