Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Menorri
    Jako bych to už někdy slyšel. Hra má do hratelné verze hodně daleko ale už plánujeme vozidla, zvířata, podoru modifikací. No jooo...to bylo Dayz.
    • tak tak
  • GlaDOS
    Jak originální. Kdy bude hotová DayZ? A nebo Take on Mars?
    • Presne tak jak pise GlaDOS, mam Bohemku hodne rad diky ArmeIII ale nenavidim ji diky DayZ, at uz jdou do zadní partie s temi svymi early accesy a betaverzemi a zacnou delat plne hry, vzdyt je to katastrofa co predvedli s DayZ, je to normalni podvod.
      Takze Bohemaci, strcte si tento klon Minecraftu za klobouk dokud jej nedodelate do plne verze, uz ted totiz lituju majitele teto hry kteri za ni dali penize a za dva roky budou lamentovat nad stejne nedodelanou hrou jako DayZ.
      Je krasny ze delaj dalsi a dalsi hry ale sakra co to tam maj za managery? co takhle dodelat jedno a zacit delat druhy? Ja bych si neco takovyho v praci nemohl nikdy dovolit, pokud bych teda nechtel nekoho podvest, co Bohemko?
  • Je vidět že v Bohemce se úplně zbláznili. Nedodělají Dayzi hlavně že se na ní napakovali a teď snaha přiživit se na vlně Minecraftu. Dřív Bohemka za něco stála, ale teď nestojí ani za zlámanou grešli. *10*
    • DayZ ale nemá pod palcem Bohemka
    • Co je to za hru ta Dayzi ? Dal jsem to do Googlu a nic *9*
      • To je osudová láska kačera Donalda!
  • Krásné. Čisté vektory nikdy neurazí. Je to mnohem hezčí, než přeplácaná grafika *4* Snad se zadaří a bude to hratelné. Držím palce !
  • koupeno, osmiletá dvojčata u toho vydržela celé odpoledne až dp večera, po pár hodinách přikoupena druhá kopie, aby šlo hrát pře LAN, spokojenost zatím maximální (na to, že to je alaf), tak zas tolik záseků není.
    Graficky rozhodně povedené (vlastně to způsobilo můj nákupní impuls), herní mechanismy zatím OK, to o přidávání vozidel je až dlouhodobý výhled (nepřimlouvám se za něj, nějak mi to do stylu hry nesedí), zvířata a mody beru jako nutnost pro další rozvoj.
    Předvídám hře big success (na minecraft to mít nebude, ale úspěch bude) - pokud to nezabijou cenou a (ne)podporou, (ne)vývojem...
    Za mně palec nahoru, doporučuji redakci na Gameplay - přeci jen jsou za tím čeští vývojáři (vyčteno z credits, ne jen z tiskových zpráv), a stydět se nemají za co...
  • Hm, mít nástroj pro rychlý vytvoření vlastního dobrodružství/hry je vždycky lákavý. To šlo u her od Bohemky vždycky dobře a v tomhle případě to asi má být hlavní tahák. Uvidíme, co přesně znamená to "vizuální skriptování", na první poslech to zní jako něco, s čím se mají lehce poprat kreativci, co si nečuchli ke kódění. Jasně, souhlasím s předřečníky, že survival sandboxů je už na světě fakt dost, ale pokud by ten nástroj nenápadně, přívětivě učil používat mozek a nechal pochopit nějaký základy tvorby (myslím spíš obecně stavbu algoritmů, jako kdysi robot Karel - a taky tvorby herních principů a logiky a vlastních pravidel), tak to má smysl.
  • Vyzera to pekne, graficky sa mi to paci viac ako povedzme minecraft. Na druhu stranu je fakt ze takychto hier je tu uz strasne vela. Ale bohuzial na vzhladom na povest studia im nedam ani cent a nebudem to ani skusat. U nich "dokoncena" Arma (v podstate hociktory diel) bola vzdy tak na pomedzi medzi alphou a betou. Takze ak toto je nejaky early access, asi budem rad ked sa to len spusti a nedokoncia to nikdy. Za ich pristup k zakaznikom si proste peniaze nezasluzia.
  • Svět vypadá krásně, teď ještě zajistit, aby to nebyla jen prázdná hra, která omrzí po pár hodinách.
  • Takových her je už příliš moc. Je čas jít jiným směrem.
  • Zajímalo by mně, jestli některé části hry využijou buď v další armě, nebo rovnou v Apexu/Nexusu...
    • Modifikace terénu je již dlouhé roky ve VBS. V armě by ji komunita ráda. Teď Bohemia dělá hru která je na modifikaci terénu založena. Co se komu nelíbí?

      To jste mi ale banda.
      • VBS s bohemia interactive nema nic spolecneho a Yland jede na unity takze nema s ostatnima hrama ce se tyce tech nic spolecneho
        • VBS nemá s Bohemia Interactive STUDIO společného nic pouze asi dva nebo tři roky. Nicméně Bohemia Interactive SIMULATIONS je tvůrcem VBS, a zároveň původní pobočkou Bohemia Interactive STUDIO, s původním názvem Bohemia Interactive Australia.

          A fakt že experimentují s úpravou terénu, byť v jiném enginu může znamenat potenciální postup i s RV enginem. Ve finále, i BISim stále pracují s enginem, který vytvořili v BIStudiu. V některých věcech ten experiment může stále fungovat pro oba tituly.
        • VBS jsou postavený na těch stejných technologiích jako hry Bohemia Interactive Studio. To že na nich pak staví Bohemia Interactive Simulations neznamená, že nevznikly v tom stejným studiu, kde vznikl Flashpoint a ArmA. Základ je fakt stejnej. Flashpoint a VBS1 běží na Real Virtuality 1. ArmA a VBS2 běží na RV2. ArmA 2 a druhá verze VBS 2 na RV3. A konečně ArmA 3 a VBS3 běží na VR4.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit