Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • navíc je potřeba to brát s rezervou , je to hra nikdy to nebude úplně reálné ,ostatně taková hra neexistuje
  • Jako velký fanoušek filmové série a hlavně 1 dílu vetřelce (mám doma hezkou sbírku) se pochopitelně moc těším , podle mě jsou spekulace že vetřelec bude mít takové a takové chování zbytečné, prostě si počkejte až ta hra bude a pak budem všichni hodnotit své dojmy a zážitky z téhle "nadějné" a očekáváné hry *5*
  • To nemyslíš vážně, doufám
  • Dementní odpověď nedostaneš.

    Ale upřímě, pro tebe je synonymum strachu lekačka?

    Nic levnějšího už snad ani neexistuje, než nějaký "BAF!"

    Hloupé je, že se tomu každý naučil říkat horor, protože už nikdo nic jiného nezná - je to tak i ve filmech - např film Conjuring - všude sem četl jak se u toho v kině holky bály, já se na to pak podíval a vyloženě mě uráželo, když tomu někdo říkal horor...

    Ty dnešní hráčovi nároky jsou už opravdu tak nechutně nízký, že dobrou akční hrou je pro něj Call of Duty a vynikajícím hororem lekačkama prolezlej Dead Space?
    Klidně to považuj za dementní odpověď, ale sakra uvědom si, že lekačkama si akorát vývojář ulehčuje práci...
  • Pro tvoji informaci...

    Já se poskytováním internetu živím, u rodičů už nebydlím a dokonce umím jíst i příborem a chodím pravidelně na toaletu - vím, že je to pro tebe něco nového, ale jen tak mezi náma - táhni do pyči...
  • Aha, až tak daleko zachází tenhle hate? Nechápu. Jsem PC hráč a nikdy by mně nenapadlo napadat konzolisty jen tak ze sportu. Kvůli blbým kecům možná. Mě je fuk na čem lidi hrajou, hlavně že je to baví. Konzolářům závidím Vanquish, ta hra prostě vypadá skvěle.
  • God-of-War
    Sem totiz konzolista a zdejsi.. ehm.. "nadrazena" pc scena to nedokaze prekousnout. *3*
  • A kdo by to hral hmm? :-) Uz tak sem si jisty, ze bych byl z te hry priposrany v noci.

    Jako... mas pravdu s tim svetlem, ale proc by proboha jeden vetrelec zdevastoval celou zakladnu? Vypadek proudu tam urcite bude a atmosfera je fakt uzasna... aspon na screenech.
  • Najvecsia chyba tejto hry je to ze je tam kopa svetiel a vsetko vidno okamzite brightness na nulu a polovicu svetiel znicit v chodbach a labakoch a hned by bola ina atmosfera ovela lepsia
  • Simtě PYČO, nedělej ramena. Ty se zas bojíš, že ti matka zatrhne internet, páč si držkoval, že nepůjdeš s košem. Tak drž zobák a šoupej nohama :D
  • spook.y
    Tato hra vypadá pěkně a snad dopadne dobře, ale co mě zaráží je, že tento žánr (Aliens, Predators) s ohromným Co-op potenciálem nemá pořádnou co-op hru. Vždyť to k tomu úplně vybízí ! Místo toho tady máme třeba Aliens:CM kde je co-op stylem "ano jsme tady ve třech, ale tím to končí". Já mám rád hodně Co-op hry a poslední která mě opravdu bavila byla Dead Space 3. Jednou se snad dočkám pořádné Alijení co-op hry kde každý mariňák bude mít specializaci a když zazní detektor pohybu tak si radši vezmu hnědé bezpečností trenky.
  • C-BEAM
    mne na tom zábere skôr vadí to, že si ho môže hráč pokojne obzerať. Alien by mal vycítiť, že tam niekto je a pozerá sa na neho. Hráč by nemal mať v prípade aliena až takúto "laboratórnu" kontrolu nad situáciou. Na alienovi bolo dobré, že sa nedal kontrolovať, nebolo ľahké predvídať čo urobí, kam pôjde, kde sa skryje...

    Najväčší strach má človek z toho čo nevidí, to bolo jedno z kréd Aliena 1979 ktoré by mali autori maximálne rešpektovať. Navyše animácie nezvládajú ani mnohé veľké štúdiá napriek drahým mocapom, takže je tu dôvodná obava, že animácie aliena nebudú vôbec prirodzené (čo v podstate potvrdili aj ukážky)... a to je ďaľšia vec ktorá nepridá na atmosfére.
  • takovou otázku sem si taky dycky kladl, byl to prostě nelogickej moment toho filmu
  • Bud v poho, zhruba měsíc potom, co to svinstvo vysadíš, to bude o dost lepší. Mluvím z vlastní zkušenosti :))
  • jediný s čím souhlaím, že s každym dalším dílem to bylo horší a horší, především ta 2 byla pro mě slabá, trojka taky 1. díl nepřekonala...
  • nazdar, tak se poblej, nemám tu zapotřebí rozepisovat několik A4 textu, kde bych ti vysvětlil, jak se to má... na čem to bylo založený, proč to na mě fungovalo. Stejně od člověka jako ty dostanu dementní odpověd. Mě právě nic moc nevystraší, většina horroru na PC na mě nefunguje, a nikomu to necpu
  • ok něco natom je, v tom 1. dílu to byl fakt spíš číhač... ale furt je pro mě nerealna predstava přežít tak blízký setkání jako je na 3. obrázku tím, že vykukuju zpoza roku (a ten scanner ždycky pípal při pohybu = jasný odhalení a smrt během 2 vteřin). Uvidíme... :)
  • Teď jsi právě popsal ty nejlacinější lekačky na nichž byl právě Dead Space postavenej. Toho se bojí maximálně tak obézní američani a díky těmhle tupcům pak tato série začínala být stále víc a víc akční...

    A ty chceš aby něco tak podvratnýho bylo i v tak krásně vypadající hře? To už jsou ty vaše současný nároky na horor tak nízky, že chcete jen nějaký obyčejný lekačky?

    Je mi z vás na blití....
  • Typ aliena s označením Lurker, tj. číhač je znám z prvního filmu, toto označení však dostal až při tvorbě univerza xeno potvor. To proč byl vetřelec pomalý, patrně technické dostupnosti tehdejší doby. Nicméně, tento typ potvory si údajně rád hraje na schovávanou. Mrštného zabijáka, bitevníka o kterém patrně píšeš je až dle Camerona v jeho druhém filmu plně dospělý alien. Osobně nemám s tímto vetřelcem problém a myslím, že řeči ohledně jeho rychlosti a tuposti (v případě této hry, která se snaží být věrná původní filmové předloze), by mohli jít stranou. Už se moc těším, Slender Arrival byl parádní, jen škoda té frustrace při opakování daného levelu stále dokola. Outlast byl potom jistý krok vpřed, zejména proto, že postup hry vycházel z prvků poznej prostředí, zaregistruj šílence, schovej se mu, načasuj proběhnutí a běž :-)
  • Tak udelej své drahé polovičce laskavost a !přečti! si třeba Kamasutru... A nečum jen na Reality Kings apod.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit