Přejít na výpis diskuzí
Největší šanci uspět mají nezávislé hry na Steamu (ze všech platforem)
3.3.2015 | Petr Poláček
16 příspěvků
-
Suverénně nejvíce indie her vyšlo v roce 2014 pro mobilní platformy, hlavně iOS (1,43 milionu = cca 500 her denně), potažmo Google Play (1,21 milionu = cca 250 her denně)
Zahrajme si u hru. Kto najde v tejto vete najviac chýb. -
-
hlavne ty pocty... silne pochybuju, ze vyjde milion her za rok, protoze to jsou tisice denne, nikoliv stovky
-
Myslíš ty počty, kolik je x milionů děleno 365, slůvko "suverénně", nebo že Google Play není mobilní platforma?
-
-
Myslel som aj tie počty/365, ale hlavne mazarazilo, že si nikto nevšimol ten rozdiel v pomeroch. cca1,4 a 1,2 potom pomer nemôže byť 500 ku 250.
Ale celkovo si myslím, že by stie čísla zaslúžili nejaké vysvetlenie. Či sú to všetko nové hry, alebo aj reedície poprípade jazykové verzie, či nejaké datadisky( v širokom význame slova).
Je to len nápad, ale napríklad v časopise Level by som si rád prečítal nejaký analitický článok otom, kde by sa vyčlenili klony, remaky; platéné/ free to play... Minimálne jeden "hutný" článok by z toho mohol byť. Určite by to nesmel byť takýto prevzatý článok, bez overenia faktov.
-
-
-
To byl velice cenný článek. Vyvíjím Cosmos Plan: www.facebook.com/cosmosplancz
-
Stalo se někdy, že fakt kvalitní a suprová indie záležitost na Steamu zapadla?
-
-
Ano, viz Noitu Love 2 nebo The Misadventiures of P.B. Winterbottom.
-
-
Tak doufám že Microsoft bude tlačit indie na Windows Phone. .)
-
nejlepsi hry za posledni roky jsou od noname indie studii, 10x vylouhovanej caj v podobe nejaky "AAA frančízy" me uz fakt nebere
-
-
Raději 1000x vyluhovaný indie čajíček? 99% indie jsou pouhé retro kopie starých her, nápady ukradené od AAA (kolik už se toho nakradlo např. z Dark Souls...), případně kradou jedna od druhé.
-
-
Oh... další, co si myslí, že před Dark Souls nebyly podobné hry.
-
butthurt is strong with this one...bez si radsi pres proxy naklikat dalsich 10 bodiku a ja si uziju kvalitu a originalitu indie tvorby
-
-
Nic jsem si nenaklikal, ty nedomrde. Vidím, že nemá smysl diskutovat, běda jak napíše člověk pravdu. *7*
-
-
-
-
Jak řekl Michal Rybka:
Kreativita se dnes přesunula k nezávislým vývojářům. Ti se nechají někde zaměstnat, když zkrachují. A obvykle to pro ně není taková katastrofa. Teprve úspěšné tituly, které vzniknou na koleni, někdo odkoupí a rozvíjí. Pak se z toho stává opravdová značka.
Nejsem z toho trendu úplně nadšený, a proto jsem víceméně přešel na mobilní hry. Na tomto poli objevíte spoustu menších experimentálních titulů, které stojí za prozkoumání. Nezávislí vývojáři si dovolí víc riskovat a dělají odvážnější věci. Ve velkých firmách je příliš manažerů, kteří se bojí o svoje místo. -
-
Další možností bývá komunitní tvorba *3*
-
-
INDIE jede a ještě dlouhou dobu se nezastaví. *4*