Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Co ja vim tak treba Play Station (1) sel do zemi jaki Brazilie apod. v dobe kdy my se uz tesili na PS 3. 


    Mozna prehanim, ale kdysi jsem tu historii cetl a hodne me to prekvapilo. Takze ten zivotni cyklus konzole byl tenkrat treba trojnasobny oproti dnesku kdy si napr. Sony sama sobe reze vetev s vecmi jako PS pro v pulce zivotniho cyklu. 

    • Nevím, jestli to vysvětluje všechno. Rozdíly v životním cyklu se mi nezdají tak velké. Třeba  rozdíl mezi uvedením PS2 a PS3 je 8 let, rozdíl mezi PS4 a PS5 je 7 let. PS2 se vyráběla 13 let a PS4 se pořád v některých verzích vyrábí (zatím 12 let). Meziverze se v takových statistikách počítají dohromady. Navíc to není žádná novinka. Už Sega měla Master System a Mega Drive obě ve dvou verzích s tím, že naopak ta druhá verze byla osekanější (ne o výkon, většinou o výstupy), ale levnější a v líbivějším designu. PS zase měla v některých generacích podobně laděné Slim verze a i modelů PS1 byla spousta.

      Zajímavější může být fakt, že spousta lidí hraje jen na mobilech a teď navíc hodně jede PC (které bylo v době PS2 ve velkém útlumu). Ale prodeje konzolových her jsou stejně úplně někde jinde než těsně po roce 2000.

  • Vždycky, když vyjde podobný článek, mě udivuje, že se staré konzole jako PS1 a 2 prodávaly tak dobře. Přece jen dnes je na světě mnohem víc lidí, kteří jsou schopni si konzole koupit a her vychází a prodává se mnohem víc. Prodeje jednoho AAA titulu nad milion byly považovány za kolosální úspěch a dnes je to propadák.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit