Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • GlaDOS
    Samo. Taky mám hodně her, za ktery jsem dal víc než za Minecraft a hraji je i teď. Ale taky mám spoustu her, z kterých jsem vyhozených peněz litoval. Chtěl jsem jenom naznačit, že i ty tři měsíce jsou podle mě docela slušná herní doba.
  • SC2 hraju stále od té doby co to vyšlo, Battlefield 3 stále hraju, mám pokračovat ? Prostě mě Minecraft už tolik nebaví, stejně jako mě už nebaví WoT ( který ale narozdíl od Minecraftu si vždy nárazově na chvíli zahraju )
  • SW je predevsim totalni zmrvenina, takze to sem netahej, svet jako takovej muze mit fans neomezene mnoho, kdyz tvuci zmrvej na co sahnou, tak to nikdo hrat nebude. IMO zakladni kameny uspechu minecraftu jsou fajn napad, prizniva cena a pokracujici vyvoj. Kdyby to stalo trebas 800, tak to nikdo nekoupi, stejne jako kdyby to dal nevyvijeli, tak to taky nekoupi ani zdaleka tolik lidi, samo dulezita je i snadna modifikovatelnost ... ale technologicky je to celkem tragedie.

    Nemluvim o vzhledu, ale o tom jak neuveritelne je to zravy - pamet, vykon CPU ... prave kvuli prasteny jave.
  • A proto neexistuje zadnej herni server napsanej v jave, kterej by byl schpnej udrzet viz nez nekolik jednotek/desitek lidi ... kdyby minecraft byl v Ccku, tak muze na serveru byt stovky, tisice lidi, a zvladne to kdejaka plechovka.
  • GlaDOS
    A teď mi řekni, jak dlouho ti vydrží jiné dražší hry?
  • at si dela co chce jednou nekdo vydela penize a hned vsichni zavidi a zkoumaji co a jako
  • musím ti dát za pravdu, v návalu euforie koupil, hrál cca 3 měsíce a teď jenom updatuju hru a to je všechno :)
  • Priznam sa ze cim dalej tym viac je Notch necitatelny pre mna. Na jednej strane sa uz nepovazuje za Indie vyvojara a chce robit hru na komercnej baze, ergo pokial na seba nezarobi nema pravo na prezitie a uspech na druhej strane chce spravit hru v totalnej retro grafike, pracuju na nej 2 ludia (wtf?) a pouziva javu na vsetko (wtf ^2 ? to je skolsky vyucbovy projekt ?) Kancelarie si zariadil ako developerska hviezda na druhej strane podal roznych info co presakuju von tak sa snazia tvarit, co sa tyka firemnej kultury, ako Valve. Myslim si ze on sam a ani to jeho studio zatial nevie co chce a taky nejaky pocit mam aj z 0x10c.
  • walltar
    Mě ta hra vydržela 2měsíce jenom tak, 2měsíce v multi s kámošem a potom ještě skoro 4 měsíce s technic packem ... takže pro mě ten úspěch záhada rozhodně není.
  • Je treba si uvedomit, ze minecraft je sandbox. Je to fakt piskoviste, kde si hrajes a pokud te nebavi proces tvoreni toho hradu, tak te hra bavit nebude. Je to asi stejne, jako kdyz nekoho nebavi strileni a pokousel by se hrat FPS. Nebo budovani mesta a hral by Sim City, nebo farmeni dungeonu a hral by WoW... a tak dale a tak dale. Samozrejme je to velice subjektivni a uspesnost minecraftu spociva v tom, ze nabizi snadny co-op, tvorit svet podle svych predstav a je to proste velky pocitacovy Lego.

    K tematu - zatim co jsem videl z 0x10c byl dost propadak, jak jiz nekdo zde psal, Notch si zrejme dodal sebevedomi minecraftem a ma pocit, ze tomu rozumi... Nevim jestli kostickovany FPS zaujme, zvlaste pokud jsou F2P hry jako Planetside 2...
  • Preed
    Je sice pravda,ze nic ''poriadne'' od vtedy neurobil,ale imho nie je to preto,ze by sa nesnazil,ta mafia 2 mala zrejme dost komplikovany vyvoj,ze to radsej ani nikto nechce vediet a urcite par zrusenych projektov bolo na ktorych sa podielal,hold nemoze to ist vzdy ako na beziacom pase a uz vobec nie v tychto zemepisnych sirkach.
  • Kdyz se nekdo bavi o minecraftu tak vzdy nadhodim jestli to dotycny clovek hraje. A temer vsichni mi odpovi ze nehraji. Ja osobne jsem to hrat zkousel a proste ta hra nema zadny smysl. Je to na urovni stavebnic pro male deti. Mozna je pekne divat se na yt na videa obrich staveb hradu a kosmickych lodi atd. Ale hrat to zabava teda neni. Uspesnost minecraftu je pro mne zahadou.
  • proč by to nemohlo byt vic propracovane, jsite ne ve smeru grafiky ale jinak jo
  • V dnešní době má hra, která je založená na měsíčních poplatcích velmi malou šanci na úspěch. To by muselo být něco přelomového, nevídaného. Jenom si vemte kolik je fanoušků Starwars a jak se jí daří - nic moc. Otázka je kolik bude chtít měsíčně platit, pokud to bude částka 200 - 250kč, tak to opravdu radši bych platili za jiný hry... Určitě to nebude tak propracovaná hra jako Starwars, EVE, nebo WoW...
  • Ja myslim, ze vetsina zdejsich diskutujich hru predem neodsuzuje, spise nepatri mezi uctivace Notch kultu. Z jeho povidani to zni na zajimavy projekt, ale kolik uz tady takovych bylo. Hra z toho muze vylezt vselijaka. Osobne jsem zvedav, ale radsi nic neocekavam.
    Co me spise zarazi je fakt, ze pri financnich moznostech, jake diky MC ma, dela hru opet v retro vizualu a snad porad v Jave?
    K MC a jeho kostickovanemu svetu se to celkem hodilo, ale v tomto pripade me to prijde spise jako pouha snaha se za RETRO nalepku schovat.
  • Mesicni splatky za hry rozhodne podporovat nebudu. palec dolu.
  • GlaDOS
    Proč by si nemohl 0x10c najít své fanoušky? Pokud nabídne více vrstev hratelnosti jak pro šťouraly, tak pro svátečnější hráče, může oslovit docela velkou hráčskou obec. Je hloupé tenhle Notchův projekt předem odsuzovat, když je ještě v těžkých začátcích.
  • Já se ani nedivím, když ho v tom podporuje řada herních novinářů, které jeho dílo mnohdy hodnotí zcela nekriticky... Móda je móda. *7*
  • na mesičnich poplatcich neni nic zleho, treba ja když hral wowko kdysi 6 hodin denne každej mesic tak si blizzard tech par eur zasloužil
  • walltar
    Pokud ta hra bude dobrá dost na to aby si zasloužila měsíční poplatky tak proč ne? Rád je zaplatím. Třeba u minecraftu bych určitě měsíční poplatky neplatil ... to bych radči dával prachy lidem co dělají mody.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit