Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • GlaDOS
    Jsem docela zvědav na Hotline Miami. Na první pohled jsem si myslel, že je to něco na styl Retro City Rampage, ale jak to vypadá, bude to docela jiné. Jsem ale naštvaný na The Unfinished Swan. Před pár lety to měla být klasická nezávislovka na PC. Pak si je ale odkoupilo Sony a zrovna tenhle přístup je mi proti srsti. Když si nějaký moloch koupí autora s originálním nápadem a pak si tu hru škudlí pouze pro svou platformu.
    • 13_11
      Podáváš to, jako by si Giant Sparrow sami nemohli rozhodnout, co s projektem udělají a na jakou platformu ho vloží.
      • GlaDOS
        Zní to tak, že? Samozřejmě je jejich věc, jakým směrem se budou při vývoji ubírat, ale nedělám si žádné iluze, že by nabídku Sony o financování s důstojnou tváří odmítli. Když už přijde taková nabídka, vývojáři ji využijí. Ale ono celkově se mi nelíbí systém exkluzivit, zvlášť, když ho vidím u indie vývojářů, makajících dejme tomu pro Microsoft nebo Sony.
  • Spiderweb software a ich trilogia Exile. Pri tom som stravil 10tky hodin a bohuzial som ani jednu nedohral. Je pravda ze pribeh a hlavne textu je v hre hojne a oblast lokacii je niekedy az neuveritelna :D... Avernumu som na chut neako neprisiel. Je to sice cisty remake Exilu do "3D", no chyba mi tam to caro pixelov a spellov... Na druhej strane rad pocujem ze stale pracuju na dalsich pokrac :).
  • kubi-wan
    Začínám mít pocit, že nezávislí vývojáři už dělaj jen hry v retro grafice... zaplaťpánbu za takový Trine a jemu podobný, to můj pocit aspoň trochu vyvrací. Každopádně už by ale někdo měl pochopit, že pixely přestávaj bejt kvůli tomuhle nadpoužívání cool.
    • řekl jsem si to samé po prohlídnutí článku, já čekám na Interstellar Marines
      • USER47
        To si počkáš, momentálně to není nic víc než extrémně ambiciózní koncept. Ze hry nemaj hotový prakticky nic, dělaj na tom dva lidi a nedávno jim odumřel hlavní zdroj financování.
      • kubi-wan
        Hmm, to nevypadá špatně... člověk má hned chuť dělat vlastní hry. Já se odvázal zatim jen ke Game Maker počinům, ale udělat si tak 3D štřílečku...
    • 13_11
      U někoho je to styl, u někoho je to znalost. Ve výsledku je to ale úplně jedno: když je hra špatná, nepomůžou jí ani pixely, natož krásná grafika.
    • walltar
      Podívej se třeba na Overgowth, Kenshi, City of steam, Heroes and Generals, Traction wars, Miner wars, Windward .... to sem vybral indie ze záložek s pěknou grafikou.

      Grafika se neudělá sama a čím lepší grafika tím potřebuješ víc lidí a víc peněz. Stejně tak se hodně indie dělá jako 2D plošinovky, protože u plošinovky můžeš po celou dobu používat jeden herní mechanizmus. Dost indie týmů sou dva lidi co pracují na hře potom co dojdou z práce a ti nemají na to aby najali profesionálního grafika.
      • kubi-wan
        Já ti rozumim. Jen už mi tohle pixel-hipsterství přijde celkem samoúčelný.
        • walltar
          Jo taky bych radši kdyby hry, jak 2D tak 3D, vypadaly líp. Ale zatím se musíme smířit s tím, že mají dobrý gameplay.
          • to je právě to, kolikrát ani nemají. Dobrou hru aby pohledal
            • walltar
              No tak nemůžou být všechny hry dobré ... stejně jako v neindie herní sféře.
      • proto jsem rád za kluky co dělaj Castle Story
        • walltar
          Tak se dívám, na castle story ... hra nevypadá špatně, zatím sem viděl jenom ty dvě gameplay videa na youtube a pokud ta hra bude mít složitou ekonomiku tak by mohla být hodně dobrá. Chce to aby se inspirovali třeba od dwarf fortress protože jinak by mohlo htozit, že člověk nebude mít zachvíli co dělat.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit