-
RECENT: Overwhelmingly Negative (5,086 reviews)
OVERALL: Mostly Negative (74,434 reviews) -
Po 20 hodinách hraní (možná víc) jsem přistál na planetě..Jenže lodička přistála skrz skálu a když jsem chtěl odletěl,neodletěl jsem,a neustálý pokus o nabrání výšky mi totálně zničil loď a já neměl dost materiálu na její opravu a druhý pokus o start.Když jsem vystoupil a chtěl shánět materiál,propadl jsem texturou,ze který se nejde dostat ven,a během 2 minut pokusů se mi nevím proč přemazali starý savy..Takže si můžu načíst pouze savy,ve kterých už jsem v bugu a nic to neřeší..Tuhle hru zapráskanou nechci už nikdy vidět...Jsem vytočenej a každýmu doporučuju se tomuhle odpadu vyhnout..Hra hází neustále klacky pod nohy a po chvíli je kvůli stereotypu a neustálým bugům nehratelná..HNUS TAHLE HRA FAKT...
-
Kauza NMS halvně vyděla spoustu peněz z návštěvnosti vvšemožných herních webů.medvídci jsou drzý,ale když se naskytne možnost,rádi využijeme jejich služeb...
-
Meow <<-- opravdu krása. Jééé : plotna .... Ano, vrátím, ale je na mě, co budu vařit?? Vlastně : nechceš se sejít?? Mám supra jídlo... vysloveně pro Tebe.. ( a další )... Víte vy vůbec něco o druhý světový?? Vždyť, Ty jsi jeden z dalších na seznamu.:))))).. Ale nezapomeň tu holdovat!!!.))))
Chiiich, to je sranda...
Meow <<-- heh, jo, tak dle Tvého jména by jsi to určitě přežil:))))) Bože, Ty jsi kre t én.... -
Vrať se k plotně
-
replay 7/10 hezká recenze
-
Pratele tahle hra se bude neustale tvorit pred nasima ocima. Recenze je mozna nyni adekvatni, ale verim tomu, ze nadchazejich updatech bude cislo stoupat az k 8-9/10. Myslim si, ze hra je zatim jen takove demo vsech tech potencialnich moznosti. Jsem rad, ze mam tak slabou grafiku, ze to hraji na 1/2 obrazovky a s nadchazejicim patchem si koupim novou grafiku a zacnu si uzivat uplne jinou hru. Staveni budov, obejvovani spoluhracu, rozdilne konce a tajemstvi portalu. Nevim jak vy, ale po 10 dnech hrani me to strasne bavi a vim, ze ted to bude jeste lepsi. Ocekavam, ze s kazdych updatem prijde nova diverzita a ze behem roku bude hra naprosto uzasna. Doporucuji si tedy davat velke pauzi a ke hre se vracet postupne a verim, ze se to vyplati. Pro me je to splneny sen o velkem vesmiru. Jeste bych ocenil vice zahad a nejake nove rasy, ale verim, ze se toho take docka
-
Mám velké pochybnosti o tomto projektu. Důvodů je řada. Zmíním je, až se tu bude psát přímo o Dual Universe článek.
-
Wixxia,
možná by to chtělo si uvědomit, že NMS je prostě jen hra určitého rázu, která jednoduše nemůže všem padnout do oka. Když pominu technické problémy, přičemž já mám štěstí a hra funguje dobře (a to mám pouze GTX 660), tak hra v podstatě funguje. Co bylo na prd, to jsem si opravil modifikacema, které už jsou kupodivu k dispozici a fungují (ovládání lodě jsem si např. opravil modifikací). Hra se hraje tak, jak jsem očekával.
Pokud jde o cenovku 60 euro. Zdá se mi to docela dost, ale vidím to tak u všech her. Hry by z mého subjektivního hlediska neměly stát více jak 1000 Kč pro PC. Konzole neřeším. Z tohoto hlediska je tedy i NMS drahé. Na druhou stranu si to srovnej s jinýma hrama, které nabízí pár hodin hrací doby a jsou takové všelijaké. Jistě si sám/sama dosadíš seznam takových her.
Situace okolo NMS je hysterická. Nejprve se mnoho lidí svezla na hysterické vlně hype a zároveň předpojaté vlně odporu ve smyslu "co budeme ve hře dělat?" a pak se zase řada lidí svezla na vlně nenávisti proti autorům hry a hře. Neříkám, že je všechno ideální, ale takto hysterické nálady jsou zcela na nic. Každý by si měl šáhnout do svědomí a zapátrat sám v sobě, co od té hry očekával a co dostal a jestli byla očekávání realistická. Taky by to chtělo zamyslet se, zda-li se opravdu od malého studia Hello Games nečekalo až příliš. Nakonec i veleobří hry typu Skyrim chtěli mnoho měsíců, aby se dostaly na solidní úroveň a byly opravdu tím, co hráči očekávali.
Nezapomeňte, že přehnaná kritika mívá opačný efekt - kritika se přestane brát v potaz a vytvoří se tvrdošíjné jádro těch, co odmítne jakoukoli kritiku. To ale nepotřebujeme. Aby se hra rozvíjela dále, aby se vychytaly ty chybky, chce to konstruktivní kritiku a ne nenávisté výkřiky. Navíc kritici pak často vypadají jako trapné ovce, co jsem jen svezli na vlně nenávisti a že jsem takových příspěvků i videí na youtube viděl. Takový Steam a GOG je jich plno a je mi za ně až trapně, protože jsou to často příspěvky, ze kterých je patrné, že kupující vůbec netušili, co kupují a měli vlastní představy, které byly zcela nerealistické. -
X2 té to mělo být podobné
-
Doporučuju vyzkoušet modifikace. Už teď řeší řadu problémů.
-
sieg heil <<--- To má být nějaká sranda, bo co???!!!
Jsi nácek ??? Jak to, že ještě žiješ??? Vás upálit na hranici je málo. A mělo by Vás být legální zabíjet!!
Teda, že se mi ke hře vyjádří takovej vypatlanec, jsem opravdu nečekala....!!!.... -
"Sieg heil"
Česká lípa protektorátu čech a moravy
No mans sky není zrovna titul,který by mě jako krátkodobý trend zaujal.Potencial konceptu otevřeného vesmíru má své kouzlo a evidetně zhypnotizoval mnoho zaujatých i nezajatých diváků.Jenže z vlastních zkušeností víme,že i obyčejné kouzlo se může stát zábavným klamem nebo obskurdní groteskou.Vše je ve hvězdách.Jaká ironie.Nms představuje dilema nekonečných možností vyplývající z neschopnosti ukočírovat komplikovaný herní systém do funkčnímu celku.Kde apel jednotlivce znamená narušení struktury funkčního mechanismu,tam masa různorodých nápadů dává v šanc totální rozklad naznačených ambicí.Kámen.Já osobně bych tento pokus s dobrými ůmysli nezatracoval.Chyby technického rázu se opraví,rány na duši nebohých štastlivců zahojí.Vytvořit herní magnus opus od nezávislého studia,chce kus odvahy/a naivity/na kterou by si netroufli leckterá AAA studia.I tak dobré myšlenky nestačí ke světlým zítřkům.Zatím je nám konzumnetů předkládána generická schránka vesmíru.Bez duše,bez života,jen procedurální vakuum. Budiž požehnáno navním nesmyslům.Kámen. -
Objavovanie bolo už aj v pôvodnej verzií, všetky tie nezávisle systémy plné pirátov a iných nebezpečenstiev, to bola paráda. A najsilnejšia loď sa nájsť dala. Titan na Crete :)) No je pravda, že Crossfire to povýšil na ešte vyššiu úroveň.
-
Omluvám se. Druhý topic má být první a následně.. *5*
-
Jistě, dá se to překlenout, ale kde je pak nějaký vyšší smysl hry, když Vám do cesty dává takové abnormality?? Když Vám slibuje, jak vysloveně neznámý vesmír prozkoumáváte?? Vždyť to vlastně neznámý vesmír vůbec není. Ano, dá se to překlenout, ale nevím, proč bych měla úmyslně podporovat blbost...
To, co ale dělá hru pro adekvátní cenu, je možnost se ke hře neustále vracet. I přes kladné topiky zde, jsem nevyčetla jediný, který by mě k tomu po čase vrátil. A !! velice !! věřím tomu, že i Vás, kteří tu takto píšete, to za čas omrzí natolik, že to prostě na disku budete mít jen z důvodu, že jste za to zaplatili 60e.
Freelancera jsem kupovala bůh ví jak dávno, ale přitom to do dnes hraji. To samé se týká i NMS?? Chtěla bych na tuto otázku smysluplnou odpověď. Bez agrese vůči hře!! Prosím, nevyjadřujte se Vy, kteří jste hru odsoudili. Ráda bych to po lidech, kteří to rádi hrají, jest-li to má opravdu smysl a jejich reálné zauvažování. ... -
Ahoja.
Nevím, jest-li je to úplně mimo, ale za celu diskusi nikdo nezmínil hru : Freelancer. .. Hra samotná přímo od vývojářů byla v jádru celkem ochuzená o explorační systém ( to rozhodně ), ale i bez splnění tohoto prvku jste i tak nejsilnější loď ve hře neobjevili a to i v základní verzi hry.
Po stažitelných modech, jako bylo Discovery, Crosfire, Tekagi Treasure, Rebalance .. a atd, se dalo objevovat toho nespočetně a to jak SP tak v MP. Sice nešlo přistát na planetu jako takovou, procházet se po ní a prvky survival opravdu ta hra nemá, ale vesmír Freelancera byl jak v modech, tak v základu hry neuvěřitelně živý. To tu je, nebo ne??
Třeba při zmiňovaném modu Discovery mi zabralo několik desítek hodin, než jsem objevila to nejsilnější ( mě dostupné ) a ty desítky hodin se opravdu nedají klasifikovat jako nuda!!. Koor v MP!!! Ale i v SP!!
Třeba jsem dosud nepřišla na to, jak si v tomto modu usmířit frakci -->> Nomads <<--( Pokud jste to někdo hrál, uvítala bych zde radu, jak si Nomady spřátelit ) a přitom ve hře nemají sice nejsilnější lodě, ale mají nejsilnější zbraně bez resistu na štíty.
Třeba v onom modu Discovery nelze zbraně dropnout z nepřátelských mobů, natož najít celou loď na " dosud neobjevené planetě " ... Co toto je za nesmysl?? Pokud je to " neznámá planeta " tak jak to, že se na ní vyskytují robotické UI, ba dokonce ztroskotaná loď?? Chápu, že to dotváří funkčnost hry, ale racionalitu to postrádá a to, že je to arkáda ( je?? ) tu hru nijak neomlouvá. A i v dnešní době černých skříněk mi tu netvrďte opak. Jasně, určitě se nikdo nesnaží objevit místo, kde havarovala loď za několik set bambilionů... -
Souhlasím, že se kolem toho dělá velké haló, přitom takové praktiky tu jsou skoro neustále. Tady se ale kvičí lépe, protože jde o nezávislý projekt, který nemá pevné základy. Nebo nevím, jak jinak to vysvětlit. Propadák to ale rozhodně není, jde o jednu z nejlépe prodávaných her a mnohé vysoko rozpočtové hry by mohly závidět. Fakt, že se někomu nelíbí neznamená, že jiný musí mít stejný názor.
-
Ano, to je úžasný argument, robia to aj ostatní tak čo. Z takých rečí musia mať všetci ti podvodnící fakt radosť.
Prepadák to je asi ťažko, keďže hra mala solídne predaje. Zisti si aspoň, čo slovo prepadák znamená. -
Planet Explorers, Astroneer (alfa by mala byť vydaná teraz niekedy)