• NHL13 je pro mě první zklamání co se týče série NHL od skvělých ročníků počínaje NHL10 (kvůli které jsem si koupil xbox). Jasně, je to celý moc hezký, atraktivní kabátek, bruslení uznávám, že je pecka, nový módy fajn, drobný vylepšení povedený... Kdyby u takovýho hodnocení šlo skončit, tak tomu dám klidne 9(10)/10. Jenže... Všechno to super načančaný kolem je naprosto domrvený vypichováním puku, které z té velmi povedení simulace hokeje dělá naprostou arkádu (bavím se o online hře, proti AI ještě někdo hraje?). Zápasy se mění v plácanou, kde udržet puk na hokejce je prakticky nemožný. Vždyť se stačí jenom přepnout na nejbližšího hráče a "vypíchnout puk". Trefíte naprosto všechno, ať to má hráč na hokejce a kreje si ho, nebo jestli puk letí a vy jste k němu zády. Prostě ho trefíte. Puk tam lítá jak míček v pinballu a vy při tom co minutu máte chuť toho, kdo tohle vymyslel, pověsit za koule do průvanu na hokejovym stadionu. Ale, hrát to budete, tak jako já, protože nic jiného není. Opravdu nepamatuju, aby se mi stalo, že budu mít v online record 26-8-0 a nebude mě to bavit. Mě to vlastně nebaví, štve mě to, ale mám rád hokej, žádné jiné sporty mě hrát (dlouhodobě) nebaví, a tak si du dát ještě jeden zápas. I když vím, že mě to naprosto ******ný vypichování puku opět totální dožere. Nejhorší na tom je, že mě to štve, i když to udělám já, protože tohle prostě není hokej, ale arkáda. Kvůli tomu 6/10. A stejně to budu hrát...
    • Vypichovani puku mi naopak prijde skvele. Loni nebyl problem se pravym analogem prokvedlat az k brane. Sem tam clovek pridal nejakou tu otocku, a byli hraci, kteri se prostym otacenim v utocne tretine skoro nedali dostat od puku. Letos musi clovek daleko vic premyslet, jak se dostat do tretiny a nehrnout se dopredu s poslednim obrancem, protoze brejk po chybe muze prijit raz dva. Proste mas smulu na nesikovne protihrace, tem lepsim bys s novym systemem brusleni a strarym vypichovanim nesebral puk ani nahodou.
      • btw souhlasim, ze v minulem rocniku byl skoro az extrem, co nekdo dokazal projet s analogem, ale to se melo imho zmenit vetsi ztratou kontroly puku, nez tim, ze vypichnes cokoliv. momentalni stav, kdy se obcas zaseknes v pasmu a sledujes treba 10 vypichnuti puku v rade (pet svejch, pet soupere) bez jakekoliv mezihry, proste tech deset vypichnuti navazuje na sebe... promin, ale to jako hokej nevypada.
      • Ja ti nevim, hral jsem s hracema, u kterych jsem citil, ze jsou o tridu ci dve lepsi nez ja (coz jsem si casto potvrdil nasledne na HUBu), hru jsem jim ale tak znechutil, ze jsem je casto porazil. Ja byl dycky pes obranar, ale abych mel prumer obdrzeneho golu nejakych 1,3 na zapas... Mne ten system vlastne vyhovuje, dycky jsem umesl spis branit a vykryvat prostory, nez sazet sedm golu na zapas... s momentalnim systemem nemam problem soupere nepustit nekdy i za celej zapas do sance, je silene lehky puk vystrelit/vypichnout/tecovat/odpalit. Vetsina golu pada vylozene "hnusnejch", dorazky, minely... Pisou to lidi vsude, na forech, FB. Jednou mi to hodilo v tu chvili sedmyho hrace v zebricku, prohral jsem s nim 1:2, kdyz jsem ho "prestrilel" a dokonce vedl po dvou tretinach. V NHL12 by me rozmetal. Je to proste divny. A je videt, ze to lidi nehrajou, jako nepamatuju si, aby ani ne dva tydny po vydani nebyli vecer lidi, rano nekoho chytnout je skoro nemozny, nekdy to pise, ze se hraje treba sedm her. To o necem vypovida.
        • jakou máš přezdívku na xboxu , přidám si tě do přátel a můžem proti sobě zahrát...
      • Naprostej souhlas.;)
    • DusanMPupak
      Zatím jsem třináctku nehrál, ale není to trochu vlivem počátečního seznamování se se hrou? Skoro vždy mi při přechodu na nový ročník přišla hra zpočátku dost podivná.

Jinak když se podíváte na skutečný hokej, tak hráči také dovedou leccos vypíchnout. A často to vypadá jako v pinballu. *3*
      • osobně si myslím že 50+ her už není o seznamování, hráči naopak čím dál tím více vědí, jak vypichovat a je to fakt šílené. Zahrajte si to a uvidíte, že takto hokej opravdu nevypadá :/ na skutečný hokej se dívám docela často, během sezony vidím live zhruba 100+ zápasů NHL.
    • a kdyby si chtěl někdo zahrát, tak add "Nativko7", zavypichujeme si puky :)
    • a ještě bych dodal opět naprosto senzační soundtrack... takže 7/10 :)
  • Hlavne jak to vyslo na pc ze? Dobytkove z EA...
    • zdeeneek
      Zvlastni jak EA kazdej obvinuje, ze jsou to hajzl*ve, kteri delaji vsechno kvuli prachum. A kdyz neudelaji NHL na PC tak jsou to taky hajzl*ve :) A pritom je tu tolik lidi, kteri by si to koupili. Ale z torrentu, ze ? *1*
      • no a co vsychni nemaj prachy na rozhazovani EA sou hajzlove at se zlobis anebo ne cauko
    • Bože proooč? Proč jsi na nás seslal ty proradné konzole!? *16*
  • Podľa mňa jedinou slabinou je to, že to nie je na PC :) :(
    • to je asi jediné plus
  • Nezbejvá než doufat, že s příchodem nový generace konzolí + novýho enginu to vydaj i na PC. *9*
    • O tom bohužel silně pochybuju.
    • Myslim, že velkym problémem je hlavně ovládání. Vše je ovládaný analogovýma páčkama, protože s nima jde simulovat pohyb hokejky podstatně líp než na klávesnici. A spousta PC hráčů odmítá koupi joypadu a tim pádem i koupi hry ve který je ovládání na klávesnici nedostačující.
      Já nikdy nepochopim tenhle přístup. Klávesnice i joypady mají svý místo a je hloupost nevyužívat je, pokuď si tu hru s nima užiju nejlíp.
      • O ovládání to vůbec neni. Každej kdo by chtěl hrát novější ročníky NHL na PC si uvědomuje, že je potřeba joypad. Ovládání je primárně pro joypad vedeno už od ročníku 2004, kdy se do hry přidal pohyb hokejky a většina lidí kteří pak hráli na PC další ročníky musela přejít na joypad chtě nechtě. Ale nakonec to určitě uvítali. Takž nevim co za problém s ovládáním zde vidíš.
      • Kdyby to vydali pod nějakým označenáím PC+analog pad, tak by s tím asi problém nebyl....
  • To hodnocení je pro ty, kteří nehráli předchozí díly. Jako nová samostatná hra je to opravdu pecka. Ale pro všechny ostatní tahle hra není nic jiného než extrémně předražený datadisk. Jak jinak nazvat hru, ve které je 95 % veškerého obsahu i formy úplně totožná jako u předchůdce? Za pětistovku budiž... ale jako plná hra? 5/10 maximálně. A to říkám jako fanoušek hokeje na konzolích.
  • A co ta video recenze na Dark Souls? Ja se na ni tak tesil... :/
    • Cosi
      A co ten Mafia Speciál? Já se na něj tak těšil... :/
      • Taky se těším na Mafia Speciál, kdy bude? O víkendu? Díky za odpověď.
        • sleepless
          Na tyhle dotazy je pls obecna diskuse, nicmene special je v zasade pripraven, pocitejte s nim na vikend.
    • Trpělivost přináší videorecenze *4*
  • Čtu tady tak ty názory a musím souhlasit s těma negativníma, mám odehráno cca. 40 zápasů online, mírně kladnou bilanci, což sem podotýkám ve 12ce neměl, takže bych měl být spokojen, nicméně nejsem, co mě vytáčí do nepříčetnosti jsou golmani a jejich supermanství, skoky ala Petr Čech chytí 90% one timerů dva na nikoho nebo na jednoho (zkrátka jakékoli přečíslení) a to prosím mířim a stahuju golmana co nejvíc na jednu stranu, občas nahraju i 2x na jistotu do prázdné, ale ne...někdy na mě zívá 3/4 brány a on to prostě čapne no a pak přijde nějaká laciná ludra a tu prostě pustí..., tady musim nesouhlasit s autorem recenze, tohle supermanství je odvislé od toho jaké goly jste byli zvyklí dávat, já sem hrál vždy na krásu a kombinaci a to tenhle hokej prostě popírá, já se do těch šancí umim dostat, ale když mi golman udělal tento GREAT SAVE... po čtvrté v jedné třetině znechuceně jsem to vypnul, o to víc mě to štve protože hokej mám moc rád a vím že se k tomu vrátim a budu se u toho zase vztekat a takovou hru já prostě nepotřebuju.., v tomto ohledu byla 12ka hokejovější, když jste to vykombinovali tak to tam většinou padlo, další věc je to pomalé..., bruslení je dobrý nápad ale nezachrání to. Kdo dočetl až sem rád bych znal vaše názory a zkušenosti s tímto poznatkem, kdyby si chtěl někdo na Ps3 zahrát tak Ezzio777.
    • Můj názor je opačný. Mám odehraných 32 zápasů. Golmani slušní. Hraju s Floridou a Theodor superman není *2*. Dostávám celkem slušné nakládačky od kompu, ale přesně jak v realitě ... pokud nepřistoupíš rychle k dorážejícímu protihráči po střele, tak tam z 90% padne. Tak to prostě je. Střely od modré padají taky většinou po clonění a nebo po střele dobrého střelce v obraně. U mě to je Kulikov a Cambell, někdy Kuba. Zkrátka je super, že né každý troba v obraně to zavěsí od modré pod víko, tak jako v realitě. Kombinace reálná, ne každá přihrávka ti vždy projde v hokeji že. Někdy je to až tak reálné, že bych nejradši sežral ovladač když udělám chybu v obraně. Samozřejmě záleží taky na zvolené strategii. A to bruslení, krása. Jak kdybych se díval na televizi. Zkrátka max rychlost po přímce - brejk, špatně se chytá. Jinak zbytek běžná rychlost podle parametrů hráče. A je to hodně znát kdo zrovna drží puk. Hra na krásu, tak to možná párkrát za zápas. Kdo v reálném hokeji hraje jen na krásu. Žádný takový celek neznám. Nejvíce branek padá z dorážek a střel při clonění brankáři. Doba sborné Makarov-Larionov-Krutov je dávno pryč. Dnes se hraje více do těla než kdysi. Však taky v NHL se nějak výrazně neprosadili. NHL 13 je více o poziční hře, ale zase kolik vidíš v hokeji za zápas hitů ala Machač. Stačí se na jeden zápas podívat v TV a napočítáš jich možná na jedné ruce, možná ani to ne. Zkrátka myslím, že je to krok směrem k realitě a to se mi líbí *3* . Kombinace se mi daří, ale zase záleží kdo na tu branku jede. Nějaký bitkař ze čtvrtého útoku, který za sezonu nasbírá 10 bodů to nezavěsí pod víko :-)). NHL hraju od 93 a je to pokrok. Hlavně fyzika, ta už je v pohybu skoro dokonalá.
      • 1. formace plzně hraje na krásu! :D MODROBÍÍLÁ
  • prosim vas, jak nastavim cesky komentar ho nhl 13 na PS3? :) diki za info :)
  • Výborný ročník. Naposledy jsem hrál tuším 07 nebo 08, ale tohle mě dostalo. Doporučuju.