Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Ta grafika na tom screenshotu vypadá celkem dobře *4*
  • Když jsem viděl ty dotazy, tak ještě menší rada, jakou zvolit classu:
    Hunter - dobré dmg, ale je slabý kvůli indukcím a při střelbě se nemůže hýbat (až na vyšším levelu může). Nemá žádné lepší vlastní healy. Podle mě spíše těžší klasa dobrá na solování 1 moba, velmi špatná na solování více mobů. Huntera mám na levelu 70.
    Champion - jedna z nejlepších class. Výborná na solování. Výborný damage. Žádné indukce. Můžete bojovat v běhu. Dobrý defence a vlastní healy. Nejlepší classa na rychlé questování. Zatím mám na levelu 35, ale měl jsem už asi 10 chamipnů (vše dotažené k levelu 15-20 v rámci získávání TP).
    Guardian - menší dmg ale velmi dobrý na solování na vyšších levelech. Když se natraitujete a máte dobrou legendárku, vaše damage bude dost dobrá a solovat questy, kde se musí zabíjet hodně mobů, bude pro vás velmi jednoduché. Má dost skillů podporující přežití a dokáže přežít fakt hodně. GRD mám na levelu 71.
    Lore Master - velmi komplexní a na nižších levelech slabá classa. Kdo má rád kouzelníky, nechť zkusí. Na vyšších levelech může solovat moby v instancích. Má vlastní healy a spoustu velmi zajímavých skillů - omračování, rootování atd. Má také zvířátko, které mu pomáhá. Lore mastera mám na levelu 30.
    Minstrel - velmi silná classa. Výborná na solování - dobrý damage, vlastní healy. Minimální indukce a možnost bojovat v běhu. Jednoduchá hra. Dohrál jsem s ním na level 40 pak smazal.
    Runekeeper - velmi zábavná classa, kterou můžete mít po zakoupení Morie. S touhle classou se dá dobře solovat. Boj v běhu, malé indukce, spousta zajímavých skillů, vlastní healy, velmi dobrý damage. Mám ho na lvl 71.
    Kapitán - kdo chce mít vojáka (peta) a chce být spíše podpůrná classa s mečem, nechť vezme kapitána. Díky vojákovi může ukitovat i těžké instance zcela sám. Nově má i vlastní healy a slušný damage. Může být jako healer, tank i jako DPS. Na nižších levelech ale slabší jak guardian a champion.

    Tolik velmi zjednodušeně ke klasám. Samozřejmě je to obecně napsáno a dost záleží na skill hráče. Burga a wardena jsem z výčtu vynechal. Tyhle classy mě nikdy nezaujaly.
    • No vynechal si burga a wardena a já můžu říci, že to jsou naopak nejlepší classy na solování. S champem jsem měl občas problémy, když se na mě sebělo hodně mobů. (to samozřejmě neplatí na vyšších levelech. Tam jde o to je rozsekat rychleji, než oni rozsekají tebe)
      S wardenem jsem na sebe naopak na sebe mohl natáhnout cokoliv a pokaždé jsem se uhealoval. Akorát teď s posledním updatem udělali z wardenů žebráky, protože snížili mitigace na medium armour. Ale v dalším už ho mají zase upravovat, tak se uvidí.
      S burgem se zase většinou všude proplížíš a nemusíš např. v Morii zabíjet tucty nepotřebných mobů. Bavil mě v PVE asi nejvíce z class, co jsem vylevelil.
      A s tím RK můžu jen souhlasit a doporučit ho. S ním jsem si také užil spoustu zábavy.
      Tolik pro mé malé doplnění.
  • Myslienka s bojom na konoch je to pekna, ale kedze za tie roky nedokazali opravit ani to,aby jazdec na koni a takisto kon neboli pri jazde do kopca resp z kopca v polohe kolmo na povrch terenu, pochybujem dost silno, ze boj na konoch v ich podani bude nieco prevratne..
    Vyzera to totizto dost divne, ked jazdec pri jazde do kopca je neprirodzene nakloneny dozadu..a samotny kon takisto...
    Toto je tam prakticky od zaciatku hry a ani takuto kozmeticku srandu nevedia upravit, pritom ked ide postava do kopca pri normalne chodzi, tak sa to sprava prirodzene...
    Oni podlednu dobu maju len silne reci, co vsetko pre hracov robia, ale ak aj nieco spravia tak je to zabugovane, resp je to nuda..
  • Kterej server je v tehle hre nejlidnatejsi? Furt se o ni pise, ale kdyz se zaloguju, tak tam neni ani noha. Ale pravda, jsem jen lvl 12. Taky mi dost vadi nemastny neslany boj - postavu mam myslim guardiana. Je zabavnejsi nejaky kouzelnik? Rad bych se do te hry dostal, protoze Tolkiena zboznuju, ale nejak mi to nejde.
    Pral bych si, aby konecne vznikla treba i jen single player hra (ale multi pro rekneme 6-8 hracu by byl super) z prostredi Stredozeme a s grafikou a hratelnosti jakou ma Skyrim. Hory ve Skyrimu totiz hodne pripominaji Mlzne hory. Udelat v podobnem enginu jeste obrovskou a rozlehlou Morii a Temny hvozd, to by byla parada.
    • Dobrých serverů je více. Já hraju na Landrovalu - US server. Tam je hodně hráčů a nestane se, že by člověk na nikoho nenarazil. Dobrý je třeba i Snowbourn, jenže někdy kolem jedné tam člověk nenarazí prakticky na nikoho, zatímco Landroval je nacpaný po celý den.

      Podívej se sem: http://dailystats.theblackappendage.com/
      Jsou tam statistiky z PVP, ale lze z toho poznat i aktivitu na serveru. Podobných stránek je více a mám dojem, že někde jsem viděl i statistiky s návštěvostí na serverech.

      Nejsilnější třída do začátku je guardian, minstrel a champion. Minstrel je ale dost hloupá klasa. Nejkomplexnější klasou je loremaster, ale na začátek je docela těžký. Je ale výzvou. Guardian je velmi zábavný na vyšších levelech, kdy můžeš solovat instance. Champion je dnes taky dost silný, ale tu stupidní kouli jak ze startreku nemůžu vystát. Nudná třída je hunter. Tu bych nedoporučoval.
    • V low lvl zonach opravdu moc lidi neni, vsichni jsou narvani na 75 lvl. Pro hrani hry to ale neni vubec potreba, bez potizi se da prosolovat az na 75, kde se pak odehrava hlavni group content. Ale s trochou snahy a trpelivosti se da grupa sehnat i na nizsich lvlech - prvni instance je tusim na 21lvl, tak to muzes zkusit.
      Ze serveru je udajne nejlidnatější Brandywine, z byvalych evropskych, kde je hodne CZ/SK urcite Snowbourn.
      Po pravde receno, pokud jsi to dotahl na 12 lvl, tak jsi z te hry nic nevidel, to stejne se da rict o postave, protoze nemas otevrenych 90% skillu. A to plati o vsech classach, ne jen o guardianovi.
      • Ok, ja jsem myslim na nejakem jinem serveru, tak zkusim s novou postavou nektery z tech dvou jmenovanych. Diky.
    • jinak ale guard je v instancich desne potrebnej a byva jich porad nedostatek *1*
    • Tohle je dost zasadni, kdyz jsem kdysi zacal, vzal jsem guarda jako prvniho a taky me to proste nechytlo, vytahnul jsem to nekam na 17 lvl a chtel jit od toho pryc...pak jsem jen tak pro poradek zkusil minstrela (healer) a to me nadchnulo, ty hud. nastroje a uz od zacatku jakasi moznost taktizovani pri boji... no a na taktizovani a variabilitu skillu sazi jeste vice Lore-master, ale je to zase narocnejsi na hrani ( imho), ale o to zabavnejsi.. Takze u me volba povolani hrala zasadni roli.. pro nekoho je boj na dalku ovsem nuda, je to holt individualni :).

      Taky je treba rozdil zacinat s elfem v Ered-Luin, nebo jako hobit v Shire - Shire je proste o dve tridy atraktivnejsi co do zpracovani a grafiky...ja doporucuju vydrzet a vyzkouset i jiny povolani *1*
      • Diky, tak ja mozna zkusim tedy jeste toho barda nebo lore-mastera a uvidim. Ale kdyby to nebyla hra zasazena do prostredi Stredozeme, tak bych to uz asi davno smazal.
        Vetsinou soluju, tak to je lepsi ten bard, nebo lore-master?
        • Jestli chceš snadnou hru, zvol si minstrela. V současné době je to nejsilnější třída (a taky nejvíc nalomená). Lore master je naopak dost těžký především na začátku. Pokud chceš dělat questy co nejrychleji, vem si championa.
        • No nevim, jestli by ti nemel radit nekdo zkusenejsi *1* , ale solovani je celkem pohodovy a narozdil od Wowu se to da vcelku komfortne hrat (solo wow je masochismus :)). Na 12 levelu jeste nejsi ani na zacatku... hra zacina prakticky v Bree, kde je aukce, skirmis camp a zacinaji instance...cekaji te opravdu skvele pribehove questy, motaji se kolem spolecenstva, zajimavy hadanky (zrcadlova sin v morii).. a i treba vystup na caradhras (nebotak nejak:)) je opravdu pusobivy.. pokud to chces jet opravdu solo, tak bych asi vynechal polovinu vedlejsich ( a trochu repetetivnich) questu ( typu prines, deset pavoucich nozek :)) a delal jen epic booky a v levelovani (a equipu) si pomohl skirmishi apod. samozrejme sem tam i neco vedlejsiho splnit budes muset..

          Byla by skoda nevidet tu obrovskou rozsahlou Morii (tak obrovsky haly jsem snad v jiny hre nevidel :), neplavat v Evednimu kolem toho centralniho poloostrova, nevidet depresivni Angmar, nebo plujici kry ve Forochelu, Roklinku...Zda se mi, ze ty questy ten zakl. pribeh lotra dost obohacuji...

          Do zacatku bych doporucil (imho) spis minstrela, hraje se trochu hladceji, moznost healovat se je proste uzitecna a zaroven diky retezeni skillu a vice moznostem to neni tak na jedno brdo jako treba champ. pribehnout a usekat je driv nez oni sundaji me.. (nic proti - kazdeho bavi neco jineho)
          • Tak ted si me trochu navnadil, takze tomu dam asi jeste sanci. Rekl bych, ze teda zkusim hobitiho minstrela, abych zacinal v Kraji a uvidim, jak dlouho me to bude bavit. Diky za postrehy :)
            • dmg není všechno. Hunter je slabá klasa. Mnohem lepší je např. champion. Nevím, kdy si hrál naposled, ale minstrel prošel velkými změnami a má nyní obrovské dmg a na solo je jednoduchý. Je to de facto cheat klasa.
            • no jasne, ja jsem reagoval na to, ze ho na blizko class nezaujal a mne to prislo podobne... vyresil mi to minstrel, ale uznavam, ze boj a questeni je s nim zdlouhavejsi... musi se kombinovat heal s bffem apod.. hunter to je rychlejsi jizda, kazdy preferuje neco jinyho...mne dpsko casto chcipalo a proto se mi mins. libil, ze pri solo q. se proste vzdy uhealuje....JA mam nejradsi L-M protoze je to rychlejsi a takticky (ale zase treba do instanci jich byva vetsinou dost, zrovna jako hunteru - jako min. me vzali snad vzdy, s lm jsem obcas prisel na radu az po tankovi a mins. )

              Je fakt, ze questy hobitu jsou pohadkovejsi -prenaseni kolacu vyhybani ukecanym hobitum (nevim ale jestli je to klad nebo zapor :) - proto jsem psal, ze by ti mel radit asi nekdo zkusenejsi.. :) me questy v ered luin napr vyhovuji vice, ale graficky je shire kouzelny
            • A Shire? Pozor na to. Ne kazdemu hobiti ukoly vyhovuji! Jsou velmi specificke. Ale prostredi je to ze zacatecnich lokaci zcela jiste nejkrasnejsi
            • Nejlepsi dmg na solo hrani? Jednoznacne hunter. Navic s hunterem neni zadny problem rychleho cestovani. Ma na to jako jedina postava skilly.
              Minstrel je vyboeny,ale na solo hrani? Trva 5 minut nez neco zabijes.
          • to vyznelo asi trochu nestastne, ne ze by mel minstrel vice skillu... jen se mi zdaji variabilnejsi... na tuhy bossy muze dat duraz na buff a heal, u snadnejsich muze dpsovat, muze omdlit a tim se dostat z kazdyho (prohranyho) boje :) no proste legrace...
  • Tak je urcite potesujici, ze si redakce teto hry taky vsimla, kdyz uz tady mame nedeli vytapetovanou WoWem :). Kazdopadne by me zajimali cisla jak si hra stoji a jestli pred sebou ma vubec tak dlouhou budoucnost. Kdyz srovnam stav na snowbournu pred rokem a ted tak se mi zda, ze je tam tak petina populace (napr. v Bree, Lone-lands je skoro pusty). GB se valilo porad, bylo s kym jit, ted kdyz jsem se k tomu po delsi dobe vratil byva i celkem problematicky dat neco dohromady. Rozhodne je to velka skoda, protoze je to urcite hra, ktera ma i dnes dost prednosti a veci, ktery nenabizi ani o 7 let novejsi SWTOR (opravdova volnost, rozvinuty craft, urcita poeticka atmosfera, semtam hadankovity questy (v Morii)- ne jen tupy vybijeni, hudebni nastroje, optimalizace - spustit se to da na vsem a kdyz se nastavi nejvetsi textury tak to v mnoha lokacich nevypada vubec spatne (Shire apod.)).

    Taky se mi zdaji celkem dobre navrzene skilly, kde je opravdu dost moznosti jak to povolani hrat a i dost moznosti improvizace jak urcitou situaci zachranit *1* ( v Swtoru to jedu vsechno na 5 skillu a jeste jsem nenarazil na vaznejsi problem)..

    Kazdopadne je ta opustenost uvodnich lokaci trochu demotivujici k hrani, aspon v porovnani se stavem pred rokema a vic.
    • No faktem je, že běhat GB se už prakticky nevyplatí a totéž platí o skirmishích. Bohužel snížili odměny za tyhle instance a je prakticky ztrátou času je běhat. Já si to občas proběhnu jen tak z nudy. Samozřejmě solo.

      Na Landrovalu se dá docela sehnat grupa na GB a podobné. Co jsem tak zažil, přišel mi Snowbourn dost mrtvý, zatímco Landy celkem žije a to 24 hodin denně.

      Pokud tedy člověk umí aspoň průměrně anglicky, skoro bych doporučil nějaký US server a ne ty evropské. U těch mi příjde, že populace klesá dost rychle.
    • Řekl bych, že to bude tím, že se většina hráčů místo levení nových altů, snaží získávat gear na svých mainech a již vylevelených postavách. Ale je také pravda, že zas poslední rok nebo rok a půl hodně lidí opustilo LOTRO kvůli přístupu T*rbine. Snad skutečně další datadisk přinese něco nového, místo předělávek fungujících věcí. Navíc má ještě na jaře vyjít update 6: The Great River s novou oblastí. Takže se do Rohanu nepůjde ze západu, ale ze severu.
  • Mno komentar od Z.Z. asi nejak ztraci smysl.
    Protoze v datadisku Riders of Rohan podle nej mame chodit pesky ? *1*
    Boj z kone uz se jednou v lotru zkousel, tusim na test serveru (bullroarer) , nekdy okolo maleho rozsireni Enedwaith ...
    Ja osobne se na dalsi datadisk tesim a jsem zvedavej jak boj z kone bude vyresenej .
    • Samozřejmě že mají koně zůstat. Nikde jsem nepsal, že by se mělo chodit jen pěšky. Jen když se má bojovat z koně a kůň je rychlejší jak běžná chůze, pak to logicky znamená, že se v boji budete pohybovat rychleji (na koni ovšemže).

      Podle mě jsem to napsal naprosto jasně. Takže nic neztrácí smysl. *7*
  • Mimochodem redakce, vím, že Vám k LOTRO vypadlo téměř vše, co se dělo v poslední době a děje a nyní tu vidím novinku k této hře. Je to snad tím, že byste našli někoho, kdo vás o LOTRO informuje? Že bychom se časem mohli dočkat o článcích o této jinak velmi dobré hře, která je podle mě zbytečně přehlížena jako "klon WOW", což je samozřejmě úplná kravina? Já doufám, že tu o LOTRO uslyším častěji. *3*
  • Boj na koni je kravina pro hry typu LOTRO. Bohužel se nad tím vůbec lidi nezamysleli a chtějí to. Je to zásadní chyba.

    Boj na koni si vyžádá obrovské změny v herním světě. A to protože:

    Díky možnosti bojovat z koně se vám logicky zvýší rychlost běhu a to zdá se i v boji. Pokud ne, nemá vlastně boj z koně smysl, protože prostě jen nebudete muset sesedat z koně v boji a to je stejně k ničemu, když kůň zmizí po první ráně moba. Pokud se vám zvýší rychlost běhu v boji, může nastat to, že vás žádný nepřítel nezabije, protože ho prostě budete neustále kitovat. A to je špatně. Jedinou obranou by bylo mobům přidat tu vlastnost, že by vždy běželi stejně rychle, jako vy. Což je ale další blbost a další narušení hratelnosti. další možností je přidat mobům útoky na dálku - to ale nejde u všech (logicky vás nebude vlk zabíjet na 30 metrů).
    Ani nemluvě o hrůzách, které čeká PVP. Chudáci creepové.

    Celkově si myslím, že pro LOTRO je boj z koně zbytečný. Taková věc se hodí do hry typu Mount and Blade, kde to má reálné opodstatnění a kde je to důležitý prvek hry, ale co v LOTRO?

    Takže jak to bude nakonec vypadat? Pokud to vůbec vyjde (oni to slibují už léta), bude to nejspíše tak, že nebudete z koně moci využívat všechny skilly, že budete nějak omezení a nejspíše vás doběhne kterýkoli sprintující mob. Takže to bude spíše taková kosmetická a zbytečná změna. Kdyby raději propracovali instance a questy a koukli také na podceněné PVP.
    • A třeba se bude na koni bojovat jen v nové Rohan zóně tak jako byli litaci ve wow jen v outlandu prvně.. a třeba v PvP nebudeš moci bojového koně používat, to by museli creepum osedlat psy nebo co pavouky možna.

      legendarky taky nemáš od levelu 1 že ale od 45.

      pokud to bude tak, tak ty tvoje zhovadilosti platit nebudou :)

      Boj na koni nesedi do LOTRa omg to je vyblitek roku lol omg roflmao wtf noob
      • Je to tak. Potvrdilo to T*rbine. Mounted combat bude fungovat jen v Rohanu, kvůli jeho rozlehlosti...
        • tak to by bylo přijatelné.
      • Už vidím, jak warg jede na wargovi...

        Hrál si tu hru vůbec?

        Docela pochybuju, že by to udělali jen pro jednu zonu. Ale může to tak být.

        Chybí ti argumenty. Vlastně vůbec nevím, co jsi napsal.
        • Mounted combat udelali, protoze hraci ho po nich boj na konich proste chteji. Osobne si myslim, ze bude jen v nove mape, a to mozna jeste nejak omezene, a rozhodne nebude v PvP. Logicky by asi bylo, kdyby se na koni pouzival jiny set skillu nez ma postava bezne k dispozici. Jak to presne implementuji uvidime az nekdy koncem leta, predpokladam.
          • Kdyžtak "udělají". Oni to slibují už pár let.

            Oni občas implementují věci, které zní dobře v PVE, ale jaksi zapomínají na PVP a tam ty věci dělají velké problémy. Příkladem je např. zkrácená doba "nastupování" na koně. V PVE je to super ale v PVP to znamená, že trochu šikovnější hráč vždycky stihne ujet před creepama. Totéž platí např. u změn u minstrelů. Nikdo za tuhle třídu hrát nechtěl, proto z něj udělali pána boha, aby za to někdo hrál a byli healeři do instancí, jenže zapomněli na PVP, kde jeden minstrel vyndá v pohodě celou skupinu creepů (teda pokud ti creepové nejsou už vyšší ranky).

            Jiný set skillů by asi šel, jenže už tak je v LOTRO hodně skillů. Pokud to budou dva tři skilly, je to ok, ale pokud by to bylo více, nebylo by ty skilly kam dát. *4*

            Možnost mounted combatu v jediné zoně je asi nejlogičtější, ale i to má dost negativ.

            No uvidíme. Jsem spíše pesimista.
  • hraval jsem od zacatku a celkem me to bavilo a bylo to i zajimave sledovat kdyz vychazely nove "booky" zadarmo a celkove to tehdy vypadalo jako ze to nakroci zajimavym smerem ale ve vysledku do dopadlo jako kazda MMORPG jedine rozsirovani doznalo zvedani levelu a rozsirovani herni plochy... co se tyce mechanismu, AI, housingu a celkove hloubka tam zustal nevyuzity potencial :( od roku 2009 uz nehraju (jeste kdyz si clovek spocita kolik do toho nahazel prachu, za to by byli na steamu žně)
    • Tak AI mi nepřijde až tak špatná na MMO. Když to porovnám třeba s Age of Conan, tak v LOTRO běhají geniální mobové. *1*
  • A co přijde dalších 10 draků? Nejlíp nějaký robotický.. protože normální, kteří po Šmakovy měli vyhynout už tam jsou...
    • Spíš by měli udělat nějaký raid, kde se budou zabíjet hobiti, jsou malí, hnusní, chlupatí a hlavně chutní zj. v PvMP *1*
      • Já denně pár hobitů zabiju, tak buď v klidu. Hraju LOTRO už jen PVMP. Tam nemusím grindovat jak blázen, abych si o 1 % vylepšil gear. *1*

        A není nic hezčího, než si s přáteli uvařit dobrou hobití polévku. *3*
        • Není nic lepšího, než si ulovit a uvařit pár wargů :P:D Já jsem zatvrzelý freep! :D
          • Taky jsem za to hrál. Poté, co jsem vysoloval 5 vargů najednou jsem se ale zamyslel a řekl si, že je něco špatně a zkusil to za creepy a zjistil jsem, že hrát za creepy je větší výzva. Ale je to taky dost o nervy, když je člověk pořád mrtvej. Každopádně obě strany mají své klady a zápory. U freepů mi třeba vadí, že nejsou lepší odměny za hraní PVP. Já bych třeba udělal nějaké outfity a tak. Takový maršál by mohl mít krásnou robu a třeba i strážce u baráku. Zasloužil by si to. *4*
            • Tommy: Jo, burgové jsou děs. Pokud hrajou, jedinou obranou je vzít warga a neustále je stopovat a lámat jim stealth. Po pár hodinách takového obtěžování většinou odchází znechucení ze serveru.

              Kdo chce v PVP jen vyhrávat, nechť si vezme Burga nebo Minstrela. Champion je taky dobrej, ale musí mít glory stance. Jinak ho sundám docela v pohodě (warg, defiler). Kdo chce v PVP creepy štvát co nejvíce, nechť si vezme guardiana a k němu štít. Takový pak může nabíhat do creepů a dělat si z nich dobrý den. *1*

              Nejslabší pro PVP je hunter (solo ho dá víceméně každý). Slabý je též warden a je jedno, kolik má životů. Jen je potřeba počítat s tím, že dá jeden velký heal. Slabší je i RK, pokud to neumí a používá nevhodné traity (oheň).

              A u creepů je nejsilnější asi BA - nejlepší damage. Nejslabší je pavouk a pak warg. ty jsou většinou spláchnutí velmi rychle. Na obtěžování freepů jsou ale fajn. Dobrý je defiler. Pokud je člověk trpělivý, může s defilerm vyndat víceméně cokoli. Jen to trvá opravdu dlouho (třeba já vyndal dobrého miniho asi za 20 minut boje).
            • Tak teď jsou na vyšších rancích docela dobré sety. I když už se to bohužel opět nedá srovnávat s nejnovějšími raid sety. Jinak jsem ale zkoušel PVP s champem a s burgem a naprostý rozdíl. S champem bylo vždy těžké získat nějaké bodíky při solování. S burgem úplně o něčem jiném. Jak říkáš, klidně několik creepů najednou. Nyní je to samozřejmě už o něčem jiném. S champem se dá konečně také něco urvat a s burgem to nemá cenu, protože je to superman. :)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit