Next-gen update Falloutu 4 nabírá zpoždění
-
Klidně modera podpořim přes jeho cashapp nebo paypal ale ne přes Bethesdu.
-
Hele, já neříkám, že v teorii to není dobrá věc. Modeři si zaslouží nějaké ocenění. Problém je ale to, že teorie a praxe jsou často 2 úplně odlišné věci.
Z dřívějších zkušeností s podobnými systémy lze usoudit, že uplatnění v reálu už zas až tak dobré není. A ve většině případů to je spíš úplná zlodějna.
-
Tak si pořádně zjisti, jak ten model funguje. Naopak si myslím že je to pecka, když si konečně moderi , kteří tomu kolikrát obětují neskutečně času, přijdou i na nějaký ten výdělek...
-
Tak Bethesda žije na principu "absolutní minimalizace nákladů". Drží si malý počet vývojářů, ať jim nemusí moc platit. Používají ten jejich vlastní a strašně zastaralý (a zabugovaný) herní engine, protože přejít na něco nového by stálo čas a peníze. Zkracují vývojovou dobu na dobu kratší než kterou by vývojáři potřebovali. atd. atd.
Prostě dělají vše pro minimalizaci nákladů, ať pak jsou co největší zisky.
Snad se po Starfieldu konečně vzpamatují a uvědomí si, že tak by to dál nešlo. Hráči jim to doposuď nějak odpouštěli, ale všichni mají určitý práh trpělivosti.
-
Hele, ty si dávej peníze komu chceš. Pro mě za mě je klidně spláchni do záchodu.
Ale já a mnoho jiných hráčů, když chceme přispět nějakému moderovi, tak mu pošleme prachy přes BuyMeAcoffee, Patreon nebo jiný crowdfundingový nástroj. My nechceme přispívat korporátům za něco, co udělala sama komunita.
-
Mně je úplně jedno, jestli dávám peníze Honzovi Novákovi nebo nějakému eeeevil korporátu.
Buť mi za ty peníze produkt stojí nebo nestojí.
A stejným argumentem se zlými korporáty si lidi obvykle omlouvají pirátění (tzn. krádeže), takže ho neakceptuju.
-
Zrovna Bethesda by se možná měla chovat více jako korporát a najmout více lidí, oni si pořád hrají na malou firmu, jestli se nepletu, na Starfieldu dělalo kolem 250 lidí a jde to znát při tak ambiciózní hře.
-
Blázen je ten, kdo dává své peníze nějakému nenasytnému korporátu a naivně si myslí, že oni z těch peněz řádně zaplatí tvůrce modů.
Se zkušenostma z podobných her, kde hráči sami můžou sami dělat mody či skiny, budu tipovat, že tvůrci módů dostanou reálně asi tak 1% ze zaplacených peněz. A to je prostě realita.
-
Je blázen ten, kdo zaplatí lidem za jejich práci jo?
-
Nějak nechápu popisek "MMO se blíží deváté narozeniny"... F4 přeci není MMO. Nespletl si to autor s F76? Ale i ten je spíš běžný multiplayer, než MMO.
-
Říkám že Creations by měli dát maximálně tak na konzole a PC verze nechat být. Ten kdo si dobrovolně zaplatí za mody je blázen resp. ten kdo dá ty peníze Bethesdě za nějakou měnu pro mody. Dokážu si představit že to klasicky rozbije úplně všechny aktuální mody pro tuhle verzi hry, zrovna sem rozjel novou zmodovanou playthrough tak jsem za odklad rád.