-
Musím podpořit skepsi co se War of the Roses týče. Byl jsem v betě o které ovšem nesmím kvůli licenci mluvit. Představte si úplně jinou hru inspirovanou MaB, kde vás neustále sekají na kousky lidé kteří hrají déle a otevřeli si "lepší" vybavení (nechápu jak může být kopí dražší a účinější než meč, případně prošívanice hůře sehnatelná než kyrys), v 80% případů nefunguje krytí zbraní, když někoho přizabijete skoro k smrti odteleportuje se za roh a tam se zázračně vyléčí, máte nekonečno šípů/šipek a kuše se nabíjí skoro stejně rychle jak luk, což vám ovšem stejně nepomůže, protože do nepřátel nastřílíte kupu šípů, aby následně obživli a vy mohli začít střílet znovu. Aneb jak zmršit zajímavý projekt.
Mimochodem v novém MaB pracují na lepší fyzice koně a zatím ten malý kousek videa, kde je vidět, vypadal přirozeně- http://www.youtube.com/watch?v=zZUfzAFL5Ek -
-
Tak to je škoda ... čekal sem od té hr něco lepšího.
Ale tak stejně by mě tam asi hodně chyběla mapa a single jako má MaB.
-
-
Na Rising Storm se těším, jak dítě na vánoce, už aby to bylo venku *3*
-
Zase naprostá ignorace pecky Hotline Miami, asi závist, že většina jiných pissálků už hraje.
-
-
Závist rozhodně! I přes to, že cactuse miluju a v minulosti jsme spolu prohodili pár slov, podívej se ještě jednou na řadovou číslovku v názvu článku... ještě jednou... pomalu...
-
Ty jsi takovej vůl, až to snad není možný.
-
-
"Rozhodně bych netvrdil, že míra pirátství je přímo úměrná jednoduchosti hru ukrást – to ostatně potvrzuje i GOG.com, jejichž hry bez ochrany se na torrentech moc nepovalují."
todle myslim neni pravda. kamarad mi na todle tema poslal link na kompletni torrent (nebo to byl prosty download z rapidsharu? uz nevim) her z gogu.... -
-
Petr byl rychlejší. Ale jinak: když se podíváš na největší stránky s torrenty a necháš si vyjet klíčová hesla, zjistíš, že tituly z GOG.com fakt nepatří do 100 nejhledanějších/nejsdílenějších her; někde je dokonce nenajdeš ani v první tisícovce. Může za to pochopitelně mnoho faktorů, mimo jiné i stáří her samotných. O to ale nejde. Tady šlo o to, abych vyvrátil domněnku, že když jde něco nejjednodušeji ukrást, tak to ukradne skoro každej. Tomu prostě nevěřím a příklad s GOG.com byl hned první na ráně.
A ano: moc nepovalují znamená, že třebas jen jediný titul z GOG.com přes torrenty nesdílí 3–4 000 lidí. Moje chyba: měl jsem to dát do uvozovek. -
-
ok, to je fer. "moc" se nepirati je rozumna modifikace :). pripadne se muzu podivat jak to teda bylo s tim torrentem/downloadem. a o nejaky obecny pruzkum bych se taky mohl pokusit...ale ne v praci :DDDDD.
a ten JEDEN osobni priklad o kterym petr mluvi byla kompletni databaze her z gogu...
-
-
Takze zabredneme debatu na vyznam mnozstevniho oznaceni, kterou v tomto pripade s prehledem vyhraju? :) Kdyz je v clanku napsane, ze se na torentech MOC nepovaluji, tak to je porad vic, nez tvuj JEDEN osobni priklad. Coz? :)
-
Na torrentech je prostě to co tam kdo dá.A když nějaká hra vyjde s ochranu anebo bez ochrany tak to je jedno protože tam stejně je.
Z GOG.com tam možná méně her bude protože na GOG.com je dost her které již vyšli a jsou teda i na torrentu a nemá smysl aby někdo dal na torrent hru když tam již ta samá je a nejspíše funguje. -
-
ty me nechapes. ja nezpochybuju to, ze to co dela gog je fajn. ja zpochybuju tu vetu z clanku, ktera neni pravdiva, presneji jeji druha pulka.
-
-
Aha,je fakt že jsem reagoval na něco co jsi nepsal :)
-
-
-
-
Chivalry: Medieval Warfare to vypadá dobře.
Škoda,že to dělá pár lidí a asi do toho nedají tolik peněz aby to bylo takové jako bych si představoval.
Zde bych opravdu rád viděl hodně použitou fyziku (odražení po bloku je v každé hře) a hlavně co nejvíce realistické poškození postav aby to byla rubačka jak se patř. -
-
Tak na takovou hru čekam odjakživa... a asi si všichni ještě nějakou hodnou dobu počkáme *3*
-
-
Divný,že to nechtějí historikové.
Pořád kecají jaké to bylo v té době brutální atd. a když chceš nějaký důkaz anebo něco co ti pomůže si to představit tak ukáži namalovaný obrázek...Ve filmu to je zase často přehnané anebo nedostatečné.
Takto by to zapnul rozestrala by ho střela od balisty a ihned by díky pokročilé fyzice věděl jaké to tenkrát asi bylo a mohl by to i prezentovat,případně tam simulovat nějaké souboje.
Ujetá představa,že? *5* -
-
Co má mít historik společnýho s tím, jakým způsobem se tenkrát válely na bojištích střeva a rozsekaný držky? To je snad logická představa, že to tenkrát a s dobovou válečnou taktikou a sečnými a bodnými zbraněmi nekončilo u krvácení z nosu, že jo. *5*
-
-
Logická představa to jo.Ale ne pro každého.
-
-
Troufám si tvrdit, že moderní válka je daleko brutálnější než nějaká středověká bitva.
-
-
Budu oponovat- v moderních konfliktech je jedinec od nepřítelel poměrně daleko a zátěž na psychiku je nižší- v zásadě likviduje pouze živou sílu protivníka. střelné rány z vně také nevypadají tak hrozně jako sečné (uznávám že destruktivní zranění po explozích jsou větší krvák), mají zajištěnou lékařskou péči a obvykle se přesouvají motorizovaně, jídlo dostávají a jsou krmeni propagandou.
Takový středověký pěšák byl vytržen ze své vsi, o skvělém, bohumilém, jasném a nejlepším cíli bojů věděl pramálo- takže bez motivace, výcvik dostal minimální a do té doby se nejblíž k boji dostal při rvačce, pochodoval bůh ví kam do zblbnutí, živit se musel z okolí a musel se bít s nepřítelem z očí do očí a byl-li vážněji raněn měl pramalou naději. -
-
Středověký konflikt byl ve většině případů lokálního charakteru, s jednou maximálně dvěma polními bitvami, ve kterých bylo zabito třeba i jen pár desítek jedinců. Zvlášť při utkání ryze rytířských armád bylo zabití spíš výjimkou než pravidlem. Válka také byla omezena feudálním a církevním právem. Excesy se sice stávaly, ale rozhodně nedocházelo k masakrům, které zná novověk nebo především současnost. Teprve až moderní doba zná pojem "totální válka" a "masové vyhlazování".
-
Jsem si jistý a ne, nevycházím z filmů/her, jak se mi snažíte podstrčit ;) Vzdálenost střelby rozhodně není na blízko (použití pod 5m co se uvádí, platí pro konflikty bezpečnostní povahy v civilním sektoru- doporučuji shlédnout nějaké záběry z Afganistánu/Iráku, až na šťáry jde o střelbu na víc jak 50m) a následky. Ano, projektily vychylují (střelné kanály pro armádní munici- http://www.gothamsurvival.com/wp-content/uploads/2011/09/military_assualt_wound_profiles.jpg ) a dokáží na druhé straně udělat slušnou díru, ale stále mi to nepřijde, tak brutální jako relativně pomalé třištivé a sečné zranění po zásahu ostřím.
Pro názornost pár fotek (jste-li slabší povahy, nesnašíte krev apod. prosím neotevírejte)zásah sekerou (na pitevně, takže bez krve) http://actforamerica.files.wordpress.com/2011/11/axe-wound.jpg a zásah armádním projektilem- výstupní zranění http://writechic.files.wordpress.com/2008/07/omar_khadr_wounded.jpg?w=468 -
Ste si istý ? Moderné malokaliberné projektily aj v bežnom prevedení robia veľmi škaredé rany. Možno vo filmoch to tak nevyzerá, ale zranenia sú veľmi devastačné. Pozrite si obrázky zásahov z kalibru 5.56 a podobných.
Povedal by som, že okrem zásahu končatín je ten motorizovaný odvoz často dobrý, len ak chcú odviezť mŕtvolu. A hoci sa nebojuje tak často telo na telo, stále sa najčastejšie stieľa na malé vzdialenosti. A to tu ešte máme granáty, míny a guľomety. A to nie sú pekné pohľady na to, čo z tých nešťastníkov zostane. Ono to totiž okamžite nezmizne ako v hrách, aby sa šetrila RAMka. -
Ne střelná rána rozhodně nevypadá tak zle jako sečná, viděl jsem naživo a docela notnou chvíli mi trvalo než mi docvaklo co se stalo. Strach je možná stejný (osobně si myslím, že je nižší-lidé jsou na následky připraveni, je jim natlučen do hlavy úkol, který mají dělat a ví že jsou chráněni pancířem/kevlarem/lékařskou péčí), ale mluvilo se o brutalitě. Lidé, kteří jsou blízko jedince (klidně opření o jeho rameno) umírali i dříve, takže žádná změna v brutalitě. Uznávám, že efekt ztabuizování smrti jsem nezahrnul a má skutečně efekt na morálku.
-
*
-
-
-
-
-