Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Je to ještě lepší, než jsem si představoval: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=NRM0aXbP3hA
    • Funkční link: http://youtu.be/NRM0aXbP3hA
  • DarkHawk
    Delete. On tam vlastně píše, že to spíš trofej než užitečná zbran.
  • Na nový Bioshock se sice nehorázně těším, ale tohle už mi přijde kapku přestřelené. No ale uvidíme, třeba to do nového stylu dobře zapadne..
    • Když si uvědomíš, jak silně ovlivňuje obraz George Washigtona myšlení americké společnosti, pochopíš, že Georg Washington jako nezastavitelný smrtící stroj, který chrání své město, je nápad na pomezí geniality...
      • To je sice pravda, ale prostě mi to přijde už moc kýčovité (narozdíl od původního bioshocku). Každopadně, jak jsi psal níž, je to záměr, tak uvidíme, jak bude hra vypadat. věřím, že geniálně :)
        • Kýčovité? Vždyť tohle s Georgem Washingtonem nikdo nikdy neudělal *1*
  • Welcome to our Cirk !

    Mám ten dojem , že z původního System Shocku to bude mít minimum . Utopický Rapture a Big Daddy s Artdecco ještě hordy fandů přešli , ale Infinite se vzdušnými zámky a podobně pošahaným osazenstvem už vypadá jen jako cirkus ... Nebo chcete-li varianta na Painkillera a ... ten to s vážně pojatou akcí má málo společného ....
    • Animatroničtí prezidenti jsou v Americe docela rozšíření po různých muzeích a zábavních parcích, ostatně v Simpsonových a ve Futuramě si z toho dost často dělají legraci :) Pro nás je to trochu nepochopitelné, ale jak dobře napsal Teo je v tom reflexe, mnohdy absurdní, amerického společnosti....

      http://www.youtube.com/results?search_query=the+simpsons+mechanical+americas+prezidents&oq=the+simpsons+mechanical+americas+prezidents&aq=f&aqi=&aql=&gs_sm=12&gs_upl=17065l17065l0l20148l1l1l0l0l0l0l119l119l0.1l1l0
    • Právě naopak, např. Bioshock 2 mě hrozně nudil, možná právě proto, že oproti jedničce tam nebyl znát žádný skok vpřed kromě příběhu, vše se odehrávalo ve stejných lokacích se stejnými nepřáteli, takže po pár hodinách jsem to zabalil, už to prostě nebylo ono. Ale když vidím obrázky a videa z Infinite, začínám se na to těšit čím dál tím víc právě i kvůli té změně herního prostředí, které ze zatím dostupných informací vypadá prostě skvěle.
    • Ou, tak to jsi hodně přestřelil. Vzdušné město v Inifinite vypadá jako cirkus zcela záměrně, protože jde o satirickou alegorii Ameriky, která připomíná cirkus vskutku v mnohém. Pokud jsi tenhle sociální a politický přesah nepochopil, pak ti z BioShocku uniklo to nejpodstatnější. Levine = svědomí americké společnosti ve světě počítačových her.
      • Pod to se podepíšu. +1
  • BioShock: Infinite = originalita v každém polygonu *3*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit