Nejnovější trailer k World of Warcraft vznikl v Česku
-
Nj kde jsou ty doby nadhernych Blizz filmecku.
-
-
wowko vždy mělo jeden cgi a zbytek byl vždy in-game filmečky. Třeba legendární Wrathgate.
https://www.youtube.com/watch?v=Ch4rc5W4dKY -
-
vazne? bo co som si vsimol, tak ajspon pr eclassic robil iCGI filmecky k vydaniu staronoveho datadisku.
erm, pockat, Spominam aj na CGI v TBS, ETLK a takdale ...
ale je pravda ze povodne WOW vanilla malo asi len ten jeden a videa k novemu patchi boli in game filmy
-
-
a jaké? To krásné CGI bylo vždy jedno intro, ale ve hře následně CGI nebylo. Každý datadisk dostal jedno top CGI. I tenhle datadisk ho má. Je v tomhle článku dole. I když je pravda, že to CGI je dost nuda oproti TBC či WotlK.
Na druhou stranu ten duch wowka byly postavy Arthas, Illidan, Kael a další, co jsme znali z W3, takže je logické, že ty filmečky pro nás straší jedince už jsou nezajimavé.
-
-
ani netusim v com sa mi snazis oponovat.
ale napr. Icecrown Citadel si dali tu namahu a spravili CGI, bolo to kvalitou vyssie nez in-game filmy k patchom, ale nebolo to take realisticke ako napr. povodne CGI pre WOW vanila (skor sa snazili v nich zachytit stylizacu WOWka. Cize ani nie realne ale aj tak nie in-.game, dakde v pol ceste to bolo)
-
-
Zminujes Hurricanovo trailer z 2023 na ICC, ktery je vesmes porad to same co Hurrican dela, kde vezmou plno modelu primo ze hry do svych programu kde si to rozpohybuji a nastylizuji, aby to pripominalo gameplay grafiku. Coz je i tady ten posledni Shadow and Fury.
Pro nove classicy blizz nic CGI nedelal, jen remasteroval stare trailery.
Jinak par vyjimek tam maji, treba BFA melo snad 3 plne CGI.
-
-
-
-
-
-
Kamarádka na tom dělala, měli tam takovej crunch, že jsme ji posledního půl roku nemohli vytáhnout na pivo. :D
-
-
Třeba to nebylo crunchem. :D :P
-
kedze sa v clanku pise ze prace trvali pol roku, tak crunch od zaciatku do konca?
asi si budem musiet upravit vyznam slova CRUNCH ... (doteraz paltilo ze "finisujuce prace" na projekte, teda cas v tyzdnoch az mesiacoh ale nie hned od zaciatku do konca tvorby/vyvoja)
-
-
Problém bude v tom, že to ty jsi nepochopil význam slova crunch.
Definice "crunch" z wiki:
"In the video game industry, crunch (or crunch culture) is compulsory overtime during the development of a game. Crunch is common in the industry and can lead to work weeks of 65–80 hours for extended periods of time, often uncompensated beyond the normal working hours. It is often used as a way to cut the costs of game development, a labour-intensive endeavour."
Nikde není řečeno, že se crunch může použít jenom pro "finišující práce". Často se to tak dělá, ale to neznamená, že to je pravidlo. Klidně mohli mít ty přesčasy od začátku vývoje až do jeho konce.
-
-
berem
ale aj tak, to zle manazovali ked teda polroka od zaciatku do konca boli nuteny mat crunch.
-
-
-