Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Inquisitor

    Jak říká klasik: "Včera bylo pozdě"

  • radim.zaty

    Tak to už dávno promeškali příležitost.

  • cibrut

    Jedno klišé za druhým. Škoda, že v Ubi nikdo nemá koule na to oprášit velmi nedoceněnou FC2 a třeba ji nějak rozvinout. Ta byla na docela vážné téma a byla super, včetně šíleného konce. A mohl by to být důstojný reboot jak značky tak FC2 samotné.

    • Ubisoft nědělá hry na vážnější téma. Cílej na děti a low-IQ hráče. Těžko od nich uvidíme něco jako třeba L.A. Noire.

  • MartinStary

    Hráčů prostě přibývá a Farcry se už řadí mezi ověřené značky sahající i k pravidelným dárkům od rodičů dětem typu call of duty, fifa a ... A mně osobně trápí že se do toho neopřeli aspoň na urovni Wildlands a nepusti ly se do pořádné krytiky kuby třeba že před 30lety a už te´d nahánějí damage control. ( a ne že by oficialní stížnost bolívíe právě Wild lands nějak výrazně ublížila a byla to snad jediná hra "farcry" o "odboji" v které jsem se cítil jako že na tom území jsou všichni proti mně a já jsem členem odboje i když šlo o boj proti kartelu a né nic ze serie farcry kdy jsem získla pocit feel like Far cry can Feel in best form.)

  • Zase to bude nejprodávanější díl a proto nic nezmění. 

  • gio1

    Ono to fungovat bude, protože kolik za poslední dobu vyšlo fps stříleček? Posledni co mne napadá je snad  Metro Exodus. Ja se taky těším až si zase nekde trochu zastřilim a zkousnu i to že to bude trapný, s tím už se u Far Cry tak nějak počítá. 🙂

    • MalyZeli

      Je to tak. Jediný důvod proč mě to trochu zajímá je že je to FPS. Počkám si na recenze a uvidím, ale trapné a ujeté to určitě bude, a už mě pořádně se#ou s těma nadrogovanejma sekcama. Chtělo by to velikej propadák, ale to se asi nestane, zvlášť ve světě kde AC Valhalla je nejprodávanější díl série. Takhle nemá Ubisoft důvod nic měnit a pořád kakat stejné bobky pořád dokola, a stejně plné bugů i po letech praxe, a kolikrát horší vizual než předchozí díly dané hry.  Ale s posunutím Dying Light 2 a jiných her na příští rok to Far Cry 6 vyhrálo.


  • panther7

    Trochu mimo, ale plameňáci na Kubě žijí, byl jsem tam a viděl je, dokonce i krokodýli/aligátory :-)

  • romankubanektisc

    Džízes, džízes (jesus)! To je recept na dokonale zpackanou hru. Tak si to shrňme. Nenapadá mne stupidnější námět než diktátor někde v jižní Americe. A boj za svobodu, no horší klišé asi nevymyslíte. Už teď se mi svírá žaludek. A po domácku vyrobené zbraně, velmi odporná představa (ve Far Cry 5 jsem je se zaťatými zuby ještě přežil, obávám se, že v 6 tém díle to už nedám). Na propracovanou historii země Yaru se "neskutečně těším", zejména po tom nejtvrdším zásahu, který nám mohl Ubisoft uštědřit (Ingliš ONLY). Anglicky sice umím slušně, ale fakt mne to nebude bavit číst, vážně ne. Halucinogení pasáže? Hmmm. Podpora pro zrakově a sluchově postižené? OK/GOOD. Jediný způsob, jak si hru užít a vytěžit ji naplno, mne napadá toto: propíchnout si uši, oči polít kyselinou a dát si nějaký halucinogení koktejl, jo a google translator by se taky hodil. Good work Ubi Boys!

  • Miichaell

    Je to první článek, co o hře čtu a viděl jsem pouze renderovaný oznamovací trailer cca před rokem. Ale konečně se někdo v herních médiích vyjadřuje k tomu, že toto prostě nefunguje - a jak je krásně napsáno - hra je ok jen po formální stránce (i když i tam už to je spíše průměr). Z mého pohledu je toto problém všech Ubisoft her, AC možná ještě více než Far Cry. Far Cry staví aspoň na tom, co bylo v minulých dílech dobré, v AC se to rozhodli po pěkném Origins vyměnit za kulhavého koně. Krásně to bylo vidět též na Breakpointu - který alespoň recenzenti i hráči zhanili, aby pak vyšla vlastně opravená verze, hratelnostně skoro jiná hra. Proč toto novináři a hráči neudělají u AC a Far Cry je mi záhadou. Mě Odyssey tak nakrknulo, že jsem se zařekl, že další AC už nekoupím, ať ho nenechají v klidu umřít. I EA téměř pochopili, že do mrtvoly se nekope, bohužel to taky trvalo roky a stejně to občas zkusí (že ano NFS), Ubisoft by to mohl udělat stejně, byla by škoda, kdyby ty značky odešly s tak mizernou pověstí jako tomu bylo u zmíněné konkurence.

  • Hidden

    Jak je receno v clanku, veta: "Nechceme byt cringe" a dosavadni prezentace zvirecich spolecniku a zbrani tvrdi pravy opak. Mozna maji latku co je cringe a co ne nastavenou ponekud jinak, ale spise bych rekl, ze bud sami uplne dobre nevedi co chteji a nebo diktat nekoho shora urcil, co ve hre bude a v jake podobe, protoze "minule se to preci tak dobre prodavalo..."

    Vlastne bych se ani nedivil, kdyby samotni kreativni tvurci skutecne chteli dat hre nejakou hloubku, trochu jiny smer a radu veci by udelali jinak, ale se skripenim zubu museli pretrpet obchodni rozhodnuti, pres ktere proste vlak nejel.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit