Přejít na výpis diskuzí
Nekompromisní zabiják v novém traileru na Hitman: Absolution
9.11.2012 | Adam Homola
46 příspěvků
-
všechno jde vypnout a proč dáváte hře hned červenou po shlednutí traileru?..samozřejmě nemusíte dávat kulku někomu z 50 metrů, střílet do sudu a dělat ze sebe Ramba...copak vám trailer ukazuje, jak se to má projít?ukazuje pouze styl, jakým to lze i projít...nechápu vás
-
-
Vidíš, a já si bláhově myslel, že trailer by měl na tu hru navnadit, že by ji měl propagovat. Kdybych tuhle sérii neznal, tak bych si myslel že se jedná o klasickou střílečku.
-
-
http://www.youtube.com/watch?v=D2XT1Is30Nw trailer 2 hitmana
http://www.youtube.com/watch?v=OGUr_8d4qqU trailer 3 hitmana -
Tohle není jediný trailer. V ostatních trailerech ukázali i něco jiného než akci. Tento trailer není navíc určený pro ty, kteří Hitmana znají, ale pro ty, kteří si to zahrají jen kvůli akci.
-
-
-
Nevim jestli to myslis vazne ale jestli ano tak asi nevis co je hruzna grafika - nevidis to obrovske mnozstvi detailu a precizne udelane textury modely apod? je to lepe udelane nez vetsina desnich "hype" her kazdy dil Hitmana mel uchvatnou grafiku - jen muj nazor
-
-
Jo, starší díly měly na svou dobu vynikající grafiku, doplněnou o ragdoll, což v roce vydání jedničky rozhodně nebylo zvykem. Jen malou vítku bych měl k animacím, což je achilovka Glacier Enginu 1/2
-
-
Instinkt se da vypnout a vyssi obtiznosti budou opravdu obtizne takze zadne obavy
-
-
Hitman je Hitman, ten by žádné nižší obtížnosti neměl vůbec mít *15* *14*
-
-
Bohužel lidí smýšlejících stejně jako ty je méně, než co těch, kteří jsou potřeba k zaplacení výdajů. Absolution se snaží vyhovět jak skalním fandům, tak tzv. mainstreamu. Pokud dokáží do hry zakomponovat oboje, aniž by to záporně ovlivnilo hratelnost , tak s tím nemám problém.
-
-
-
už jen prá dní nemůžu se dočkat...
-
Sakra, snad nezapomenou na chloroform a ostatní věcičky, co byli ve starších dílech *13*
-
doufam ze ti civilisti na oslave pujdou zabit
-
-
ale Hitman je najemny vrah ne masovy vrah *3*
-
-
Pokud budeme vycházet ze Sniper Challenge, tak (1) se instinkt musí zapínat ručně, tedy nikomu snad nemůže vadit (jinak osobně se mi tato věc celkem líbí, je to pohodlnější než sledování mapy a rychlejší než prosté sledování scény), (2) je v této ukázce plno easter eggů (třeba budou i ve hře), (3) odstřelování běžících cílů není úplná hračka, (4) je to poměrně HW nenáročné.
-
nezvyknu kritizovat grafiku ale tohle je hruza. Si mysli ze kdyz tam daji prehnany bloor, bloom nebo co to je, tak si nikdo nevšimne že to je stary engine.
-
-
Co máš proti té grafice? Jinak v některé té pasáži je dost blooru to jo. Ale jinak v normální hře (hrál jsem zatím z předobjednávky Sniper Challenge) a nic extra tam neni. Grafika se mi v Hitmanovi líbila. Jsi moc náročnej.
-
davejte minuska jestli se vam ta grafika libi tak jste asi slepí a je to ten nejvetsi bloor jaky jsem v hrach zatim videl
-
-
uvedomujes si ze nic take ako bloor neexistuje zejo :)
-
-
Troll.
-
-
troll jsi ty
-
-
Congratulations! You have been officially trolled.
-
-
-
-
Instinkt je kravina a vybuchující sudy nemaj v Hitmanovi co dělat. Ale konečně aspoň ukázali, že mu nechali strunu (už jsem se bál, že ji mít nebude). Grafika mi nevadí, třeba mi to i pěkně pofachá. Pořád se toho trošičku bojim, ale.... čert to vem, tomu plešounovi neodolám!
-
-
Bereš to špatně. Určitě nanajdeš v Hitmanovi sudy s hořlavinou nebo výbušninou na oslavě nějakého bosse. Ale když půjdeš někam do skladiště (což vypadalo jako nějaké skladiště), tak tam nějaký ten sud být může. Nemusíš se bát,že v každé misi bude hromada sudů s výbušninami. Dávají pouze alternativy k projetí mise podle mě.Můžeš to využít ve svůj prospěch a odlákat tím výbuchem (aniž by jsi někoho zabil) pozornost a proklouznout :-)
-
-
No dobře, tak jste mě přeargumentovali, o sudech už ani nepípnu. Jen... viděli jste někdo někdy ve skutečnosti po pár výstřelech vybuchující sud? *1*
-
-
Myslím, že tě Kronoss1 dostal.
-
-
Sakra, dostal *15*
-
-
A viděl jsi někdy zabijácký klon, který je vycvičen snad ve všech formách boje, zbraní, jedů, a kterému padne všechno oblečení jeho obětí?
-
-
-
Poslouchal jsi komentář chladného ženského hlasu? Pokud ano, tak se nad instinktem rozčiluješ zbytečně, neb jde vypnout. A sudy? Proč by se být nemohli? Když někdo chce hrát Hitmana jako střílečku (taky nechápu) a kosit všechno kolem, tak proč by to tam nedali?
-
-
Já vim, že to jde vypnout, tak to taky budu hrát. Jen si prostě myslim, že dávat Hitmanovi "orlí smysl" je blbost. A k těm sudům... no prostě mi to to do tý série absolutně nesedí. V Doomovi ať si jsou, ale působěj (aspoň mně) jako pěst na oko. Hitman přece neni arkádka.
-
-
S těmi sudy nesouhlasím. Je to normální věc, která když nebude na každém rohu, tak tam klidně být může. Nevidím v tom žádný problém. Trochu to přeháníš.
-
proč by tam být nemohli?co tahle použít sudy jen na odlákání pozornosti?..nemusí to být hned vražďící pomůcka
-
-
-
-
no tak to je v prdeli do ted sem se o tu serii bal jenom trochu ale ted uz se o ni bojim hodne kdyz vidim kolik usili museli venovat interaktivite pri nasilnym pruchodu hrou a prijde jim chytry strilet z podia silverbarrelem na 50 metru do davu lidi aby dali headshot typkovi na baru chteji z toho udelat komplexni hru ktera pude dohrat i stylem cod a bojim se ze uz to nebude mit tu klasickou atmosferu
-
-
Člověče sdílím tvé obavy a mám stejný pocit a doufám, že tomu tak nebude.
-