Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Popravdě, jakkoliv vypadá Prominence koukatelně tak při pohledu na koncept arty je mi skoro líto, že není 2D :D Ne že bych chtěl něco jiného než pohled z vlastních očí.
  • Pro platformu IBM PC:

    Minimum: CPU 486, 16MB RAM, SVGA Hi-color, zvuková karta, Double speed CD ROM, Windows 95
    Doporučeno: CPU Pentium, 32MB RAM, PCI SVGA 16 mil. barev, 16-bit zvuková karta, Quad speed CD ROM

    Dnes hry potřebují Guad Core a 16GB RAM, tehdy to bylo Quad CD ROM a 16MB RAM. No snad to rozjedu. *1*
    • Sakra, nedal jsem reagovat. *9*
  • demo na Tesseract neexistuje :(
    • 13_11
      Jak to? Tady.
      • myslím ten link, co je v článku - http://propelledbird.com/Tesseract/

        když klikneš na Download Demo, tak to nejde
        • 13_11
          Už to vidím.

          Tak naštěstí funguje to starší demo, ke kterému jsem dával odkaz. Na jejich stránce jsou totiž oba dva odkazy pod sebou – ten aktuální teď bohužel nefunguje, nevím proč.
  • Půlnoční svačinka ve formě Rozcestníku? Inu, noc je ještě mladá. Doporučil bych, aby zde někdy vyšel článek na hru jménem JazzPunk (http://necrophonegames.com/games/jazzpunk/). Něco takového se nevidí každý den, z tohohle jsem se hodně vzpamatovával. V dobrém :D.
    • 13_11
      Ahoj Stephano. Aleš Smutný JazzPunk zmiňoval před koncem minulého roku. Ale neboj, kyberpunkový témata já rád :-)
      • Aha, nenapadlo mě se nejprve podívat do archivu. Ani nevím proč, ale hodně v tom vidím Stacking v kábátku osmdesátek :).
    • To vypada moc hezky. Screenshoty mi dost pripominaji starou klasiku Normality.
  • Prominence mi něco strašně připomíná, demo na Score něčeho podobného jsem už tak před více než 10ti lety hrál. Odehrávalo se to na vesmírné lodi, kde jsem se probudil z kryospánku a nikde nikdo a musel jsem se dostat do nějakého raketoplánu a odletět, nevím co bylo dál, ale rád bych si to zase zahrál.
    • nebylo to Argo Adventure?
      http://www.youtube.com/watch?v=bORj1yNu--8
      • 13_11
        Byls rychlejší.

        Já se k Argu dostal akorát přes recenzi Tomáše Smolíka. Starfish má pravdu - ty hry si jsou dost podobný:

        „Hra je to propracovaná, na žádné logické boty nenarazíte (nesmím opomenout, že je v češtině), ale pohybujete se po mrtvých a hodně podobných chodbách, v grafice, jež je lehce nadprůměrná, ale nijak oslnivá. Já vím, že trvalo dlouho, než bylo Argo doděláno, ale to je právě ten problém. Loni by dostalo určitě o bod více.“ - 6/10, LEVEL 12, 1998
      • Tak tedy už před 15ti lety, ten čas ale letí to je hrozné. Díky moc to bylo ono, hned to musím někde vyhrabat a zahrát si to.
        • jo, na demo na cédéčku si taky pamatuju... a na plakát s kostrou ve skafandru :)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit