Nemesis vám v remaku Resident Evil 3 bude zatraceně nepříjemnou osinou v zadku
-
"Postupně totiž zjišťuju, že pro mě zásadní faktor strachu tvoří bezbrannost mojí postavy."
A nebyl tohle princip i původních dílů? Já měl za to, že přesně na tomhle stála RE série odjakživa. Nebo aspoň mě to tak připadalo už od původní jedničky.
-
-
Stála - právě proto moc nechápu, proč Resident Evil pořád někdo označuje za horor. Je to survivalová střílečka, kde se necítíš zranitelně, oproti třeba těm Silent Hillům, kde se ke střelným zbraním dostaneš minimálně a musíš si dávat fakt majzla.
-
-
Mimochodem (až teď jsem si přečetl text), co se týče Nemesis v demu, tak to obsahuje zcela jasně daný okamžik/skript, KDY přesně se Nemesis PRVNĚ objeví. Můžete si to vyzkoušet (i ty, Šárko). Dokud nemáte v inventáři hadici na uhasení požáru, tak se Nemesis neobjeví a můžete v klidu pátrat po sběratelských panenkách (20 kusů). Osobně jsem to takhle udělal a tím "v klidu", myslím skutečně naprosto v klidu. Protože zombie v demu nepředstavují téměř žádnou hrozbu. Prošel jsem demo při jdenom pokusu za hodinu a půl a nepoužil jsem ani jednu kytku, ani jeden léčivý sprej. Stačí totiž solidně mířit + počkat si, až se kurzor "smrskne" na přesnou tečku do hlavy. Nebo si rovnou vyzvednout v sejfu dotku na pistoli, která kurzor smrskne za poloviční čas. Dále lze používat výbušné sudy, kterých bylo v demu až hanba. Upálený zombík = konečná, už nevstane. Plus dále lze využít střelbu do elektrického zařízení a paralyzovat zombíky na místě. zatímco z vesela probíjejí a pálí se jim kůže, můžete jim nasázet v klidu headshoty. No a pak tu máme nezlomitelný nůž, kterým každého zombíka, kterého si načnete pistolí, v pohodě na zemi doděláte. Takže za mě jde v tomto směru o lehoučké zklamání, myslel jsem, že i základní zombíci budou fakt problém... za tu hodinku a půl jsem nepotřeboval ani kytku a vystřílel jsem všechno, co (ne)žilo :-)
No a jak jsem popsal níže, uhasením požáru demo nemusí končit! Neuděláte-li kroky VPŘED do uličky, ale naopak projdete zpátky brankou na ulici, tak vás bude Nemesis nahánět a několik míst se trochu pozmění a můžete tak objevit (jinak neobjevitelné) panenky do celkového počtu 20 kusů.
No a poslední postřeh. Na koho je těžké i demo, může se nechat hned prvním zombíkem ukousat k smrti a demo vám následně nabídne zahrát si s automatickou puškou + rozšířenějším inventářem (= více políček)... Takže asi tak. Na demo docela promakané. Holt žaponci!
-
DEMO hrát nebudu počkám na plnou, NEMESIS bude trápit a to je dobře, chybí ve hrách podobný element no ISolation to mělo ale nevím, tady to začlo proč ne.
-
-
Demo hrát nebudeš, protože pokud to nemáš stažené z torrentu, tak to není ono, co? :-D
-
-
cool demo, jen jill mě přišla jako postava dost otravná, jistě je to jen demo, ale stejně ugh, dřív mě taková namyšlená nepřišla...
-
-
Jill je jedna z mala hernich lasek, co jsem z dob meho herniho mladi mel. Po shlednuti traileru bych nerekl, primo otravna jako spis "nerealna", proste takoveho hollywoodske klise....
-
-
Demo jsem prošel 4x, viděl všechny zničitelné panenky, popasoval se s
Nemesis, na pistoli nahodil "dotku" z trezoru, vrátil se za borci do
metra... a stále se toho nemůžu nabažit. Demo jde dohrát za 20 minut,
ale také za dvě hodiny :-) Dost mě překvapilo, že po zjevení se Nemesis
na scéně se řada scén/navštívených lokací změní. Například z policejních
aut se dveřmi "vysypou" nemrtví oficíři od volantu a odhalí sběratelské
panenky apod. :-) Takže ten, kdo nemohl najít všechny panenky, rada je,
že nesmí ukončit demo uhašením požáru v uličce, ale udělat pěkně čelem
vzad a nechat se nahánět Nemesis. V opačném případě totiž nelze
minimálně 4 panenky najít :-) Neskutečně se na tenhle remake těším.
Promakaná pařba! -
To asi Šárka nehrála tu původní hru. To by dnešní hráči nedali :D
-
-
no oproti povodnej hre je tento fakt az velmi otravny...
-
na hard
-