Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Tak to připravte si papíry jsem čuměl
  • maros.goc
    keby sme mohli všetkých ukecať, to by z Adama bol doslova Posol boží :DDD......to by bolo troška trápne, dôležité je, že ich nebudeme musieť zabiť, a to je skvelá správa :) pre mňa zatiaľ najočakávanejšia hra súčasnosti spolu s Dark Souls 3
  • tak urcite, 9mm padnych argumentu
  • TheGGG
    Kdo v dnešní době hraje eště stealth?
    • ten kdo neví za který konec se drží zbraň *1*
    • Pravda, dnes je typicky akční doba, zato před 7 lety...jojo to se to stealthovalo....
  • Keyz
    Jako super, že ne každý půjde ukecat. To by bylo opravdu trapné. Ale stejně to bude uděláno tak, aby to nahrávalo všem buildům hlavního hrdiny. Což je podle mě, také blbě.

    Build má být pro hru a nemusí být u bossů. Klidně může být nutné je zničit silou / nějak zákeřně a ten kdo má daný build bude mít výhodu a ten kdo nemá, tak se bude více snažit. Pak to je uvěřitelné a ne boss který stojí tak blbě, že je možné ho nějak tajně zničit vždy...To je věc jen do score, kdy jsem borec, protože jsem ukecal všechno včetně mravence po cestě....

    Navíc: "Rozhodně to ale neznamená, že by se měl opakovat průšvih z Deus Ex: Human Revolution, kde jste museli bosse ustřílet i v případech, kdy jste celou hru investovali všechny body do tichého postupu, hackování a konverzací"

    Co na tom bylo jako průšvih? Někdo brečel, že musí střílet? I základní pistolí do hlavy šlo lehce zabít bosse, granáty pomohly. No a jestli někdo neměl ani to, tak to je logicky jeho chyba. Jako hrát tak, že mám jen věci pro svůj build a nic v záloze je vtipné. Navíc ty granáty byly před bossem. Dělá se z komára velblouda. Šlo to i tak. To mi připadá, že to někdo chtěl mít celé univerzální a tedy: Hrají kecání = vše musím ukecat. To je kravina. Pak to vypadá tak hloupě. To samé hraji ramba = vše musím zničit. Nemusím a když dokonce nebudu moci, tak se nepodělám, zapnu mozek a vyřeším to jinak a nebudu si stěžovat na fóru, protože malá část hry, nejde hrát tak, jak chci...
    Prostě hraje nějaký buidl tak se vše musí podřídit tomu jak hraji *15* Jasně. Většina ano aby to bavilo ale ne vše.
    • MickeyMutant
      Chceš hrát hru typu Deus Ex jako střílečku? Fajn, nikdo ti to nebere. Ale nevnucuj svou verzi ostatním, pokud chtějí hrát po svém. Třeba bez zabíjení nebo s možností stealth postupu proti bossům. Tobě tahle alternativa nijak neublíží, ostatní třeba potěší.
      • Keyz
        To nenutím.

        Jen bych rád tomu věřil. A to neudělají tak, že 100% hry bude pro všechny buildy. To prostě není uvěřitelné. Naopak nečekané problémy jsou. Mě to ublíží, protože to bude kravina. Již vidím tu lokaci, která bude udělána tak blbě, aby to každý s každým buildem každý prošel lehce. Stejně lehce. Tak blbě jako byla první lokace u toho bosse v DR HR. Prostě jsi vylezl do patra a borec střílel okolo a nic nemohl dělat. Ano tomu věřím....Kdo si na to stěžoval?
        To je trapné a tomu někdo věří? To sedí do příběhu? Borec co je tak hloupý, že se nechá ukecat, borec co stojí tak blbě, že ho někdo zabije ze zadu, borec co stojí tak blbě, že ho někdo zničí raketometem....Tohle nesedí k příběhové hře. Prostě vše musí být tak, aby to nemohlo nikdy a nikoho nějak urazit. To je strašné.

        Jako u příběhové hry kde to má nějak dával smysl to vadí. Jinde by mě to bylo jedno. Copak fakt někomu vadil jeden boss a ten fakt, že najednou musel střílet? Však to k tomu sedělo. Někde brečel na fóru, že to nejde? Nebo, že ho musel zabít? To je opravdu trapný. A kdyby ho šlo nezabít to by bylo jako lepší? To by bylo trapné. Něco jako ukecej radikálního bojovníka anebo použil plížení v první linii. To prostě nejde. Někdy to prostě nejde, ale zde se u toho někteří podělají. Prostě vše musí jít na všechny způsoby, nehledě na to, jak to pak vypadá hloupě.

        To je tak moc důležité jsi během hry nikoho nezabil? Pak si omezíš hodně uvěřitelnost příběhu, protože některé akce prostě se prostě dějí. Také budeš vědět, že nebude zvrat, protože vše vyřeší tak aby to šlo k tvému buildu.
        • MickeyMutant
          Jedním ze zajímavých a charakteristických rysů série Deus Ex byl právě alternativní postup při průchodu hrou. Věci tu prostě bylo možné řešit několika způsoby. Fungovalo to i v DXHR s výjimkou bossů. Proto se právě tohle jedno procento hry ocitlo pod palbou kritiky.

          Rozhodně nevolám po tom, aby tahle vyvrcholení šla projít s prstem v nose. Jen ať jsou klidně těžká a pro určitým způsobem specializovanou postavu složitější než pro jinou (třeba každý boss o chlup zranitelnější pro jiný styl). Taky nikdo nelpí na tom, aby šlo boss fighty ukecat. To bych určitě nechal na scenáristech, aby osudy svých postav podpořili příběh hry. Ale rozhodně nechci znova situaci z minulého dílu, kdy jsem se vracel ke starším sejvům a zbytečně vylepšoval bojové augmentace, co jsem pak už v průběhu hry nikdy nehodlal využít. A s nimi jsem pak s oním "prstem v nose skolil bosse" - tedy přesně to, co se ti zřejmě nelíbí.
    • jakubc
      Souhlasím, ale hodně lidem to vadilo. Upravit bossfigty do systému hry, tedy "řešení na tisíc způsobů" mi nepřijde nic proti ničemu, ale taky jsem tu hysterii nechápal.
      • Keyz
        Má to dopad na příběh a to, jak tomu věříš.

        Prostě uděláš vždy ideální situaci všeho. Vždy budeš vědět, že to vyřešíš na x možností. To je hloupé.
        Kdyby to bylo jinak, tak nebudeš tušit co bude a máš zde překvapení, také mohou udělat uvěřitelné NPC. Jako ty budeš věřit NPC s kulometem, které chce zabít všechny když ho potom ukecáš anebo nějak prolezeš šachtou a klepneš ho něčím po hlavě? *15*

        To jo to dilema volnost a tedy kvantita vs omezení a kvalita. Něco jako GTA 3 vs Mafia. A Deus Ex byl, pro mě o příběhu.
        • x_ander
          Proč by do příběhu nemohlo jít zahrnout několik možností, jak se vypořádat s bossy? Když zrovna Deus Ex na řešení všeho více způsoby staví nejen hratelnost, ale i příběh. Chápu, že pokud by šlo kohokoliv "ukecat", tak to nebude působit úplně reálně - ale nepředstavuj si hned situaci, že někde stojí nějaký boss, který tě má za úkol prostě zabít a nepustit dál a je tedy divné, že bys mu něco nakecal a on si sedl do kouta a hotovo. Možností je vic - viz. např.killphrase z první Deus Exu - člověku dá zabrat killphrase najít (resp. hlavně zjistit, že taková možnost tu vůbec je), ale pro tichošlápka to zkrátka je možnost, jak se bosse zbavit bez boje.

          Hratelnostně mě ty původní boss fighty v HR dost štvaly. Jo, je to sice jak píšeš - stačí pár headshotů základní zbraní a pár granátů pomůže. Když člověk ale hraje vyloženě stealth, tzn. nikoho nechce zabít, tak u sebe nemá ani tu základní pistolku nebo granáty. Což byla i má situace. K prvnímu bossovi jsem došel v podstatě jen s uspávací puškou - a tou ho vážně nesundáš. Výsledek byl, že jsem celý level musel opakovat, abych nabral nějaké zbraně. A to bylo zkrátka špatně u hry, která se prezentovala, že zabíjet nemusíš.

          Takže ja klidně uvítám možnost, že místo toho, abych se s nějakým řízkem naháněl se řvoucím kulometem v ruce po skladišti, tak mám možnost do toho skladiště vlézt neporovaně šachtou a klepnout ho po hlavě. A rozhodně v tom nevidím žádné omezení - tobě víc vyhovuje ho ustřílet? Vždyť ti vůbec nic nebrání to tak udělat.
    • Pethulla
      No to je aspoň normální názor. Sám jsem si během hraní HR říkal odkud se objevila ta šílená hysterie ohledně bossfightů. Jak by si hráči představovali se těm bojům vyhnout? Jak by pak věděli kam se vydat? Navíc trošku problém mohl být jenom s tím prvním, proto tvůrci nečekaně hráčům hodili pod nohy několik EMP, boj navíc probíhal v místnosti plné výbušnin. To snad nebyl problém ani pro ty plíživé přizdi*ráče. No a v dalších bojích už měl bojové vybavení snad i ten kdo se chtěl 100% soustředit jen na stealth styl. Tohle je hlavní věc kterou by tvůrci měli změnit - takhle šílený nadbytek bodů jsem snad jinde nezažil. To byly pak dilemata: hodit body do téhle vlastnosti kterou vůbec nepotřebuju nebo do týhle která je mi úplně na prd?
    • Souhlasím ;)
  • Žádný kecy. Vyvenčím mu pajšl brokovnicí. *5* *1*
  • koukám že tvurci teto hry berou prášky na originalitu, tak bacha at to s tou originalitou nepreženou #sarkasmus
  • jakubc
    Ani první Deus nebyl o přemlouvání bossáků... Je logické, že ne každý se nechá ukecat. Pane Page, a nevadilo by vám třeba nevládnout světu? A pane Simons, pojďme odložit naše nepřátelství a dejme si jedno pivo jako augmentovaní bratři...
    • Lukyz
      Ale jestli si dobře pamatuju, tak Anna Navare a Gunther šli "ukecat" resp. jsi je zničil během rozhovoru, když jsi zjistil tu jejich sebedestrukční frázi *1* To bylo hodně prima...
      • jakubc
        Ano, ale to bych za ukecání zrovna moc nepočítal. :-D
        • x_ander
          Proč ne? Technicky vzato jsi je sice zabil, ale byla to možnost, jak je vyřídit bez boje. Tzn. ideální pro hráče, který se neorientoval na boj, ale na jiný způsob průchodu hrou. Nehledě na to, že najít killphrase nebylo až tak jednoduché. Že tahle možnost vůbec je, jsem zjistil až když jsem to hrál snad popaté.
  • Magister_Peditum
    Je to sice logický, ale i tak je to škoda. Asi jediná hra dneška, kde by šlo finálního bossáka ukecat. *15*
    • fallanga
      Mám pocit, že ve Fallout 1.5 šel finální boss ukecat.
      • Magister_Peditum
        Taky říkám dneška.

        EDIT: BTW, myslím, že to šlo i v Fallout: New Vegas, což není zas tak dlouho, takže beru zpět.
        • danny_the_hound
          No konkrétne celý Fallout:New Vegas bolo možné prejsť bez zabitia čo i len jedinej postavy (a toho záverečného bossa sa podarilo ukecať aj mne *4* ). Na druhej strane tam hráč mohol zlikvidovať úplne každého s výnimkou toho robota, ktorý vám robil "komorníka" vo Vegas (a aj to len preto, že sa po zničení downloadoval do nového tela -- vývojári potrebovali niekoho, kto by zabezpečil, že hra pôjde dohrať).
          • fallanga
            Nezapomeň, že jsi nemohl zabít děti. Ach, fatální chyba.
        • fallanga
          Fallout 1.5 vyšel roku 2013 *3*
  • Před týdnem nebo dvěma jsem dohrál DE:Human Revolution (první DE hra pro mě) a musím říct, že se celkem těším na pokrašování. Snad jen pořeší rychlost přechodu po mapě, protože ta pomalá chůze i sprint bylo něco tak iritujícího při plnění vedlejších úkolů.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit