Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jak už tu někdo zmiňoval, tak problémem v nových dílech je dle mého zjednodušování a až přílišný posun směrem k arkádovosti. Dřív jste na začátku hry dostali pojízdnou šunku a vlastní iniciativitou jste si ji museli vylepšit směrem k lepšímu. Což vás motivovalo a nutilo postupovat dál. Kromě starých NFS má tuto mechaniku například série FlatOut. A funguje to skvěle.

    Dnes dostanete nabušenou káru hned od počátku, takže to pro vás není žádná výzva. Vše hezky pod nos.

    A kromě jiného jsou vám závody dále různě zjednodušovány (například AI zámerně zpomalují), apod..

    Jinak za mne je vrcholem NFS série Most Wanted z roku 2005. Přeci jen NFS nemá mít simulátor, ale spíše arkáda a zdejší policejní honičky vám vždy nalily adrenalin do žil.

    Skvělý tuning, skvělá hudba, skvělá AI, filmově zpracovaný příběh, atd.. Od tohoto dílu už to pak šlo pomalu z kopce. Prvních příznaků "degradace" si lze všimnout už v NFS Carbon, ale i tak je tento díl stále na úrovni. Předchozí díly byli taky super, především tedy Undergroundy 1,2.

    Ty ještě starší už šli spíše cestou simulace, což dle mého jaksi ke značce až tak neladí. Ale na svoji dobu to byli závodní hry parádní.

  • ZOLLINO

    Clanok som vobec nepochopil, NFS2000 nebolo oblubene kvoli tomu ze tam bolo Porsche ale prave a kvoli jazdnemu modelu a priklonu k realistickosti, kde jeden tuk o zvodidla znamenal, ze ak budete mat stastie, vyhrate. Dva tuky, restart kola. Adrenalin v zakrute taky, ze ho ziadne NFS nezopakovalo. Nezijeme v roku 2000, nie je nutne tam davat jednu jedinu znacku, netusim vsak preco by hra ako NFS2000 (Porsche Unleashed) nemohlo byt dnes uspesne s viacerymi automobilkami.


    Underground. Ten vlastne pochoval staru seriu NFS a stala sa z toho farebna arkada pre americke playstationy a xboxy. Najprv WOW efekt, tuningy, tma a neony, fajn, ale potom sa odkryla hra a v nej nebolo nic. Viac pozlatka ako toho adrenalinu, islo vobec o preteky aut alebo o verziu WipeOut-u? To co nasledovalo po undergrounde az na par svetlych vynimiek je destrukcia slavnej hernej serie po vzore EA. Rozmlatila krasne zaklady a napady, tak ako to spravila s mnoha inymi seriami. Spravila z toho mainstreamovy odpad uchytitelny 6rocnymi detmi, pretoze prave cielove skupiny 6-14 rokov su tie, ktore sa zvacsuju najvacsou mierou.


    A najlepsie NFS? Ak neratam Porsche alebo Hot Pursuity? NFS1. Uplne prve NFS, ktore prinieslo vsetky tie zaujmave napady, ktore sme dovtedy videli len AKOZE v serii Test Drive. Realne velkosti ciest, realne farby, realne prostredie, uveritelne mapy A to B, auta, ktore neboli ako z galaxie, ale ani zo srotu. Cakal som ze v dialsich dieloch pribudne vacsi traffic, pokutovanie za jazdu na cervenu, realisticke svetove oblasti, presnejsi fyzikalny model, priklon k sim-arkade jazdnemu modelu, ktory bol v jednotke excelentny.


    Pozrite kam sme dospeli. na NFS vas musia prehovarat hordy redaktorov, pretoze dnes to uz nestoji ani za stiahnutie z torrentov. Casy kedy som si editoval trat v NFS1 a pocuval cerstvo vydany album Prodigy - Fat of the Land su davno prec, ale tato hra prekonana nebola ani najnovsimi Forzami ci laboratornymi okruhovymi GT ci Project Racing. Od doby NFS1 (a ciastocne hot pursuit) ziadna hra nedokazala tak verne zobrazit ilegalne preteky v trafficu ako tato hra.

  • Na skvělém Porsche jsem začínal a dostal i volant, pak přes NFS Underground, která měla naprosto nejlepší soundtrack ze všech závodních her a taky skvělou hratelnost a nakonec Underground 2, která měla jedinou chybu: Soundtrack. Pokud jde o dnešní dobu, tak je prostě problém, že všude strkají ty supermoderní káry od Lamborghini, Ferrari atd. Já nechci ferrari, já chci naprosto základní auto z továrny, které si vylepším jak jen to jde. Jízdní model je už kapitola sama pro sebe.... Jediný důvod proč jsem ještě nehrál ty nové NFS z roku 2015 je, že už nemám čas sedět u PC her. V tomto prostě s autorem nesouhlasím.

  • Artos

    Dejte do U2 pár nových aut, přidejte tuning z NFS:Carbon, cyklus dne/noci. policajty a novou grafiku a dostanete nejlépe prodávané NFS v historii...

  • Až na poslední dva, tři díly jsem hrál všechny NFS. A mě osobně nejvíc oslovil Most Wanted a za mě nejlepší díl. 

  • Row

    Hodnota penez... meh... penize co nevyletej vejfukem jsou vyhozeny penize :)

    V 90. letech to bylo konecne o tom, ze misto Trabanta za pet let cekani se dal koupit nejakej skopek ze zapadu, ktery si clovek servisloval a ladil sam. Konecne individualita a svoboda. Ted je pro vetsinu lidi auto na urovni mobilu... spotrebni zbozi. Navic se do toho uz zdaleka neda doma tolik sahat a tak tu automobilova kultura skoncila dost na okraji jako drahej konicek.

    Jinak Undergroundy slapaly skvele, o tom zadna a po nich jsem se naposled nejak slusne bavil asi u NFS Pro Street... i kdyz to neni typickej dil o ilegalnich zavodech tak mi celkem sednul. Pak uz to nejak stalo za prd a prestal jsem tu serii sledovat.

  • Nesnasim, kdyz vam hra doslova hazi do kapsy dalsi a dalsi auta bez jakykoliv snahy, jak to je zvykem treba ve Forzach. Naopak mam rad kdyz si kazdy novy auto musim tezce vydrit a stejne tak na kazdou dalsi novou upravu vykonu - aspon si k nemu mate sanci vybudovat nejakej vztah. Taky mam rad, kdyz se k autu musite chovat zodpovedne, protoze jinak nechate balik za opravu a taky kdyz hra alespon trochu reflektuje fyzikalni zakony. Proto si jsem naprosto jistej, ze me letosni dil zase mine. Stacil trailer, behem kteryho padlo vic palem, nez behem hurikanu Katrina. Taky me uz stve to projizdeni kazdy zatacky bokem napred - to si snad radeji zahraju mario kart.

    • Jo taky jsem se podivil, když jsem se díval na gameplay a týpek tam projížděl palmama, které se po sebemenším nárazu rozsypaly. Navíc brzda je v novém NFS sprosté slovo, jelikož tam dali nějakej super powerslide, takže zatáčky vás místo zpomalení snad ještě zrychlují. Toto jsem ještě chápal v mobilních NFS, které jsem však po 15 minutách odinstaloval, ne ve velkém pokusu o návrat velké značky na výsluní. Zábava to být sice může, ale s tou arkádou to už trochu přehánějí. Raději mají udělat novej Burnout...

    • ...rozhodne teda nesoihlasim s autorovym tvrzenim, ze by se remake porschaku nemel sanci prosadit. Byl to proste nejlepsi dil :)

      • uher

        A nebylo by spíš lepší kdyby se udělal nový a kvalitní díl? Mě ta aktuální poptávka po remakování skoro všeho až děsí.

        To je vážně většina hráčů už tak rezignovaná, že nechcou nic nového?

        • To samozrejme ano a vsude jinde bych stoprocentne souhlasil. Ale v pripade NFS? Kolik poslednich dilu byly naprosty srajdy? Myslim, ze uz na to nemaji, takze tady bych radeji uvital ten remake - treba by pri tvorbe na nem zase naskocili na tu (pro me) spravnou kolej :)

  • Myslím, že je to docela subjektivní. Ono do prvních MW byl skoro každý díl opravdu dobrý. Já třeba nejvíce vzpomínám na Hot Pursuit 2 (2002). Byl nejlepší ? Nevím jak pro ostatní, ale pro mě ano. Naopak Undergroundy mě nějak moc neoslovily ani jedním dílem. U U2 maximálně otevřené město, což tehdy nebylo tak obvyklé a bylo to něco, ale to jsem si raději zapl GTAčka.

  • MartasZLA

    Za mě top určitě U1 a U2 moje srdcovky a dále jsem si zamiloval Pro Street a to i díky skvělému soundtracku.

  • Lukass

    Jeste dovetek,  hru z historii znacky jako Ferrari,  Lamba,  nebo Alfa Romeo bych si zahral okamzite

    • Historii Ferrari se věnoval poslední Test Drive, ale bylo to na míle daleko od NFS Porsche.

      • Lukass

        Ja sem to hral,  delali to borci co delali Shifty a pak Project Cars,  me to nahodou bavilo,  ikdyz nic extra to nebylo,  ale neurazilo me to. 

        • Ale na evoluci a testovacího jezdce u NFS Porsche to nemělo.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit