Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • To Darkness

    1.Demoverze denuvo nepoužívalo a uživatelé si i tak stěžovali na bottlenecking hdd.
    2.Je to způsobeno nonstop načítáním textur během hraní ,protože tak velký objem dat není možno nahrát v kratším časovém horizontu.Id tech je tomto na rozdíl od jiných endžajnů největší slabina.
    4.Doom není žádný zabiják SS disků.Architektura je přízpůsobena k vyššímu výkonu a spolehlivosti narozdíl od běžných HDD.
    • Otazne je co tym Fixer mysle. Ci ze ta hra zabera vela alebo ze konstantne nieco dotahuje z disku. Stremovanie dat je dnes viacmenej bezne. To robi Cryengine ale aj Unreal Engine. Skor sa limituje pocet textur a celkovo velkost assetov tak aby sa to zmestilo do pamete a aj samotne levely sa optimalizuju tak aby to nemuselo furt dotahovat. Druha vec je ze hlavne interierove priestory v Doome su docela detailne a maju aj slusne textury takze to engine musi casto dotahovat ked sa asi hrac pohybuje po priestore.
      Co sa tyka ale zabrateho miesta na disku, tak je to docela dost a zasa pradoxne exteriery vyzeraju casto krat dost priemerne, teda co sa tyka textur. Ale celkovo na to ako ta hra vyzera tak zabera trochu vela miesta.
      • Nemo22

        .Doom používá system 5 part souborů o velikosti cca 10 gb.Meřěním aktivity disku nejmenovaných softwarem vyplynulo,že narozdíl od CRY nebo Unreal kde se textury načítají všechny do paměti.Doom používá technologii megatexture proto potřebuje více paměti a rychlejší datové ůložiště.U jiných her než doom hdd led párkrát lehce problikne,což promě znamená minimální využítí.Ale doom to je jiná meta.
  • Dost mi vadí enormní hdd usage dat velkého objemu.V levelu I am vega mi to zpomaluje mám n 750 ti oc A taky by to chtělo přepracovat závěrečný boss fight se spidermind.Skákat sem tam jak mario není zrovna v duchu dooma obvyklé.
    • HDD usage je způsobené Denuvem - nejnovější zabiják SSD disků (podobně jako když Starforce ničilo vypalovačky). Všechny hry s tímto zmrveným ochranným systémem instaluju na klasický harddisk.
  • Ako super ale toto malo byt uz priamo pri vydani Dooma. Dnes pri tom pocte hier co vychadzaju uz Doom ma svoj vrchol za sebou. Mozno to este par ludi pritiahne na spet ale dost pochybujem. Keby vypustili poriadne modovacie nastroje tak by mozno kvalitne mody mohli vratit Doom na scenu ale ta konzolova parodia SnapMap nema sancu. To je fakt len na testovanie.
    A tak isto je trochu nepochopitelne preco sa snazia teraz zameriavat na progaming a MP ked sami ohlasili nedavno Quake Champions na ktore asi budu prave viac cakat hraci MP.
    Doom mal skvely MP, bohuzial v tomto poslednom Doome sa viac zamerali na SP (ehm, na MP so rovno vys*ali) tak ked uz radsej nech vydaju nejaky slusny addon/datadisk alebo teda DLC.
  • konečně se budu moct předvádět s moji vytvorenou postavu :D stvalo me jak vsichni byly bud modry nebo červený
  • Až daj pryč ten casual loadout systém a nahraděj ho tradičnim systémem sbírání zbraní na mapě tak budu uvažovat o vyzkoušení multiplayeru. A vůbec, give us more single player content. Doom byl vždycky hlavně o single playeru.
  • No hlavně by měli opravit zvuky nebo celkově reakci na zranění, někdy si ani nevsimnu, že do mě někdo strili
    • tak tak.. zlate footspets z Q3A... Doom4 ma do MP strasne ozvuceni.. neda se podle toho moc orientovat..
  • froztik
    Konečně důvod znovu zapnout Dooma *5*
  • Koukám, že Bethesda konečně dostala trochu rozum. Placený DLC pro multiplayer + MP Season pass (!!!) u jednoznačně singleplayerové hry je naprostá kravina. Nechápu, proč nám místo MP nenapráskají několik SP DLC, které si možná i někdo koupí.

    Pokud bych měl dát příklad jak to má být relativně správně, tak se stačí podívat na Mass Effect 3. MP DLC zadarmo (s cash shopem na packy, které se dají koupit i za herní měnu) a několik SP DLC s klasickým naceněním (ten první DLC trochu podělali ale ostatní byly OK).
    • Skoro mi připadá, že tímto krokem jakoby tušili, že právě DOOM bude další hrou v pořadí, kde je Denuvo ochrana od včerejška prolomena. A tak přispěchali s dalším obsahem, aby to neviselo jen na SP, u kterého už s prodejema moc počítat nemohou.
      • Oops, další neprolomitelný zámek prolomen? To byla docela rychlovka *1*
        • jn, CPY (conspiracy) a CODEX to dali... Rise of the tomb raider neni problem ted :)
    • proc by mela dostavat rozum? jedou podle planu.. free i placena DLC slibili tak plni..
      • Doom nebyl nikdy koncipován jako primárně MP gamesa. To znamená, že multiplayer byl vždy jen takový bonus (v případě nového Doomu na něm dělal dokonce i jiný team). Proto si myslím, že se snažit narejžovat co nejvíc prachů jenom a pouze na MP je nebetyčná pí****na.
    • Hraje ještě někdo MP Mass Effectu? Klidně bych si znovu zahrál...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit