Přejít na výpis diskuzí

Nový trailer na Kingdom Come ukazuje Kumány a rekapituluje herní prvky

18.6.2015 10:28
Adam Homola 120 příspěvků

Krátký teaser před E3 byl skutečně jen malým lákadlem na hlavní chod a to na nový velký trailer na Kingdom Come: Deliverance. České RPGčko, které by mělo vyjít v létě příštího roku, vytáhlo na největší americkou herní show nové video s výčtem všech hlavních herních prvků. 

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Kumánům se nikdy neříkalo Plavci
    • https://cs.wikipedia.org/wiki/Kum%C3%A1ni
  • Nevím čím to je, ale z toho projektu mám divný pocit. Pořád mi připadá, že se patlají s věcma, které nakonec hráči ani neocení a že to ve finále ani nedodělají, případně to bude nuda. Jak dlouho někoho budou bavit realistické souboje ovládané klávesnicí ? Deset soubojů, dvacet ? Nemám pro to žádné vysvětlení, je to jenom můj pocit. *9*
  • vavra je jako cimrman, pokazdy když něco vymysli, tak ho někdo o chvili předběhne v realizaci, viz inverzni kinematika v sf5

    http://bonusweb.idnes.cz/street-fighter-5-chun-li-prsa-chyba-drv-/Novinky.aspx?c=A150618_144406_bw-novinky_anb
  • Hnisavec
    celý trailer som si vravel a kde tam je dokelu zábavnosť a aspoň náznak nejakého príbehu, Zatiaľ príšerné kostrbaté a nijaké. Vidieť ako obyčajný casual len tento trailer tak do 5 minút zabudnem, že taká hra existuje a viac nejavím záujem. Tá jazda na koni i súboje úplne prkenné ako ten pes z traileru na Fallout 4
    • pravdu dis, baco slovensky, je to takovej inverzni uncharted, tam je samej pribeh a zadna herni mechanika s výjimkou jednotlacitkovy akce, tady naopak je to sama herni mechanika a zatím zadnej pribeh, coz se da u predvadeni alpha verze docela pochopit, když nemas hlavu v ovcim zadku
      • U Alpha verze se to právěže nedá pochopit. Měla by v ní být totiž vše + navíc bugy. Až bude mít Warhorse jízdu na koni vychytanou a zábavnou tak jako alpha verze Uncharted 4 jízdu autem, můžeme se dál bavit. *3*
        • Až na to, že tohle žádná "Alpha" není, alfa verze určitě nevzniká rok před vydáním. Někde tomu říkali "Technická alfa", přímo v tý verzi je napsáno něco jako "preview" nebo tak něco. To, že tomu různě po webech různý lidí říkají "alfa", je novinářská zkratka...
        • walltar
          To si pleteš Alphu a Betu... Vše + navíc bugy je Beta. Alpha nemá implementované všechny mechaniky.
          • Nepletu *3*
            • walltar
              Pleteš. *7*
        • Magister_Peditum
          Až bude mít tolik vývojářů jako Uncharted 4, tak se můžeme bavit. Kolik let už na U4 dělají a kolik na KC? Jináč, srovnávat koridorovou hru a otevřeným herním světem, jako vážně?
          • to byla reakce na mně, nebo na toho, který s tím začal? *1*
      • Ma bohuzel pravdu ;)
  • Nadherna hra celkom... teším sa veľmi, pripomína mi to Witcher 3.
    Jedna vec mi vadí osobne, rád by som keby počas dňa pridali sýtoc určitým textúram a farbám, alebo ubrali brightness lebo je to príliš sivé. Rád by som grafické farby typu Witcher 3.
    Verím že to buď to poupravia alebo sa bude dať znížiť brightness alebo niečo podobné
    Držím palce a teším sa.
    • wenceslaus
      Nevím, mě přijde Witche3 nerealisticky přebarvený i nasvícený a docela dlouho jsme hledal SweetFX která by to alespon trochu upravil. KCD je o dost realističtější.
      • Keyz
        Witcher 3 EE edice + vhodný SeetFX bude o řád lepší hra. Již tak to je skvělá a uvěřitelná hra, oproti americké komicko-epické produkci.
    • Witcher je podle mě moc barevně dynamický až nereálně. U Witchera to vypadá dobře jakož to u fantasy, tady bych se krotil a jel opradu na barevnější kvalitu i když nebude vypadat tak poutavě jak by mohla a použití různých efektů etc.
  • Na hru se tesim - je to RPG. Nejvice me na hre zatim zaujaly souboje. Nemusim mit super skvely realisticky souboj, jak autori prezentuji. Ale je pravda, ze nejaka ta taktika - kryti, zasahy z ruznych smeru, realisticke narazy zbrani apod. to vse muze ucinit souboje zabavnymi a dost RPG her se omezuje jen na nejake zakladni klikani. Jsou to prave souboje, ktere me v kazdem RPG nejvice tahnou a vse okolo vlastne delam proto, abych byl v soubojich nejlepsi. Na druhou stranu me ta Vavrova posedlost za maximalni realisticnosti nechava klidnym, spise skeptickym. Opravdu mi je jedno, jestli ve vesnici uvidim realisticky zpracovane slepice, ktere kdakaji a realisticky reaguji na priblizeni lidi. Fakt mi je jedno, jestli jsou nekde latriny, jestli je nejaka chalupa pro danou dobu z realistickeho dreva, nebo z kamene ci z cihel. Nejdulezitejsi je hratelnost a atmosfera, jak me hra pohlti. A zde jsem tak trochu skepticky, aby to nebylo stejne zklamani jako napr. Zaklinac.
  • Jak myslíte, že se v téhle době vedly bitvy? Jako v traileru, kde jedna banda pitomců běží proti jiné bandě pitomců, nebo se bojovalo v sevřených útvarech? Já skoro myslím, to druhé, ale jistý si nejsem.
    • Všeobecně, to platí pro jakékoliv období, pokud se zhroutí formace, vojáci se dají na útěk. Bojovalo se samozřejmě ve formacích. Taky záleží, kdo byl vojákem. V této době to byli většinou sedláci, ti se aspoň snažili držet linii. Rytíři měli v pí*i a jeli na vlastní pěst, což mělo často katastrofální následky. Ale taky mohl jeden rytíř pobýt třeba dvacet sedláků bez výcviku.
    • Magister_Peditum
      Vždyť v sevřených útvarech tam jsou také? Samozřejmě to nejsou šiky jako za dob Římanů, ale ani to není bezhlavý úprk k nepříteli, jako ve filmu Statečné srdce. Jinak bitvu většinou zahajoval útok jízdy sestavené v dvou a více řadách do takzvaných batailles.
    • wenceslaus
      Určitě se snažili držet celistvost a nepouštět mezi sebe nepřítele. Ovšem na druhou stranu, super sehrané oddíly se u nás znovuobjevily víceméně až v renesanci, takže obdobu "želvy" bych nečekal :-)
  • tak s timhle trailerem na E3 asi vodu moc nezamichali, spíš to imo zapadlo jako nejaka indie hra. Mohli si najmout nekoho na PR a prezentaci kdo by jim poradit jak delat poradne trailery a promo.
    • Koukal jsem živě (asi jako mnoho zde) na různé prezentace. konkrétněji např. od EA a musím říct, že stejně jako v umění se zde...jméno/značka = kvalita. Jelikož to ve valné většině jsou strašné sr**ky, stejně tak jako lze vidět v mnoha galeriích po celém světě. Jednoduše naznačuji fakt, že kdyby Warhorse mělo zázemí ve světě rovné Ubisoftu nebo EA a dalším jim podobným masterům na casual B tituly... tak si ještě dneska po Warhorse konferenci všichni utírají zadek v kadiboudách rozestavených po celém expu v LA... ale ne, nám budou do live přenosu cpát právě ty komerční sr**ky.
    • walltar
      Soutěžit s velkýma značkama na E3 je kravina... Ať by udělali trailer jakej by udělali, tak zapadne, protože se bude spíš psát o věcech jako Dišonrd 2, Fallout 4, nebo spoustě dalších velkých věcí.

      CIG se třeba na tenhle ročník E3 vyprdnulo úplně a Chris radši pokračoval v natáčení SQ-42.

      E3 prostě není výstava pro projekty jako je KC. Tam jede těžkej mainstream.
      • Přesně E3 je hlavně o tom jak se firmy předhání o to kdo dá více peněz do reklamy kdo koupí jakou licenci a exluzivitu o tom jak velký hype vytvoří a počtu pre-order zákazníků... a tím příliš často expo falešných slibů ...
    • Keyz
      Neměli ty prachy jako firmy na E3 s trailery na těch velkých prezentací...Také mají prd rozpočet tak to dělají jinak. Podle mě dobře za ty prachy. Dali tam věci přímo ze hry oproti super trailerům.

      Navíc když dělali Mafii, tak již měli firmu které něco vydala a prachy, tohle je jiná situace ve který je. Na indie hru to vypadá zatím skvěle, snad se naplní to co říkal. witcher 1 také neměl mega super trailer a PR, to zvedalo s každým dílem.

      + dělají něco nového jdou proti. To je také "problém". Hodně lidí to klidně neocení jako kdyby šli klasicky v nějakém Fantasy RPG, které by vypadalo pěkně.
    • Však ona to vlastně indie hra je.
  • Keyz
    Jsem zvědav jak tam dají různé druhý zbraní s daným realistickým systémem boje, založeným na fyzice a těch pohybech (má to nějaký spešl název)

    To musí být dost pracné a sotva tam lehce něco přidají a ono to bude genericky fungovat jako přidané zbraně ve Skyrimu.

    Třeba s kopím asi bude problém, anebo řinčícím řemdihem. Nějaký palcát ve velikosti meče snad problém nebude. Pořád se říká Mount and Blade...ale tam to zaprvé vypadá amatérsky a ošklivě (jak asi nemají prachy) a funguje to jinak co jsem pochopil. Zbraně tam nesjedou po brnění podle fyziky apod.
    • wenceslaus
      Myslíš mocap (motion capture)? Řemdih je problém a rozhodně v Aktu 1 nebude. Docela se o tom mluvilo.
      • Keyz
        Ten název byl nějak jinak. inverzní kinematika jestli to bylo ono. Asi ano.

        Ale i to kopí. Nějak si nedokážu představit jak udělají různé sady chvatů proti kopí apod. To musíš řešit kopí vs meč, meč vs meč atd... To mu nějak chvatem to kopí zablokuje a poté ho té zbraně zbavíš?

        Co teprve ten Řemdih. (ale to bych rád vyzkoušet. Klidně v dalším Aktu). Poté co jsem viděl scénu z Gladiátora, kdy tím dostal jeden chudák do xichtu, jsem si to zamiloval.
        • wenceslaus
          Jo inverzní kinematika. Ta dělá to, že se zbraň zastaví např. o zbroj.

          Na to jsem taky zvědavej. Ale většina útoků by byla stejná. Jen pár by se jich muselo uzpůsobit. Blokovaní zbraně a úder pěstí by se proti kopí mohl změnit na blokování a přiblížení k protivníkovi.
          • Inverzni kinematika a fyzika, IK sama o sobe jen dopocitava pohyb, ale neumi vnimat pusobeni sil. Kdyz ten panak machne mecem a nepritel ho bud vykryje nebo to schyta, tak utociciho ten kontakt zbrzdi, je tam videt prenos energie, dopad toho narazu na celkovy pohyb utocnika. Oproti vetsine jinych her i treba Witchera, kde se zasah nijak neprojevi a panak jakoby jen promachne mecem naprazdno. Tohle dela ta fyzika, ktera je nejakym super hustym zpusobem zapracovana do te inverzni kinematiky.

            Tim druhym bych si nebyl tak jisty, Keyz ma pravdu ze tam bude muset byt milion kombinaci, vetsinou ukazovali 1,5 rucni mec vs 1,5 rucni mec, a kdyz budes mit 1,5 mec proti 1 rucnimu se stitem, tak to bude myslim si hodne jine, jak utok tak vykryti.

            A v poslednim rozhovoru z E3 Vavra rikal, ze budes mit az 20(!!) kombinaci utoku, tak si to vynasob, plus to, ze tam budou i ty kopi, halapartny, kladiva, sekyry, 1, 1,5, obou rucni mece, asi aj palcaty, a to ver ze je rozdil i mezi 1 rucnim mecem a sekyrou, ktera je vlastne jen o neco kratsi.(vychazim z videa kde meli ukazane vsechny zbrane, 2H mec si nejsem jisty). a kazda ta animace ma zaklad v mocapu, takze to musi nekdo upravit, rucne, a upravovat mocap je nekdy pekna fuska. Takze stejne by to rozhodne nebylo, to bys animatorum trochu krivdil:) By to vypadalo jak v Gothicu 3 kde byla jedna animace na vsechny mece, ve WH maji myslim trochu jiny pristup:) amen
            • wenceslaus
              Díky za upřesnění.

              Jasně, že každá zbraň bude potřebovat vlastní animace. Ale animace seku/bodu dlouhýho meče bude snad stejná proti palcátu, sekyře, kopí, dlouhýmu meči... atd.
  • pořád přemýšlím ohledně velikosti mapy. 16 km2? To je 4x4 km. Tam si umím představit 2 vesnice a jedno středověké sídlo třeba, ale ne lesy, pastviny někde třeba vojenské tábořiště apod. Pořád mi to vrtá v hlavě. Z trailerů a informací by se měli objevit nájezdnící z východu, měly by být velké epické bitvy apod. To by bylo super vše, ale ta rozloha je hrozně malá a netuším, jak by to vše mělo obsáhnout nebo se to zdá jen mně? Ale těším se
    • Já nevim jsem aktualně docela sťatej, ale neni 16km2 16km na 16km? Protože ja bych se zapřísáh že jo ale očividně všichni to tu přecházejí jako fakt, má někdo vysvětlení? :D
      • Mart9
        Ze školy už jsem nějaký pátek, ale obsah čtverce byl vždy "a na druhou" nebo 4 x 4 = 16
        To, co píšeš ty, by bylo 256 km2
    • Záleží, jestli to bude totální open-world, jako třeba farcry3, nebo jen dílčí omezené ohraničené lokace velké jako vesnice v alpha, mezi kterýma se bude cestovat. Obávám se toho druhého.
      • To si pleteš s Gothicem 1 a 2 popř Arcaniou :D ... 3jku vynechám to byl přeci jen lepší openworld... no ale Just Cause nečekej taky... :D
      • smejki
        tak se neobávej
      • Jsem si téměř jistý že to bude open world jako Oblivion nebo Skyrim (několikrát o tom mluvili).
    • Čím větší mapa, tím víc adidas, co?! Původně to měla být jedna velká hra, jenže to museli rozdělit do tří částí. Navíc je tu pak možnost modů, který se postaraj o další porci zábavy.
    • Rozlohy ve hrách jsou matoucí, v Zaklínači jsou vedle mapy nějaký jednotky délky, když jsem se to snažil porovnat s tím kolik těch jednotek ujdu za nějaký počet kroků, vyšlo mi, že je to cca metr. Když jsem v Novigradu a looknu ten vojenský tábor úplně na druhé straně, je to necelých 4 tis. jednotek, a to je ten vetší rozměr mapy. Uhlopříčka čtverce 4x4km je cca 5.6km. Takže mapa KC:D by podle velikosti kroku měla být vetší než Velen a Novigrad dohromady. Rozloha alfy je cca 0.66% (0.1 km2) celkový mapy, když si představím, že to bude sto šedesátkrát tak velký... Mě se to teda zdá až až. Rozměry který jsou třeba u Zaklínače nebo i Skyrimu udávaný jsou braný podle nějakýho divnýho měřítka.
      • Tak hl Bethesda je vycurana a rozloha mapy je min. ze 20%pripoctena okolnimi nedostupnymi loakcemi hmhm?? Jinak j taktéž jsem to porovnával u Witchera a KCD s prvním aktem vychází na nějaký ten Velen+Novigrad... takže podle toho co přidají další akty může výsledná celková mapa hry daleko přesahovat Witchera bez obav. Každopádně velikost mapy jako má ARMA(DayZ) je zde opravdu zbytečná, i když by si ji dost lidí přálo... nebylo by tam co dělat proboha :)
    • Myslím, že to úplně stačí. Nemám rád roztahaný mega světy, kde mezi důležitými místy stejně nic pořádnýho není, jenom vata kterou bezmyšlenkovitě projíždíte. Akorát mě mrzí, že se tam nedostalo nějaký větší středověký město, třeba Praha nebo aspoň Kutná Hora. To by byla bomba.. ale třeba se toho dočkáme v dalších dílech :)
      • Magister_Peditum
        Větší město by tam mělo být až v dalších dílech, ale nečekal bych nic ohromnýho. Praha by byla asi příliš (přece jen tam v té době žilo něco kolem 50 tisíc lidí, a pokud by to chtěli udělat stejně detailní, jako třeba ty Rataje, tak by nad tím strávili půl života), ale taková Kutná Hora by tam být mohla. I kvůli tomu, že se tam pak odehrávali důležité události v předvečer vypuknutí husitské revoluce. Ale třeba i takový prdelákov, jakým je dnes Kouřim, byla tehdy významným městem, a je blízko, takže kdoví, jestli tam nebude v závěru ona. *15*
        • Kutná hora, Tábor, podle mě velcí adepti, Praha hm leda z dálky... :)
        • Praha by byla záhul ale myslím, že kdyby chtěli tak to dají (viz. Assassins Creed) a byl by to aspoň pořádnej tahák, projít si středověkou Prahu 1:1 *15* s Kutnou Horou bych ale taky počítal víc, nebo Tábor či Plzeň, podle mě se děj pak přenese trochu jinam. A jo dřív byly i ty nejvýznamější města vesnice dá se říct (kromě Prahy) *15* Prostě náměstí, kolem blok domů, nějakej kostel, hradby a nazdar, to by zvládli si myslim *1*
          • morokura
            Musíš si uvědomit, že WarHorse neni Ubisoft a nemaj 9 studií, který by dělali na jedný hře. S 50 lidma je Praha naprosto nereálná, navíc s citem pro detail, jakej je WarHorse vlastní.
            • Vsak jo, ja se jen bojim ze to vydaji 2017, bude to stat 1 199, a budou tam tri vesnice, a pribeh max na 25h...a dalsi dil vyjde 2019 opet za 1 199...kdyz pak porovnam stim co nabidne Zaklinac napr.
            • wenceslaus
              John: Je to vidět už v alfě

              4 kilometry vzdušnou čarou můžou znamenat taky 5-6 kilometrů chůze. Každopádně i těch 40 minut mi přijde na hru dost.
            • Jo ted na E3 Dan říkal, že teoreticky kdyby to byla rovná placka tak na koni z jednoho konce na druhý tak cca do 10 min a reálně s terénem, překážkama atd. tak 20 min.. To mi přijde ok
            • Magister_Peditum
              john: Tak i ten Zaklínač 3 navzdory všemu nakonec taky šel přejít za pár desítek minut o jízdě na koni a ni nemluvě.
            • s citem pro detajl, ktery jim je tak vlastni ? A kterou hru tak citelne detajlni uz vidali ? Ze to tak vis dobre...

              btw 16 km2 je fakt malo...tj z jedne strany mapy na druhou dojdes sviznou chuzi za 40 min treba...na koni uz jen kratka projizdka
    • Magister_Peditum
      http://www.kingdomcome-base.net/images/news/2014-08/inoffizielle_karte.jpg
      Ono to je oproti skutečnosti trochu nahuštěné. Takto by tam správně ani Sázava být neměla. Ale podle mě toho je víc než dost.
      • Pokud si podle téhle mapy změříš vzdálenosti v reálu, tak ti vyjde zhruba 11 x 8 km, to je cácá 90km^2. To s těma 16 nějak nekoresponduje...
        • Magister_Peditum
          Proto taky říkám, že je zhuštěná.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit