Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • raisen

    Moc děkuji :)

  • jiri.svak

    Už je ve článku.

  • Zaho

    Asi máš pravdu, ale řekl bych, že tvůrci měli do hry vnést realismus jinde než ve vzhledu dungeonů.

    Ano jsem sváteční hráč TES a proto mám možnost srovnávat s ostatníma hrama. Ano v serii TES je Skyrim zlepšení, ale celkově je Skyrim jen nadprůměr.

    Vůbec jsem nezmínil katastrofálni combat, ale to už bych byl ke Skyrimu trochu nefér, které first person RPG má dobrý a zábavný combat.

  • raisen

    Bude seznam modů k dispozici? 

  • flash789

    Dungeon jsou stejne, hmm. Ok dám si tu praci.

    Jsou typové hodici se do prostredi. Hrobky jsou si podobně, stejně jako jsou podobně třeba naše hřbitovy.  Jeskyně a hrady jsou takové jaké by člověk čekal. Prostě když někde v horách vlezes do pěti jeskyní vypadají podobně.


    Jestli jsi čekal že bude hrobka, pak pyramida, potom skleneny palác tak holt budeš muset k disney produkci :)


    Pokud jde o samotnou skladbu dungeonu jde o velký pokrok oproti Oblivionu, takže taky není si moc proč stěžovat.

    Obecně spíš tuším že budeš sváteční hráč TES  a internetový papousek, takže víc času s tebou ztrácet nebudu.


  • flash789

    Torment je spíš adventura :)

  • Coffin.Corner

    Děkuji Lukášovi, že jako jediný z té staré gardy pořád třímá otěže spolupráce s Games.cz. Jeho audiovizuální charisma je nenahraditelné a s Jirkou mu to navic klape :)

  • Jack1947

    NEORetro, mě to příjde jako dobrý nápad rád zavzpomínám na hry z doby před 5-7 lety. Nebo i deseti ba dvanácti byl to hezký doplněk k retru.

  • Jack1947

    Ještě aby jo v pětatřicíti!

  • JamesFaith

    V Planescape Toment měl Nameless do neporazitelného boha dost daleko i na poslední mapě. 

  • Taronyu

    Nepoznám RPG kde by som na konci hry nebol nezastaviteľný boh. Tak isto to bolo v Gothicu, Falloutoch, Zaklínač, vo všetkých RPG na ktoré si spomeniem. A rozhodne ti neverím, že si si na začiatku hry vyrobil zbraň a lepšiu si už nemal. Pretože najlepšie zbrane sú tuším daedrické a tie sa dajú vyrobiť až veľmi neskoro. Jedine, že by si tu hru rushol.

  • triptich

    tak toto sa mi naposledy stalo v morrowinde, kde sa mi podarilo nájsť a ukradnúť glass armor hneď z kraja hry a potom som už nič iné nenavliekol.

    oblivion som si pokazil svojim maniakálnym vyzobávaním všetkého sám, tam som končil príbehovú kampaň ako "vládca bohov".

    naopak, skyrim som hral viac podľa "želania" vývojárov a celá hra bola výzvou. ku koncu stále menšou, ale to je po desiatkach hodín v hre asi normálne. i keď to samo o sebe nedokazuje, že tá hra nie je plná problémov a je na nej dosť čo kritizovať.


  • triptich

    ďakujem za diagnózu. skúsim sa s ňou podeliť so svojim lekárom :)

    a) možno treba vnímať celý názov projektu/relácie, ktorý jasne odkazuje na jej záber. možno to má čeština iné, ale u nás Neo = obnovený, nadväzujúci na niečo pôvodné.

    b) zjavne si z kraja vybrali tie najväčšie pecky danej generácie, mass effect, dragon age: origins, dead space... roky, ktoré má v pláne, ktoré zaberá relácia sú bohaté na plejádu významných a dodnes hraných titulov. games sa to rozhodlo robiť po svojom. nepáči sa, no tak nie ste cieľovka, môžete sa venovať klasickému retru. iní možno ocenia. to ukáže sledovanosť.


  • mě spíš přijde, že máte Alzheimera....


    EDIT: něco jiného jsou filmy pro pamětníky s Adinou Mandlovou, Hugo Hassem a Oldřichem Novým a něco jiného je, když 15 leté dítě má hubu plnou termínů typu "kdysi, tenkrát, dávno" přitom má na mysli rok 2012.


    Ten termín kdysi, dávno, tenkrát pak ztrácí svůj původní význam protože označuje dobu pár let zpátky. Mě to spíš přijde jako tšžce okurková sezona. Na YT je se Skyrimem asi 100 000 gamesplayu, několik desítek dokonce v češtině. Chlapci už neví, jak dostat diváky před obrazovky, tak to zkouší s kultovním Skyrimem

  • triptich

    pre teba fail, pre mňa dobrý nápad. nie som nijak starý ded, ale hry z neoretra si pamätám ešte z čias štúdia a môj synovec ich už ofrfle ako vykopávky po technickej, ako aj náplňovej stránke.

  • aha....a za půl roku tu bude chlívek "AyearAgo Retro" 😂 za mě fail... 

  • Zaho

    Skyrim je dobrá hra, dohrál jsem jí. To ale neznamená, že ji nikdo nesmí kritizovat.
    Například první boj s drakem je trapný, umlácení draka klackem trochu devalvuje draky samotné. Nebo fakt, že po půlce hry je hráč nezastavitelný a na konci už prostě bůch který, zabije finálního bosse jednou ranou. Nebo že všechny dungeony vypadají stejně. Nebo že si na začátku hry vyrobíte zbraň nebo zbroj a ve hře už žádnou lepší nepotkáte.

  • flash789

    Legendarni hra, a vsichni frikulini a skarohlidi se jdete bodnout, je to bozi :)


    A neodpustim si neco rict k videu.

    Level scaling ve Skyrimu funguje uplne jinak nez treba v Oblivionu. Velka cast nepratel (mamut, obr, savlozuba kocka atd) ma pevne dany level po celou hru. Dalsi cast nepratel (nemrtvi, banditi, falmeri atd) se nahrazuji silnejsi verzi, coz znamena ze kdyz na levelu 5 hrac potkava zakladni Draugery tak treba na lvl 35 zacne potkavat Draugr Overlorda. ALE. Porad i treba na levelu 100 jsou v dungeonech v nejakem poctu pritomna zakladni verze Draugira. Zrovna tak jsou ve svete Skyrimu mista kde i na levelu 1 lze potkat silnejsi verze nepratel, samozrejme nejsou v oblastech kde hrac zacina, ale kdyz clovek zabloudi nekam dal, muze klidne na tom levelu 1 nekde narazit na Draugr Overlorda. 

    Tudiz ve Skyrimu spolu s hracem v klasickem slova smyslu neleveluje skoro nic, tedy nic takoveho ze kostlivec nebo krysa ma na zacatku lvl1 a na konci hry lvl 50. Pripadu levelingu spolu z hracem se obcas taky najdou ale je jich minimum. jde vetsinou o pribehove potvory a nepratele nebo u specifickych ukolu kde je potreba aby byla zachovana jmena nepratel a podobne.

  • Opravdu tahle hra patří do "Retro Gamesplay"? čéče, Bédo, já ti nevim. Ono je to po odchodu Oleníka s Dobrovskym stejně těžce nezáživný

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit