Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Nechcete spáchat nějakou novou recenzi? Docela by mě zajímalo v jakém je teď hra stavu.

    • jack

      Souhlas! Říkám již dlouho, že by se měly dělat recenze vybraných her třeba rok/dva po vydání a uvádět, v jaké verzi se tato recenze dělá.

      • Derp_1337

        Bohužel praxe je taková, že většina herních tržeb proběhne těsně po vydání. Takže lidé potřebují vědět, v jakém stavu je hra hned po vydání.

        • jack

          Pravdu máš. Šlo mi to "druhou" recenzi. Mnohé hry si to zaslouží a mnohé hry se prodávají dobře velmi dlouhou dobu po vydání. Právě ve vlnách po vydání GOTY, DLC či významných patchů.

    • Ono obecně v dnešní době, kdy je obvyklé, že hra ještě po vydání pár let dostává další ať už placený nebo bezplatný obsah jsou recenze v den vydání dost často velmi rychle zastaralé a vůbec neodpovídají stavu hry. Tak je otázka jestli se zejména v období herního sucha nevěnovat hrám, které se od recenze už značně liší. Ale chápu, že je to to časově náročné a parkitcky nemožné podchytit.

    • nightborne

      Psal jsem re-recenzi, když vyšel update NEXT, ale, pravda, od tý doby už zas pár expanzí proběhlo.

      Nevím, jak moc se dostanu k psaní další re-re-recenze (možná až vyjde ten 4.0 update? Ale to záleží fakt spíš na Alešovi, než na mně), ale NMS jsem opět hrál relativně nedávno a je to dneska velmi bohatej, širokej, rozmanitej a mechanicky funkční sci-fi vesmírnej survival, kterej má obsahu na celkem pohodovejch circa 100 hodin. Teoreticky to můžeš hrát navždy, samozřejmě, ale tak zhruba okolo tý stovky už se to začalo trochu okoukávat.

      Prakticky jediná větší výtka, kterou mám, je, že boj i po těch sedmi letech stojí za prd a člověk prostě radši nebojuje, protože je to otrava, ale zbytek je dost silnej a jedinečnej na to, že bych se to dneska už fakt nebál doporučit.

      • Jednu takovou jsem četl, dost možná tu tvoji :) Můžeš dát link?

    • Taky by se mi líbilo něco podobného si přečíst. Hru jsem hrál hodinu, hned po launchi a od té doby stále čekám.

      Zajímalo by mě taky, jestli bude nějaký milník, kdy už je to fakt jakože good a je ideální se do toho pustit, protože to o moc lepší už nebude.

      • Tak od launche je to už úplně jiná hra. Ono nejen že obsah přidávali, ale i komplet přebalancovávali herní mechaniky (takže crafing apod je komplet překopaný aby to nebyla taková grindovačka a žonglovačka s pár sloty v inventáři)

        Aktuálně tam spíš vidím problém, že když se do toho vrhneš teď, tak na tebe hra všechny herní mechaniky valí tak nějak neorganizovaně. A je toho prostě moc a chybí tomu nějaká svázanost se storylinkou, která by ti dávala důvod to dělat. Takže se v tom za chvíli snadno ztratíš, kdy vidíš hromadu možností a u žádné žádný pořádný smysl a cíl. Blbě se to popisuje. Ale prostě hraješ hodiny a hodiny a pořád zkoušíš nové a nové (a ne až tak související) herní mechaniky a jak tě tutoriál nutí pořád přeskakovat k něčemu jinému, tak je problém se do něčeho zažrat.

        Jestli dobře chápu, tak právě 4.0 by se měl tomuto problému věnovat a právě překopat tu tutoriálovou část hry, aby byla trošku smysluplnější. Snad se jim to podaří.

        • Naprosto rozumím, jak to myslíš a je to přesně to, čeho jsem se bál. Díky za shrnutí, tak teda doufám, že to ta 4.0 vyřeši!

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit