Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • zdravim je možné , aby slavná sovětská kavalérie rozprášila divizi německých tigrů ?
    No asi jo, ! Je fakt, že sovětští vojáci byli zoceleni , že ani německý pancíř neobstál.

    Přeju vám všem, kdo tuhle blbost hrajete, opravdu silný herní zážitek.
    Jo a víte v kterém roce bylo nejvíc hub ??? Nevíte.... no v 68 to byli kozáci i na Václaváku.
    Tak bye po anglicku slavní čeští pařani.
    • musím souhlasit data z útoků či obran zcela neodpovídají reáliím druhé světové naprosto,polák na koni a šavličkou zničí divizi tanků?? nebo francouzký tančíci zničí panzer 4 kyi když mají 3x takovou přesilu? to asi těžko páni tvůrci:-))

      vermacht byl nejelitnější armáda na světě v té době a dokázal bojovat a držet se velice dlouho proti obrovské přesile všeho druhu vojska proto prohrál,ale čistě vojensky to byla elita jak vybavení tak špičkového vojska s vysokou morálkou,což právě zde vůbec není ani trochu vidět!!

      jinak ale se mě to vcelku líbilo hlavně zvuky byli docela reálné a grafika od panzer general taky popošla:-)
      • a jěště dodatek:-), veškeré válečné HC strategie nejsou o žádné grafice jde o tu strategickou část pro generály jako já,i když bych uvítal trochu více prvků a možností jako trochu mix HOI ale to už je jen spekulace ,pořád to je dá se říci novej panzer general a tudíš moc dobrá hra ,jen někdy vážně to torochu nedává smysl ty ztráty ,jako je naprosto jasné pokud to hraje né generál a napálí to čelem rovnou do zákopů a připravených a pod dělostřelectvem krytých pozic tak to je kamikatze a není se čemu divit ale někdy to opravdu i po "generálovu" útoku,čily vážně strategicky ,nejdříve hr na ně štuky,pak poklepat 150 mm dělama a potom zaútočit obchvatem nejlépe z více stran a přesto dostane někdy i velice "vypěstováná" jednotka s velkou přesilou ,ale to není nějak závratně moc často,takže to jsou jen malé detaily což generál sice s překvapením ale stejně rád překoukne ,hlavně že je pořád co hrát. panzerům zdar:-)
    • Pokud jsi dem*nt a útočíš v kopcovité krajině na nachystané kavaléristy tak se nediv! Pokud hraje strategicky,tak si je nejdřív přichystáš dělostřelectvem nebo letadly a není s nimi problém! Blbost je leda tvůj příspěvek ,když nebereš v potaz jen sílu úoku atp..

      Je to skvělá hra, koupil sem ji před pár dny a hraji ji nonstop! Každému doporučuji!
  • Panzer Corps zrovna hraju a je to vychytanější, než Panzer General II.
    Je to více user-friendly: Je vidět fog of war, kudy jednotka půjde, kolik z jednotky je suppressed a hlavně rozpad bitvy (jak se vypočítal výsledek) včetně iniciativy a všech bonusů.
    Na češtinu jsem ještě nenarazil.
  • Zdravím mám dvě otázky. 1 existuje čeština na tuto hru? 2 ted jsem začal utočit na britanii ale když jsem si vysadková letadla nechal krýt stíhačem tak kdyz mi na ty vys.let. zautočily tak stíhač je nekryl. Mohly by ste mi řict čím to je a kdyžtak mi poradit díky
  • Datum vydania bolo stanovene na 11 cervenec 2011

    viac info: http://www.slitherine.com/news/item383
  • Na starou klasiku Panzer General to bohužel graficky nemá. Naštěstí se objevil nový dlouho očekávaný mod do PG s názvem Pacific Panzer General, který lze jen doporučit. *5*

    http://hartmann.valka.cz/panzergeneral/pacpg/
    • Ano nemá..vypadá mnohem lépe a dokonce se i lépe hraje *1*
    • Musim nesuhlasit, na PG to ma ako graficky tak aj hratelnostou. Som v bete a od tychto obrazkov sa par veci zmenilo. A snad uznas ze hrat PG na 22" monitore uz nieje ono. PG patri medzi moje naj srdcovky tak to neber ze ho odsudzujem, len pisem ze PZC je plnohodnotny nastupca aj ked PG urcite nenahradi.
  • Proč je to tak hnusný? Je rok 2010!! Proč se všichni tyhle uberpseudo military simulace snaží být co nejvíc hnusný?? Když budu chtít takhle hnusnou grafiku budu hrát skutečnou simulaci jako TacOps nebo Decisive Action, kterym se tohle Béčko z mil-sim hlediska nikdy nevyrovná, protože vývojáří o konfliktech leda tak četli. Snaží se snad dělat hru pro těch pár desítek rádoby fandů co si libují v oldskool vzhledu? Jaká je pointa? Proč mi neudělají hearts of iron v unreal engine 3.5 s physX fyzikou? To je nenapadne, že se by napoleon total war v takovýhle grafice nejspíš neprodával tak dobře jako se prodává? Chtějí snad mít menší zisky než můžou?
    • Ty jsi bl*ec *7*! Na co dělat tahovku v engine Unrealu? Jsi spadl na hlavu když si byl malý,co? Jak kolega psal, u takové hry je vizuální stránka nepodstatná! Je vidět že tomu nerozumíš, plácáš nesmysly a jediné co jsi dokázal je být za de*ila *1*.
    • Rada>nekupuj si to a nehraj to *3*
    • Aby si meli neznalci jako ty na co stezovat. Zaprve, u tehle hry grafika neni dulezita, je podrizena hratelnosti, ktera spociva svym zpusobem v sachove partii. Za druhe, toto je nejprehlednejsi zpusob jaky muzes puzit pro tahovku, ponevadz kdyz zacnes placat 3D do tahovky tohohle typu, jenom ztratis prehlednost. A navic tohle je hra pro hardcore hrace, tudiz nejaci sraci kteri se kouknou na hru a aniz by ji zkusili ji poplivaji kvuli grafice, by tady nevyhrali ani prvni scenar. How, domluvil jsem ....
      • pan znalec a hardcore stratég by asi hru nehrál kdyby měla pěknou grafiku, o přehlednosti nemůže být ani řeč to je jenom o tom jak se s tím studio vypořádá, takže tvoje hardcore strateg a znalecký ego by prostě nevydrželo kdyby náhodou muselo hrát dobrou tahovku v crysis grafice, to je pro ty lamky co nechápou, že pravá taktickostrategická hra musí vypadat jako z roku 93, aby byla spravně hardcore jinak by jí mohli hrát i nehardcore hráči a to už by to pak přece nebylo hardcore.. a nedomluvil jsi
        • Jo, v Crysis grafice, opravdu, skvělý nápad. Ixitixl má naprostou pravdu. K čemu by ti u taktické hry byla nějaká top grafika proboha? Jak by ti na bojišti mělo pomoci to, že listy od stromů nepropouštějí sluneční světlo, a podobné hovadiny, které mají lidem leda otevřít hubu a nechat je zapomenout, že ten příběh kolem stojí za ho*no a je to jedno velký klišé?

          A co se prvního příspěvku týče, "Hearts of iron v unreal engine 3.5 s physX fyzikou", no to mě po*er, takovou ptákovinu jsem už dlouho neslyšel. To je právě ono, že ten kdo řekne takovouhle ptákovinu, naprosto neví o čem mluví, protože:
          1.) Ten vývoj stojí prachy, čim náročnější, tím složitější a dražší. Bystrý člověk si všimne, že tyhle hardcore hry dělají malá studia, který by museli prodat polovinu týmu do otroctví, aby si mohli koupit nějaký pitomý Unreal engine (pravda, mám dojem, že zrovna Unreal engine je do jisté míry zdarma, pokud daná hra nepřekročí 50 000 prodaných kopií, pak se tam vybírají nějaké poplatky, ale ani tak to není zadarmo).

          2.) Náročnost enginu jako taková, a hlavně to, že není přizpůsoben na nějaké kdovíjak specifické úkony. Prostě stručně řečeno by na to nebyl vhodný, a proto si ty studia vytváří vlastní enginy, které jsou jednoduché, dobře modifikovatelné (což pak oceňuje komunita, především co se zmiňovaného Hearts of Iron týče).

          3.) 3D dělá v tomhle typu her bordel. Opět se vrátím k Hearts of Iron. Jednička a především dvojka byly skvělé hry, přehledné, intuitivní a rád se ke dvojce vracím. Pak přišla trojka. Kvalitativně rozhodně zdařilá, ale už byla ve 3D enginu, který mi vůbec nesedl a hlavně byl strašně nepřehledný. Proto se i nadále radši vracím ke dvojce, než k trojce.

          Na grafiku jako takovou jsem osobně nikdy příliš nehleděl, naopak jsem vždy oceňoval grafickou propracovanost a detailnost, a je mi jedno jestli jde o 2D nebo 3D. Stejně tak jsem vždy oceňoval vývojáře, kteří svoji hru udělali takovou, aby co nejvíce vyhovovala cílové skupině, a zavrhoval naopak ty, kteří hru přizpůsobovali tupým masám a absenci kvalitního příběhu a hratelnosti vynahrazovali grafickým pozlátkem a všelijakými rádoby "cool" věcmi. Proto už dnes ty střílečky jsou tak "skvělé", že člověk jde jednou jedinou cestou, bez možnosti se vrátit, či ukročit někam stranou, a jen jde a bezhlavě střílí. Ale hlavně že to má perfektní grafiku! A když se pak nějaká hra nedejbože snaží z tohohle zajetého stereotypu alespoň trochu vyklouznout, tak jí pak hloupí pseudorecenzenti vytknou, že má například příliš složité úrovně ve kterých se člověk ztratí. V posledních letech se objevily snahy o to, aby se v široké veřejnosti vymanily hry ze škatulky jakožto zábava pouze pro děti. Pokud se ale ty hry samotné nezmění, a zůstanou takhle tupé (kdyby to vlastně bylo jen že tak "zůstanou", ono to ale naopak jde s nimi leda z kopce), tak se tohle těžko může kdy podařit. Dřív (kdysi dávno) byla u her hlavní hratelnost a až pak nějaké ty grafické vymoženosti. Dnes jde ale hlavně o prachy, a samozřejmě že vydavatelé raději sázejí na to, že lidi si koupí hru kvůli pár pěkným screenshotům, než kvůli tomu, že hra má taky kvalitní a inteligentní příběh a hlavně hratelnost. Tak to by bylo zhruba vše co jsem chtěl říci k tomuhle tématu...
    • Rozumím ti, ale za sebe musím říct, že se mi grafika i přesto docela líbí (v pohybu jsem to ale neviděl). A strategii na UE 3.5 bych určitě nechtěl. 3D strategie obecně jsou graficky a životností atmosféry i v roce 2010 docela zlo. Miluju fotorealistickou grafiku, ale strategie preferuju 2D a nejlépe s ručně kreslenými sprity.
  • Paráda. Těšim se jako svině ;-). Takováhle hra tu už dlouho chyběla. Jinak když mám čas tak hraju a doporučuju sérii Combat Mission. Bye.
  • Todle je tahová strategie ? omlouvám se za mou neznalost . :)
  • fixcz
    Zrovna teď je na GamersGate ve slevě World War 2 Time of Wrath, takže pokud jste fanoušky Panzer General: http://www.gamersgate.com/DDB-WW2TOW/world-war-2-time-of-wrath-bundle
  • jestli mluvis o stratgic command, tak podivna sila mozna myslis lip zasobovanej protivnik, tam neslo vzit armadu a projet s ni az na vychod :p dulezity bylo zabrat a udrzet hlavni mesta, cim dal od nich armada je, tim je hur zasobovana a tim padem slabsi

    kdyz sem hral prvne za nemce, tak mi to dopadlo presne jak ve skutecnosti u stalingradu me zima a hlad donutily k uprku :p

    ale jinak se to da hrat i proti ai se vsema vyhodama, ale to uz chce zkoumat jenom dulezity technologie a postupovat prisne systematicky

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit