Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • lito

    Phantom Liberty se jim povedlo, CDP je podle mého nejlepší v těch menších mapách jako Witcher 1,2, Phantom Liberty. Cyberpunk 2077 trpí na úplně zbytečné lokace jako poušť, Pacifica, Santa Domingo a obecně velký svět, který není důvod explorovat. To samé je pak u Witchera 3, kde to také zbytečně natáhli. Toussaint za mě zase fungoval lépe. 

    Kéž by mě vyslechli a nový Cyberpunk a Witcher měl menší ale zajímavější svět. Vůbec bych se nezlobil ani za semi open-world.

    • Mně zase naopak vyhovují větší prostranství. Však se nemusí pořád někde něco dít. Dobře, na poušť v CP jsem zavítal pouze pokud mě tam poslala nějaká mise. Ale co mi spíš přijde škoda, že nemají takový feel exploru jako mají třeba Zeldy. Ty poslední taky nemají všude tak živý svět, ale všude je něco, co se dá prozkoumat, kam se dá vylézt. Mně ani nevadí, když je svět větší, ale musím mít možnost tu velikost využít k nějakému prospěchu - třeba mít možnost udělat misi na x způsobů. V tomhle nejvíc vzpomínám na Flashpoint a mám rád ty nové Zeldy. Kdy člověk mohl jít kudy chtěl a kam chtěl a vymýšlel, co a jak udělat. Za mě by "stačilo" do CP dát trochu víc té sandboxovitosti (chápu, že engine už by to nezvládl) a byla by to dokonalá hra.

      • lito

        Já s tebou souhlasím, jenže styl explorace ve stylu Zeldy zatím dokázal replikovat jen Elden Ring, pokud CDP udělá styl open-wordu ve stylu Zeldy, tak to beru hned, ale pokud je ten open-world jen zbytečná vata, tak chci raději menší svět, kde si užiji pořádnou jízdu jako právě Phantom Liberty.

        • Chápu.

    • Víceméně souhlas, ale i když jsem si Phantom Liberty dost příběhově užil, vizuálně na mě působilo eště hůř než Pacifica, nebo Santo Domingo, které eště dávaly smysl jako chudinské čtvrti mega-city. Dogtown působí jako něco vytržené z Falloutu, než jako součást živého NightCity.

      • lito

        já si myslím, že to byl záměr CDP. Že chtěli vytvořit stát ve státe tady tedy spíš město ve městě, což se jim podařilo. Jinak Fallout tam taky vidím, možná tam vidím i Akiru.

        Za mě top pořád japonská oblast, ale Dogtown mám mnohem raději než Pacificu, Santa Domingo nebo úoušt, 

    • souhlas, já jsem jeden z mála co tvrdí, že Witcher 1 a 2 jsou lepší než 3.

      • lito

        Já mám rád určitě věci z trojky, první dvě kapitoly jsou vynikající. Do odjezdu z Velenu bych jim tu desítku i dal, pak se jim to ovšem rozpadlo jak po příběhové stránce tak i gameplayové. Pak mám rád obě DLC, i když v Toussaint při 1000 nitovém OLEDu moje oči už trpěly, jak to přehnaly s tím nasvícením :D

        Jedničku a dvojku jsem díky kompaktnosti obou dílu dohrál nepočítaně, takže asi taky můžu říci, že jsem si je užil více, ale z objektivního hlediska, dvojka má dost problému v rámci gameplaye.

  • Lahko sa to povie, ked je firma v pluse. CD Projekt je vystavany na dvoch znackach - Witcher + Gwent a Cyberpunk. To je velke riziko, staci jeden pruser a firma moze byt v problemoch, obzvlast ked neprodukuju kazdy rok aspon jeden titul ako Ubisoft.

    Ono to znie fajn z pohladu hraca, radsej jedna super hra za 5 rokov, nez 5 priemernych za 1 rok, ale z financneho hladiska nerozdeluju svoje portfolio a nie kazdy moze byt Rockstar.

    Niesom ekonom a mozno si len pametam ako skoncili ine europske studia, ktore sa museli odkupovat alebo zapredat. Svedske Dice preslo pod EA, Ubisoft sa po rokoch odkupil od vivaldi, IO interactive malo stastie po svojom odkupeni s novou Hitman seriou a podobne ...

    • raději ať zaniknout než aby je koupilo EA. Dívat se na takové Bioware nebo Visceral Games, jak je EA zmrzačilo. To by zaklínač dopadl asi jako ten seriál od Netflixu

      • lito

        Bioware mají poslední pokus, pokud opět selžou s novým Dragon Age, tak je opravdu konec. Moc šancí jim nedávám. Od Dragon Age 2 jsem od nich nehrál dobrou hru.

        • LessPh

          Dragon Age 2 by si zaslouzil nejaky aspon remaster.. 

          Jako porad to nejni spatny az na ty rozhovory.. kamera je prilis blizko hlavam charakteru a me to naprosto vytrhava z hratelnosti..

  • Snad si jako veřejně obchodovatelná firma nastavili pravidla tak, aby nebyl hostile takeover jednoduše uskutečnitelnej. Mám dojem že jsem něco v tom smyslu před pár lety četl. Jinak prodávat se opravdu nepotřebují, vzhledem k nulovým dluhům a 300M USD v bance. Plus všechny jejich hry se budou prodávat ještě mnoho let, jak to u kvalitních RPGček bývá.

    • Derp_1337

      Ono to s tou ochranou proti hostile takeover není až tak jednoduché. Přece jenom ne všude platí stejná pravidla pro obchod s akciemi.

  • Drzim jim palce. Se Zaklinacem jsem stravil more casu a i ten jistym zpusobem proklety Cyberpunk jsem dohral 2x jeste pred updatem 2.0 s vydanim Phantom Liberty. 

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit