Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • To jo, me hlavne odrazovala optimalizace. Otazkou ale taky je, do jaky miry za to muze hra? Urcite v tom hraje svou roli nostalgie a taky fakt, ze se casem menime a treba uz nas s rostoucim vekem tyhle hry proste
    Nechytnou tak, jako kdysi
  • Uznavam, RCT3 neni az tak spatny, ale nestravil jsem u nej ani zdaleka tolik casu, jako u 1 a 2.
  • Z nějakého důvodu mi to připomělo Kima z KLDR, když přijde do fabryky a začne všem něco ukazovat a říkat, jak se to má dělat :D
  • Osobně mi 3D vůbec nevadí, RCT3 mám dodnes rád, přechod se mu povedl bez větších problémů. Navíc se tam dá izometrický pohled zapnout a tak si to prostě přepínám podle nálady. No a pro ostatní je tu asi Parkitect, který mě ale moc nesedne výtvatným stylem.
  • Mrzi me osud tehle serie a Strongholdu. Pritom je to tak jednoduchy - obe hry maji tak krasnou izometrickou grafiku, ze se ve vyssim rozliseni daji hrat uplne v pohode i dnes, a neni poznat, ze jsou tak stare (to plati i pro OpenTTD).

    Akorat se vsichni snazi byt hogo fogo s 3D grafikou, na kterou se za 5-10 let nebude dat moct divat. "Stara" grafika, novy atrakce, idealne coop multiplayer (mimochodem se ted vyviji OpenRCT2 s coopem) a neni co resit, predobjednavam.
  • Jack1947
    Tak to je ovšem síla " až 3tí studio dokázalo tu hru vydat lol" (tedy neříkej hop...)
  • Nový level promo videí: šéfové ukazují na monitor. V tom videu nic jiného skoro není, než stojící boss, který nebohému zaměsntanci jako náhodou "zrovna něco ukazuje na monitoru". Bomba *1*
  • No nevím, to video mi připadalo jak předchozí díl, nevidím tam moc nic nového
  • Zrzzek
    "Na hře pracovali 3 studia. Nezbývá než doufat, že se na to na finálním produktu nepodepíše negativně, ale spíše naopak." Zná někdo hru, které by pomohlo takovéto dodělávání?

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit