Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Ale jaktože má každá půlka diplaye jiné rozlišení ?
  • Rozhoduji mezi dsi XL a tímhle na dsi Xl mi chibí circle pad na 2ds mi zase chibí skladnost. Cena hraje jasně pro dsi ,ale kompatibilita her zase pro 2ds. Desing se mi víc líbí u dsi ale taky už to je stará konzole. Opravdu se nemohu rozhodnout. Pokud se 3ds dostane do ledna na 3000 (v lednu si chci kozoli kupovat ...) myslím že mám jasno. :)
  • Jack1947
    3D holt neni v dnesni dobe uplne ono, tak vydame prece jenom to 2D, abyjsme se zavdecily sirsimu spektru lidi a ostatnich hracu ( mensi bezvyznamne plus, ciste..)
  • Vogon
    Tento nápad líbí se mi velice,
    bohužel konzole vypadá jak moje stolice.
    Sklápění mi na této konzoli chybí,
    ovšem ze 3D mě oči svrbí.
    Bohužel cena je trochu přehnaná,
    účet za 3DS nyní ostuda není žádná.
  • Peppa
    Pro většinu čtenářů je to hnus, ale to nejsou cíloví zákazníci. Tím jsou u tohoto modelu evidenttně děti - robustní zpracování, rodiče nemusí mít strach ze "škodlivého" 3D. Je jasné, že já jako zkušený hráč zůstanu u svého 3DS XL. Ale pro moje pětileté dítě je to ideální.
    • zdeeneek
      Ja si prave rikam jak se s takovym padlem poperou maly detsky ruce - jestli se jim to bude dobre drzet, nebudou je bolet ruce (nevim jaka je vaha). Kdyby udelali sklapovaci 2DSko s druhou analogovou packou, tak bych ho za svoje 3DS klidne vymenil.
      • 1) Zaklapovací 2DS nelze z technických důvodů udělat..monitory, které se na něm nachází jsou ve skutečnosti jeden velký (kvůli snížení nákladů).
        2) Váha 2DS je asi o 30g vyšší jak u 3DS ale o 80g nižší než u 3DS XL.
        • Ale jaktože je jedna půlka doryková ? Nechápu to :D
          • Omlouvám se dřive píši než čtu :)
        • to je kravina. prvni je normalni display a druhy je dotykovy, nejde tedy o 1 velky.
          sklapovaci to neudelali protoze jsou to idioti.
          • je to jeden velky dotykovy display, horni ma folii, ktera neumoznuje dotyk ;)
        • ad 1) zajimavy, o tom jsem nemel paru
          ad 2) dik za doplneni informaci
  • hnus
  • Osobně 3D nepovažuju za zbytečný gimick a docela si ho užívám. Musel jsem si na to zvykat, ale teď na něj nedám dopusit. 3DS celkově považuju za možná nejlepší handheld vůbec...:)

    Co se 2DS týče - přijde mi to dobrý nápad. Levnější alternativa pro ty, kteří si to 3D neužijí a taky pro mladší generace.

    A ohledně druhého analogu - samozřejmě ho nemohou přidat! Když už není v původních verzích, tak nemůžou vytvořit device se stejným základem, ale jiným ovládáním. Pokud hra pro 3DS podporuje druhý analog (přes přídavný addon), tak to logicky musí být jen dodatek = hra musí být plně ovladatelná i bez něj. Pokud by druhý analog do 2DS přidali, tak by si náhle mohli někteří vývojáři usmyslet, že pro něj budou dělat základ ovládání některých nových her a ty by pak pěkně naštvali majitele 3DS a XLka...
    Naprosto rozumím, proč se Nintendo druhému analogu u 2DS brání. Chyba byla nedat ho už ke 3DS, ale stejná chyba by byla přidat ho v XLku nebo ve 2DS.
    • dalsi vec je, ze CPP ma krome analogu ZL+ZR tlacitka...
    • Nemas pravdu, Nintendo ma market pod palcem, takze muze snadno zabezpecit, ze vsechny hry pujdou hrat jen s jednim analogem. Bez toho jednoduse zadnou hru neschvali. Navic osobne nevidim problem v tom, ze by nektere hry vyzado aly dva analogy, takhle ma na 3DS spousta titulu uzavrenou cestu.

      A naopak, nekte 3DS hry je blbe hrat jen s jednim analogem a k 2DS si druhy analog neprikoupis. Takze vysledek je daleko horsi, nez kdybytam druhy analog byl.

      Osobne jsem se rozhodl, ze si 3DS poridim tehdy, az nintendo dostane rozum a prida tam druhy analog.

      Jeden analog jsem si uzil na psp a stacilo mi to do konce zivota. Spousta psp her mela skvely potencial, ale kazilo to prave ovladani. Staci si precist dobove recenze, prakticky vsechny resi, jak moc spatne se vyvojari sjednim analogem vyrovnali. Jecen analog je spatny, omezujici a frustrujici, handheld nebo gamepad si poridim vzdy minimalne se dvema analogy. PS Vita v tomto prinesla obrovskou ulevu.
      • Jak píšeš...Nintendo na 3DS vydává takové hry, které jsou bez druhého analogu hratelné z většiny v pohodě (MH3,Resident a ještě snad Icarus Kid jej snad jako jediní vyžadují). Problém PSP je v tom, že se snažil (a o to samé se snaží Vita) být plnohodnotnou náhradou za PS3 (velkou konzoli) což nikdy nebude..už jen portfolio her je ubohé (povětšinu remake titulů z velkých konzolí) a v tom právě tkví ten rozdíl ... kdo chce hledat chyby na Nintenďáckém handheldu skončí, většinou u argumentu (nepodloženého vlastní zkušeností) "ono to nemá druhý analog"....takový člověk si pak pořídí PSV a zjistí, že " safra vždyť tady ani neni co hrát"....Asi tak bych to shrnul..
        • zdeeneek
          Mam Vitu i 3DS a na obe zarizeni stejne her (5 na Vitu, 6 na 3DS). Dlouho jsem na obou zarizenich nemel co hrat, ted ale vyslo na obe docela dost her, ktery me zaujaly a dalsi maji tesne pred vydanim. Vitu jako nahradu PS3 rozhodne neberu (zvlast kdyz doma PS3 mam). Vitu beru jako zarizeni, na kterym si zahraju chvilku pred spanim, kdy se mi nechce zapinat velka konzole/PC nebo mam cca 20 minut casu kdyz cekam na vlak/bus - dam si jeden zapas ve Fife a mam po starostech.
    • zdeeneek
      Pokud chces hrat na 3DS hry jako REsident EVil nebo Monster Hunter, tak je druhej analog docela nutnej -sice se da hrat i bez nej, ale neni to nic komfortniho. Kdo tyhle hry hraje, tak si ten pridavnej analog poridil. Kdyby udelali novou verzi se zabudovanym druhym analogem, tak by me to nenastvalo, ale naopak potesilo. Stary 3ds bych prodal a koupil to novy.
    • Peppa
      Osobně si ani nemyslím, že by absence druhého analogu byla chyba. Handheldové hraní má svoje specifika a tituly, které 2 analogů využívají, se hodí spíš na velké konzole.
      • zdeeneek
        Nerekl bych, ze Monster Hunter se na 3DS nehodi. Vzhledem k tomu, ze v Japonsku ma vychazet dalsi dil, tak se asi neprodava spatne. Na Vite jsem si uzil Uncharted a Fifu, coz jsou tituly z velkych konzoli a diky druhymu analogu jsou bez problemu hratelny i na handheldu. Na Vite jsem ted zvedavej na Killzone - fps na handheldu, se dvema analogama nevidim duvod proc by to nemohlo fungovat.
    • Nemůžu než souhlasit..to s tím analogem je naprosto logické..
  • vypada to jak digi hra z 80tych let nejdriv MS a sony udela nextgen konzole v designu vychodonemeckych VHS a ted tohle *8*
    • v designu vychodonemeckych VHS *1* *15*
  • Ježiš to je strašně tlustý.
  • s.hih
    I Nintedo muselo vydat svůj tablet *1*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit