Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Keyz
    Vypadá to super, na to kolik mají prachů. Navíc dělají vše z enginu hry a ne super trailery které o hře nic neřeknou mají pouze lákal lidi. Na to nemají asi prachy ani čas.

    Tohle bylo dost dobrý. Držím palce.
  • pořád přemýšlím ohledně velikosti mapy. 16 km2? To je 4x4 km. Tam si umím představit 2 vesnice a jedno středověké sídlo třeba, ale ne lesy, pastviny někde třeba vojenské tábořiště apod. Pořád mi to vrtá v hlavě. Z trailerů a informací by se měli objevit nájezdnící z východu, měly by být velké epické bitvy apod. To by bylo super vše, ale ta rozloha je hrozně malá a netuším, jak by to vše mělo obsáhnout nebo se to zdá jen mně? Ale těším se
    • Já nevim jsem aktualně docela sťatej, ale neni 16km2 16km na 16km? Protože ja bych se zapřísáh že jo ale očividně všichni to tu přecházejí jako fakt, má někdo vysvětlení? :D
      • Mart9
        Ze školy už jsem nějaký pátek, ale obsah čtverce byl vždy "a na druhou" nebo 4 x 4 = 16
        To, co píšeš ty, by bylo 256 km2
    • Záleží, jestli to bude totální open-world, jako třeba farcry3, nebo jen dílčí omezené ohraničené lokace velké jako vesnice v alpha, mezi kterýma se bude cestovat. Obávám se toho druhého.
      • To si pleteš s Gothicem 1 a 2 popř Arcaniou :D ... 3jku vynechám to byl přeci jen lepší openworld... no ale Just Cause nečekej taky... :D
      • smejki
        tak se neobávej
      • Jsem si téměř jistý že to bude open world jako Oblivion nebo Skyrim (několikrát o tom mluvili).
    • Čím větší mapa, tím víc adidas, co?! Původně to měla být jedna velká hra, jenže to museli rozdělit do tří částí. Navíc je tu pak možnost modů, který se postaraj o další porci zábavy.
    • Rozlohy ve hrách jsou matoucí, v Zaklínači jsou vedle mapy nějaký jednotky délky, když jsem se to snažil porovnat s tím kolik těch jednotek ujdu za nějaký počet kroků, vyšlo mi, že je to cca metr. Když jsem v Novigradu a looknu ten vojenský tábor úplně na druhé straně, je to necelých 4 tis. jednotek, a to je ten vetší rozměr mapy. Uhlopříčka čtverce 4x4km je cca 5.6km. Takže mapa KC:D by podle velikosti kroku měla být vetší než Velen a Novigrad dohromady. Rozloha alfy je cca 0.66% (0.1 km2) celkový mapy, když si představím, že to bude sto šedesátkrát tak velký... Mě se to teda zdá až až. Rozměry který jsou třeba u Zaklínače nebo i Skyrimu udávaný jsou braný podle nějakýho divnýho měřítka.
      • Tak hl Bethesda je vycurana a rozloha mapy je min. ze 20%pripoctena okolnimi nedostupnymi loakcemi hmhm?? Jinak j taktéž jsem to porovnával u Witchera a KCD s prvním aktem vychází na nějaký ten Velen+Novigrad... takže podle toho co přidají další akty může výsledná celková mapa hry daleko přesahovat Witchera bez obav. Každopádně velikost mapy jako má ARMA(DayZ) je zde opravdu zbytečná, i když by si ji dost lidí přálo... nebylo by tam co dělat proboha :)
    • Myslím, že to úplně stačí. Nemám rád roztahaný mega světy, kde mezi důležitými místy stejně nic pořádnýho není, jenom vata kterou bezmyšlenkovitě projíždíte. Akorát mě mrzí, že se tam nedostalo nějaký větší středověký město, třeba Praha nebo aspoň Kutná Hora. To by byla bomba.. ale třeba se toho dočkáme v dalších dílech :)
      • Magister_Peditum
        Větší město by tam mělo být až v dalších dílech, ale nečekal bych nic ohromnýho. Praha by byla asi příliš (přece jen tam v té době žilo něco kolem 50 tisíc lidí, a pokud by to chtěli udělat stejně detailní, jako třeba ty Rataje, tak by nad tím strávili půl života), ale taková Kutná Hora by tam být mohla. I kvůli tomu, že se tam pak odehrávali důležité události v předvečer vypuknutí husitské revoluce. Ale třeba i takový prdelákov, jakým je dnes Kouřim, byla tehdy významným městem, a je blízko, takže kdoví, jestli tam nebude v závěru ona. *15*
        • Kutná hora, Tábor, podle mě velcí adepti, Praha hm leda z dálky... :)
        • Praha by byla záhul ale myslím, že kdyby chtěli tak to dají (viz. Assassins Creed) a byl by to aspoň pořádnej tahák, projít si středověkou Prahu 1:1 *15* s Kutnou Horou bych ale taky počítal víc, nebo Tábor či Plzeň, podle mě se děj pak přenese trochu jinam. A jo dřív byly i ty nejvýznamější města vesnice dá se říct (kromě Prahy) *15* Prostě náměstí, kolem blok domů, nějakej kostel, hradby a nazdar, to by zvládli si myslim *1*
          • morokura
            Musíš si uvědomit, že WarHorse neni Ubisoft a nemaj 9 studií, který by dělali na jedný hře. S 50 lidma je Praha naprosto nereálná, navíc s citem pro detail, jakej je WarHorse vlastní.
            • Vsak jo, ja se jen bojim ze to vydaji 2017, bude to stat 1 199, a budou tam tri vesnice, a pribeh max na 25h...a dalsi dil vyjde 2019 opet za 1 199...kdyz pak porovnam stim co nabidne Zaklinac napr.
            • wenceslaus
              John: Je to vidět už v alfě

              4 kilometry vzdušnou čarou můžou znamenat taky 5-6 kilometrů chůze. Každopádně i těch 40 minut mi přijde na hru dost.
            • Jo ted na E3 Dan říkal, že teoreticky kdyby to byla rovná placka tak na koni z jednoho konce na druhý tak cca do 10 min a reálně s terénem, překážkama atd. tak 20 min.. To mi přijde ok
            • Magister_Peditum
              john: Tak i ten Zaklínač 3 navzdory všemu nakonec taky šel přejít za pár desítek minut o jízdě na koni a ni nemluvě.
            • s citem pro detajl, ktery jim je tak vlastni ? A kterou hru tak citelne detajlni uz vidali ? Ze to tak vis dobre...

              btw 16 km2 je fakt malo...tj z jedne strany mapy na druhou dojdes sviznou chuzi za 40 min treba...na koni uz jen kratka projizdka
    • Magister_Peditum
      http://www.kingdomcome-base.net/images/news/2014-08/inoffizielle_karte.jpg
      Ono to je oproti skutečnosti trochu nahuštěné. Takto by tam správně ani Sázava být neměla. Ale podle mě toho je víc než dost.
      • Pokud si podle téhle mapy změříš vzdálenosti v reálu, tak ti vyjde zhruba 11 x 8 km, to je cácá 90km^2. To s těma 16 nějak nekoresponduje...
        • Magister_Peditum
          Proto taky říkám, že je zhuštěná.
  • musim uznat ze to vyzera dobre...uvidime este ako sa to bude hrat ale docela sa tesim na to :)
    polaci a cesi vedie ako na RPG :)
  • Kde je jako specialni sekce venovana jen kingdom come, jsetli jako s danem neudelate hodinu videji tak ste tam vycestovali uplne k nicemu
    • S Danem můžou udělat hromadu videi kdy chtěj tady u nás, kvůli tomu nejeli do USA *15*
      • Kterej nerekne o kingdom come ani fň že ?! je tam aby to tam prezentoval tak at se ty videa sypou laskave, maji nadstardantni vztahy tak at je to videt, by sem chctel genericke novinky tak du na EG
        • Spíš tam prezentuje to, co už my dávno víme akorát amíkům. Je to hlavně propagace hry, marketing.. nevytáhne tam najednou 100 novejch věcí *3*
          • Možná to bylo myšleno tak, že dost lidí by raději aby výklady Bethesdy nebo EA prokládalo Warhorse a ne nějaký Kuky co si hraje na Raymanospidermana ^^
        • Magister_Peditum
          On tam stejně prezentuje update alphy, kterou stejně za pár dní budeme mít možnost vyzkoušet na vlastní bulvy.
  • walltar
    Sakra tak na tohle už se nemůžu dočkat. Parádní trailer.
  • TheLordoftheNonsense
    Pro mě nejočekávanější RPG tohodle desetiletí hned vedle nového Falloutu. Tohle prostě vypadá, jak splnění mého dětského snu... no nádhera!!! *14*
    • Fallout je podle Vavry strasna ******
      • TheLordoftheNonsense
        Tak záleží, co bere za ******. Jestli starý tituly od Black Isle nebo nový Bethesdy. Jestli mluví o novejch, tak proti jeho názoru nic nemám, ale jestli proti starýmu, dobrýmu, nejlepšímu, od Black Isle, tak si zaslouží jako kacíř upálit na hranici. *3*
      • no a? pointa?
  • wenceslaus
    https://m.youtube.com/watch?v=B6n9rufUAOA

    Dalších pár záběrů ze hry.
    • Magister_Peditum
      Ten konec je dobrej fór na "game in progress". *15*
    • Ta toitoi-ka na konci je dobra:)
  • Vypadá to krásně. Už se nemohu dočkat. *14*
    • nj co jinýho čekat když to je na cryenginu
      • Paulcz
        spíš co čekat, když to dělají profesionálové :)
        • ja bych jim ty trika tak netahal, na to ze maj vychazet za min jak rok, toho moc nepredvedli ( jedna vesnice a hrstka questu)
          • Ty si snad myslis, ze ti ukazou celou hru? Maji urcite vic nez jednu vesnici, o tom nepochybuj.
  • Prý v létě příštího roku *1* Tak to určitě.
    • Mart9
      Podle mě spíš přelom roku 2016/2017
      • Je zajímavé, jak jim všichni vidíte pod ruce a máte představu kolik toho již mají hotového a kolik je potřeba ještě udělat :) Já ty odhady mám problém dělat ve své práci v oblasti, kterou jsem ještě neprobádal, natož dělat závěry tady.. :D
        • Kdyby něco měli, tak se určitě pochlubí. Aby to nedopadlo jako Mafia II - vyvíjet 6 let, několikrát odložit, naslibovat hory doly a nakonec to bude úplný průměr.
          • Modoval jsem a slibované věci byly přítomny, ale nejsou využity. Poděkuj 2K, že nedovolili dotáhnout vývoj do konce. Ano bylo to problematické a neměli to jednoduché, $$$ musí i přitékat. Ale Illusion Engine by vše co bylo naslibované dokázal rozjet.
      • Dřív než 2017 určitě ne, uložím si odkaz na tento můj příspěvek a až ohlásí odklad tak budu machřit :-)
  • "Jestli turkičtí nomádi sehrají nějakou zásadní roli v příběhu, nebo se ve hře jen tak mihnou, však trailer neprozrazuje." to uz davno prozradil Dan Vavra, jestli se nepletu, nebo v Levelu o tom bylo, ze Zikmund unesl svojeho bratra krale Vaclava a pritahl sem s Kumany a plenili celou zemi, a byla z toho obcanska valka kdy jedni stali s Vaclavem a druzi se Zmikundem. Hned v prvnim traileru bylo "king abduced by his own brother", takze je o tom myslim davno rozhodnuto. Ikdyz to mozna bude natahle az do Actu 2 a 3, ale nerekl bych.
    • celoush
      Tak hra se odehrává na menším území, takže to klidně může dopadnout tak, že budou sloužit jako nějaký příběhový zvrat a v určitý moment se jen proženou oblastí, něco pobijou, zničí a pak od nich zase bude klid. Prostě jejich role v příběhu není prozatím moc odhalená.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit