Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • 13_11
    Držím tedy pěsti! A až se zadaří, dejte vědět – rád se o vás zmíním!
  • To je právě ten úhel pohledu (výklad), to, že to někdo dokáže, do očí UHODÍ, někteří lidé mají ovšem tendenci předpokládat, že tato ojedinělost má kořen v nedokonalosti GM, což jsem chtěl tou nešťastnou poznámkou vyvrátit.

    Uznávám, že jsem se do toho trochu zamotal, ale jen jsem se snažil vysvětlit co mě k tomu čistě subjektivnímu pocitu, -po prvním přečtení- vedlo. A už vůbec bych si nedovolil v tom hledat nějaký prostor pro sebechválu. Je to slovíčkaření, a naprosto souhlasím s tím co jste napsal, pouze obhajuji svoje vlastní slova. Totiž, že jsem si to prve vyložil špatně a proč.

    No a pokud jde o můj smirkem a střepy leštěný build, tak zda bude kdokoliv chtít být oblažen jeho hraním se teprve uvidí, ne že bych si to nepřál :) ... Ostatně i několik let se někdo může stále jen pokoušet. Což ovšem ani pro něj neznamená -technickou- nemožnost toho dosáhnout.
  • 13_11
    OK. Mně teď zas připadá, že ctěný čtenář tak trošku slovíčkaří. Ale tak ať mi to nemá za zlé. Z toho množství Game Maker her, které jsem viděl / měl možnost si osahat, žádná z nich, dle mého, se z technického hlediska ani NEPŘIBLÍŽILA kvalitám Legend of Fae.

    Věta „kdo se někdy pokoušel tvořit v Game Makeru…“ nejspíš tak nebyla cílena na vás, chápu-li správně, že se Game Makerem dlouhodobě (možná i několik let?) zabýváte. Tudíž přeci do škatulky „kdo se někdy pokoušel“ ani nespadáte. Vás by se snad mělo týkat oslovení „kdo dlouhodobě tvoří“, ale žádné takové v článku uvedené není.

    Ovšem že je to míněno jako poklona. A pokud pro vás Legend of Fae není „ukázkou nemožného“ a děláte-li snad na něčem podobném, bude pro mě velkou ctí si vaši hru někdy zahrát.
  • Dobrá budiž, tady jde jen o úhel pohledu. Já to nesrovnávám, jen mi jde o to, že by mě mělo praštit do očí, že toho lze dosáhnout "dvojkombinací fotoshopu a gamemakeru", což mě právě nepřekvapuje. Zní to jakoby to šlo někam za pomyslné hranice možného a dvojnásob pokud mě to má překvapovat jako někoho "Kdo se někdy pokoušel tvořit v Game Makeru..." Je-li to myšleno pouze jako poklona výkonu autorů, pak mi to zní divně, právě pro možnost vyložit si to jako ukázku nemožného :) Jinak všechna čest.
  • 13_11
    Proč by to znělo divně? Co dokázal Locomalito s Hydorou je stejně báječné, jako co se povedlo tvůrčímu duu z Endless Fluff Games s jejich Legend of Fae – jenom se v prvním případě bavíme o střílečce, v druhém případě jde zase o skvělý mix ‚spoj tři‘ a rpg.
  • K tomu Legend of Fae bych měl pár poznámek. Předně mi trochu nesedí pojem "-z editoru bere- zdrojový kód, ale už nevyužívá modulů ‚drag and drop‘" Nebylo by lepší říct, že je naprogramována v prostředí GM ? Není pak jasné zda se míní zdroják GM (záhadně vyňatý) nebo hry (gml), zní to záhadně. Jinak v pořádku. Jen bych dodal pro ty co se v tom neorientují: Nepoužívat ikonky "akcí" které se dají nahradit mnohdy i jednoslovně nebo pár řádky kódu a závorek je naprosto normální. Osobně mi nesedí označovat GM jako pouhý editor. Je pravdou že editor obsahuje(ne jeden), avšak jádrem všeho je zjednodušený programovací jazyk který GM přežvýká do Delphi (nejsem si jistý kam u verzí 7 a výš)... Chci tím říct, že je to dost komplexní vývojový nástroj na to, aby byl označen jako herní editor. Neklade totiž prakticky žádná omezení, jen je neefektivní z hlediska velikosti výsledného souboru a má i nějáké paměťové limity, které však valná většina tvůrců nikdy nepřekročí... Ostatně po vzniku her jako Hydorah zní "praští do očí" dost divně.
  • Aha, sem si říkal, jestli je to tak ve hře přejmenované, nebo od vtípek od vás. *4*
  • skoro jsem u toho usnul *1* nuda
  • bobsh
    teď jde o to, se pak taky kouknout na něco jinýho, což právě dost lidí nedělá...
  • to je fakt divný ty troubo že se na ni lidi divaj jako prvni když je to jako prvni videt :D:D:D:
  • calwin
    presne ... príkladom je world of goo alebo original war...
  • Black_Hand
    na steamu cerstve vysel Achron. uz o nem vim asi 3/4 roku, ale porad nevim, jestli do toho jit. vypada velmi zajimave. neslo by napsat recenzi treba? :)
    http://www.achrongame.com/
    jde o RTS...teda spis jak rikaji meta-time strategy, pac se tam manipuluje s casem zpusobem, ktery tu jeste nebyl. vazne, pokud si vzpomene nekdo na neco, kde neco takoveho bylo a to i v multaku, tak rad sve tvrzeni stahnu.
  • 13_11
    Při pohledu na upoutávku mi KENSHI vždycky připomene sérii Way of the Samurai nebo Samurai Western. Těšme se tedy na to!
  • 13_11
    Pouhý humor.
  • Cosi
    Proč se říká v článku tučňákům - čutňáci?
  • bobsh
    Ono nejde ani tak o grafiku jako takovou, ale spíš o volbu stylizace. Když se hra snaží působit realisticky, tak se nedá nic dělat, ošklivá grafika praští do očí každého, kdežto za dobrou stylizaci se dá lecos schovat a i hra s jednoduchou grafikou na úrovni třeba SNESka může vypadat naprosto parádně.
  • Kruci to vypada fakt dobre... grafika sveta, postav a boju se mi nahodou libi...
  • vokr.cz
    Tak to je asi jasné že to je pre-alpha build...*16* Raději no cement:)) Jinak to vypadá moc dobře, snad se mu to podaří, takové borce je třeba jen a jen podporovat:)
  • Grafika, grafika, grafika... To je to první, na co se většina hráčů (90%) dívá jako první... Takoví lidi si radši zahrají moderní hru se špičkovou grafikou typu CoD MW2, pro kterou mám pracovní označení "interaktivní film". Vše je nascriptované, nepřátelé jsou vždy na stejném místě, k cíli vede vždy jen jedna cesta, 1/3 hry jsou videosekvence, originalita žádná, hráč se "cítí být hrdým američanem, který zachraňuje svět a ovlivňuje dění okolo",... ALE!!! hra má úžasnou grafiku! A o to přece jde!
  • walltar
    Jo to máš pravdu, sám autor říká že grafiku dělá sám, ale že jak na to bude mít najme grafika.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit