Přejít na výpis diskuzí
Nezávislý rozcestník – indie projekty zasluhující pozornost
26.6.2011 | Marek Král
27 příspěvků
-
Za nějaký čas bych tu rád oznámil svou , nyní už rozpracovanou hru, snad mi Games.cz vyjde vstříc.
-
-
To by bylo super. Jestli chceš, tak si rozklikni můj profil a napiš na mail; česká indie scéna je vždy vítaná!
-
-
Tak sem skusil Shores of Hazeron . No hrát se to moc nedá, páč se zdá, že se to spíš seká, než laguje. Ale jínáč to vypadá jako skvělej nápad. Škoda nu. *9*
-
-
Tak prež všechno to laggování a sekání, sem si už vybudoval celkem pěkný místečko :) . Pokud byste se chtěli přidat, najděte si impérium Starfleet.
-
-
Pěkný článek. I bez miliónových rozpočtů vzniknou neuvěřitelně zábavné hry. Je fajn si to připomínat.
-
Preco tu neni flashova mega bomba Happy Wheels?
-
Pane Král, jak jste přišel na to, že americký Amazon nezasílá knihy do Evropy? Je to cirka měsíc, co mi přišly právě odtud artbooky od Krise Kuksiho. Ehm. Jen se ptám? Třeba je to novinka, která mě minula.
-
-
To nebylo bráno plošně - měl jsem na mysli pouze onu knihu "250 Indie Games You Must Play". Pravdou je, že teď jsem se díval na stránky produktu a žádná omezení jsem tam nenašel, tak kdo ví? Buď jsem tam to omezení skutečně viděl nebo šlo o haluz, za kterou se omlouvám.
-
-
mě by to zajmalo v jakých programech to dělají , taky bych rád něco vytvořil , ale nevím odkud začít :D
-
-
Z vlastni zkušenosti ti doporučuji Game Maker , má nejlepší poměr možnosti/obtížnost,
sám v něm dělám , a i když nejsem žádnej ninja programator, tak se mi povedli udělat myslím celkem dobrý věci. lukayson@gmail.com -
-
Kdo dela v gamemakeru, neni vubec zadny programator ;) Ne vazne... Gamemaker je sice relativne snadna cesta jak neco jednoduchyho vytvorit, ale to je prave ten problem. Clovek se nauci s gamemakerem, ale k nicemu jinymu mu to pak neni. Ale kdyz clovek zacne delat hry v nejakam objektove orientovane skriptovacim jazyku jako Python (ani pro zacatecniky to neni tak tezky, jak to vypada), delanim her se pak uci i spoustu veci, co mohou hodit i v mimohernich oblastech. Doporucuju najet na youtube a pustit si par tutorialu s Pythonem a Pygame.
-
-
ano, ale ty algorytmy které si člověk osvojí se hodí ve všech jazycích, ale jinak máte pravdu pane. U game makeru je problém s výkonem, který si za uživatelskou přístupnost vybíra svou daň. Tak to je se vším, například i u šablon na webové stránky.
A za programátora jsem se nikdy nepovažoval , takže se vaše urážka míjela učinkem.
-
-
-
Inu, můžeš zkusit pro základní věci docela jednoduchý Game Maker, ale obávám se, že pro cokoli pokročilejšího se budeš muset naučit nějaký programovací jazyk. ;)
Tedy ne, že by v Game Makeru nemohl vzniknout herní skvost; v tom případě se ale budeš muset naučit speciální jazyk Game Makeru. -
-
game marker jsem skoušel dobře se vněm delá :) skusím něco vytvořit o prazdninách to bude času dost *4*
-
-
Doporucuju nejaky scriptovaci jazyk jako Python, nebo Ruby. K nim knihovny na SDL jako pygame pro Python, ci Libgosu pro Ruby.
-
-
-
-
jedinej indie projekt ktery jsem podporil je Minecraft
-
Hmm, zajímavý insight - a ten první screen je, prosím, z čeho? :)
-
-
Ten první screen je ze hry Shores of Hazeron. A není vůbec zač.
-
-
Pěknej článek. Ještě bych upozornil na dvě ambiciózní indie hry pro fanoušky FPS. První je EYE, hybrid RPG/FPS, kterej by měl vyjít každou chvíli:
http://eye.streumon-studio.com/
http://www.youtube.com/watch?v=rMfc_ztOoqc
A pak velmi zajímavej projekt Interstellar Marines, ale o tom se tu občas i informuje.
http://www.interstellarmarines.com/ -
-
A já děkuju za zmínku!
-
-
Teraz mi to pripomenulo jednu hru, aj keď neviem či bola indie, no išlo tam že ste ovládali kvapku vody a tuším pomocou gravitácie ste hýbali kancelárskymi potrebami neviete ako sa to volalo?
-
-
I-Fluid?
-