Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • lito

    strašně se mi to líbí graficky(PS5Pro) i umělecky, ale chtělo by to nějakou novou kampaň, tak nějak netuším, co mám dělat, je tam toho tolik, že se cítím přehlcen. 

  • Karlos23

    Neskutečně jsem se na tu hru těšil, vesmír a jeho objevování je moje vášeň, přesto mě ta hra svým "survival" stylem odradila hned po několika málo hodinách, opakovaně jsem se k ní vracel opakovaně jsem ji vzápětí zase odinstaloval 🤷‍♂️

  • ZOLLINO

    Jasne, byl to jen napad. Taky si tu recenzi soucasne verze muzu kouknout nekde na youtube. Plus asi chapu ze zrovna v predvanocni sezone je dost tech her co se recenzuje. Jen tak namatkou budouci tyden Delta Force, pak Indiana Jones, atd.

  • V NMS není nutné trávit dlouho. Každého zabaví na jinak dlouho. Taky mám rád příběhové hry, ale možná bych byl nejradši, kdyby se to nějak zkombinovalo. Tedy solidní příběh a pár hlavních lokací udělaných plus minus ručně. A pak vygenerovaný velký prostor mezi tím na blbnutí a taky pro to, abych viděl rozlehlost světa a co je v sázce v případě, že ho mám za úkol zachránit. Když sednu na koně a přejedu mapu za 10 minut (reálných, ale ani herně to nebývá víc jak pár hodin), tak mi to přijde připosražené. Někdy se to povede trochu lépe zamaskovat (například KC:D vs Skyrim). Pro mě je v tomhle pořád nepřekonaný Daggerfall, i když měl strašnou fůru jiných nedostatků. Proto jsem hodně zvědavý na to, co Hello Games předvedou v Light no Fire. Pravděpodobně budu zklamaný z příběhu, ale i tak.

  • jurb83

    Treba uznat, po rokoch je v NMS tolko contentu, ze clovek nevie, co skor robit.. :)

  • medveddd

    To by podle mě nebylo moc moudré to přiznat, takový kalkul by se podle mě hráčům nelíbil. Jsou schopni nenávidet vývojáře i za mnohem menší blbinky :D

  • twicer

    Ne že by to v budoucnu takto nemohli začít formulovat. :)

  • Chapu ze si to svoje zakazniky naslo, ale za mne je to proceduralne generovana NUDA ja radsi svych XX hodin hrani venuji necemu co ma dej jako treba RDR 2 a nez bych prozkoumal 1/100 hry typu noman takovych her si zahraju stovky :D

  • Duncan66

    na Eurotruck jsem teda jeste nedorostl, ale Death Stranding byla neskutecna parada a krasne originalni a zvlastni. I to jak vymysleli herni mechaniky tak, ze se cloveku nevyplatilo zabijet lidi a pouze je omracoval, takze na konci za sebou hrac nema tisice mrtvych, jako v jinych hrach podobneho zanru, to jako klobouk dolu.

  • Jez3vec

     Celkem pěkně je celá situace kolem vydání hry a následovného vykoupení shrnuta ny YT ve videu od internet historian - The Engoodening of No Man's Sky

  • Psychotic

    Zkus to za 5 let 🙂

    Mně třeba jako mladého hry typu Euro Truck Simulator nikdy nebavily, ale co mám hodně stresující práci, najednou mě třeba Death Stranding a právě No Man's Sky chytly, protože na oddech po šichtě je to ideál.

  • Psychotic

    Takové 4D šachy nikdo nehraje. Spoléhat na to, že hráči změní názor na hru dva roky po vydání, není zrovna dobrej gamble. Jak říká článek, je to docela ojedinělá věc.

  • medveddd

    Bylo by hrozně zajímavé, kdyby tohle celé byl od začátku jejich plán.

     Obalamutit zákazníky vzdušnými zámky, shrábnout prachy a za ně pak ty zámky postavit a "vykoupit se".

  • Mám to rovnako. Nemyslím, že budem klamať, keď poviem, že tá hra je proste plastická, generická a nudná. Nie je tam dostatočný motivačný prvok k progresu, povrchne uchopený building systém. A posledná vec, ktorá by to mohla čiastočne zachrániť - coop - nemá mechaniky k tomu, aby pôsobil záživne a odmeňujúco. Gameplay loop je extrémne repetitívny bez ohľadu na event.

  • Duncan66

    Je to problem tech her. Tezko davat za vinu recenzentovi, ze nehodnoti hru na zaklade toho, jak budete vypadat za dva roky. On ji recenzuje takovou, jaka aktualne je a co aktualne nabizi hracum a je to zcela logicke a hlavne spravne.

    Druha vec je, jestli by se vyplatily a zaplatily recenze po X letech neceho, co uz recenzi ma a vetsina hracu uz to odehrala.

  • Je sice zvláštní to takhle říkat, ale dopadlo to, jak nejlíp mohlo. Malé studio nemělo šanci vydat hru tak ambiciózní, jak původně slibovali. Možná v nějakém dlouhodobém early accessu, ale stejně by se to asi rozplizlo do zapomnění. Bez hypu (dost možná překračujícího hranici klamání zákazníků) by nebyly prodeje a bez prodejů by nebyly finance na další rozvoj. Hra by zapadla a studio, pokud by přežilo, by se radši přeorientovalo na jednodušší indie hry, jakých je dnes spousta.

    Vypadá to, že se během údržby a oprav i hodně naučili a snad tedy bude jejich další dílo, Light no Fire, zvládnuté mnohem lépe. Tentokrát by je nemusely ani tolik tlačit finance a povinnost to co nejdřív vydat jedno v jakém stavu.

  • Zkoušel jsem to několikrát a nikdy mě to nechytlo. Co se dá dělat.

  • to je obecně problém dnešních her a recenzí, kdy je recenze za pár let dost často absolutně neaktuální, protože vývoj hry často běží ještě další pár let a nemusí jít nutně o DLC, ale i v rámci updatu se neopravují jen chyby, ale přidávají se nové mechaniky, QoL prvky atd. Takže to na co si recenzent třeba v recenzi stěžuje, tak už je např. ve verzi 1.8.2.1 vše vyladěné a vylepšené.

  • ZOLLINO

    Mozna by to chtelo i novou recenzi pro nove hrace. Jako proc tu hru hrat, co tam muzu delat, jaky je ucel hry pro solo, jak hru umi rozsirit multiplayer. V cem je ten gameplay, apod. Jako chatku sam pro sebe v prazdnem vesmiru se mi nechce stavet, to muzu jit ven na louku :)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit