Přejít na výpis diskuzí

Noita by byl jen další obyčejný roguelite, kdyby v něm nebyl simulovaný každý pixel

17.9.2019 17:53
Patrik Hajda 13 příspěvků

Zaujmout v žánru roguelike/roguelite her není v dnešní době nic jednoduchého. Je to smutné zejména v případě indie her, které vznikají spoustu let, tedy vývojáři přišli s nápadem v době, kdy trh ještě nebyl zahlcený, ale než hru stihli dokončit, ztratili se v moři nezajímavých kapek. Noita je ve vývoji...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Že by konečně hra, kde Pixel art nebude jen gimmick, ale má i svůj smysl? (redukce HW požadavků, aby to vůbec jelo?)

  • Má nejočekávanější indie hra od roku 2017

  • Hidden

    Zanr 2D plosinovek me uz nijak zvlast neoslovuje, takze je ani detailne nesleduju, protoze je to povetsinou porad jedno a to same. Ale musim uznat, ze Noita i presto podle videa dovedla zaujmout.

    • Neni divu ze ti to prijde to same, kdyz to ani nesledujes.

      • Hidden

        Psal jsem, ze detailne nesleduju, tj. nepidim se po kazde plosinovce co je k mani, ale prehled si udrzuju. Kdyz uz chces rejpat, das take rovnou jmena nejakych zajimavych plosinovek, ktere nejsou jen variaci tehoz s drobnymi vylepsenimi, ale skutecne neco noveho, neotreleho a zajimaveho jako Noita? ;)

  • Femt0

    Wow. Tohle mi přijde jako větší inovace, než nějakej Death Stranding. Kdyby to někdo udělal v pseudo 3D (styl Syndicate - hardware na to už máme), byl by to skutečnej masakr.

    • Row

      No, obavam se ze simulace voxelu v tomhle meritku je uloha spis az pro kvantove pocitace.

      • nightborne

        https://twitter.com/tuxedolabs

        Možná to neni úplně to samý měřítko, ale... vyzkoušel bych si to. Až to bude.

        A jo, na Noitu se třesu od doby, kdy ukázali první video před lety =).

        • Row

          No jo, na to jsem uplne zapomnel 😱 je to sice jen z "kosticek" ale je mazec jak to slape... jen jsem tam nepotkal klasickou plastickou deformaci nevis jestli s ni pocita? Tohle podle vseho vypada totiz na klasicke slozene modely z polygonu... ovsem i to je obdivuhodne pri tom mnozstvi :)

          • nightborne

            Vyloženou "soft-body" deformaci jako třeba z beamNG sem tam nezaznamenal, ale různý materiály maj pružnost a hranici zlomu, což předvádí na jednom z o něco starších videí, když trochu odskroluješ dolů. A vypadá to parádně, hrozně bych si chtěl tam jen tak zablbnout a bourat věci =).

            Objekty by měly bejt stoprocentně z voxelů, myslím, plus nějaká fyzika malejch částic pomocí... černý magie, asi. Viděls ten kouř?


            • Row

              tyjo jestli to ma z voxelu tak by plasticka deformace nemel byt az takovej problem... i kdyz aby to bylo plynule a vypadalo to hezky to uz je asi prece jen jina no, jedna vec je odebrat objem modelu nebo ho preskupit a druha je to graficky zobrazit jako plynulej proces... tekzko rict, mohl by to udelat jako kombinace voxelu a polygonu... materialy co se maj deformovat polygonovy a ty co se drolej voxelovy... kazdopadne to vypada super :)

            • Femt0

              Tak to je masakr. Řikám to už 20 let - voxely sou budoucnost. S polygonama tohle nikdy fungovat nebude. Ještě pár let vývoje, lepší hardware a mohl by v tom někdo udělat další Magic Carpet. Nedokážu si představit vhodnější hru...

              • Reakce na příspěvek:

                Na slovensku sa kuti nieco na styl Magic Carpet. Na nete som nieco take zachytil

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit