Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Hele, v jakem stavu je hra? Vyplati se jeste si pockat, nebo se to uz da hrat bez vetsich bugu?
    • Morraw
      Dohrál jsem to s předchozím patchem bez problémů. Sem tam se vyskytne nějaká menší blbost, ale game-breaking bug už by tam neměl být ani jeden.
  • Ja odehral uvod, spatny to neni, ale co jsem zjistil ze v patchi 1.10 bude tahovy system, pockam na zacatek leta na nej, ja tahy radsi ...
    • Ak si to dobre pamätám, tak s tým turn-based systémom to bol typický prvoarpílový žart.
      • del0
        Nejvíc vtipný na tom je, že si udělali pr*el akorát sami ze sebe, protože současnej RTwP systém je total joke. Měl sem ho rád v BG (kde to fungovalo v pohodě), ale v PoE jsou to bohužel jedny velký micro-galeje o spamování mezerníku ve slow timu. Tahle hra je důkazem, že turn based je v komplexním RPG lepší volba.
        • Prihraj prosím ťa zopár príkladov, kde RTwP v PoE nefunguje. PoE mám v TODO liste, lebo som bol v tom, že je to trošku oklieštenejšia verzia BG, IWD alebo NWN. Vďaka.
      • Taky mě ta informace zarazila. Jak by to jako vypadalo ? Jako divinity original sin ? To by asi museli nějak upravit celý systém boje a stejně se to k takové hře nehodí.
  • Je fajn, že tam jde i restovat, vaření bych nečekal :)
  • Morraw
    No škoda, že tak banální věci nebyly už v základní hře. Po 1.03 jsem stejně začínal hrát odznova a poté jsem již žádný viditelný bug neměl.
  • Ručne pomenované savy ? Ale daj pokoj !
    • danny_the_hound
      ijkop, asdf, yxcv, jjk a tak nejak, že *3*
  • Dosel jsem nekam do Heartsongu a rozhodl se pockat na patche. Zatim docela zklamani...jak po pribehovy, tak soubojovy strance. Ne, ze by to nebavilo, ale mam u toho porad pocit, jako kdybych hral hodne orezany BG.
    • ve svý podstatě to je zpřístupněný BG masám. V recenzích stále psali o tunách textu...nic takového se nekoná. Ale mě to bavilo...moc.
  • Zajímalo by mě, jak vy, co hru hrajete delší dobu, hodnotíte příběh. Já jsem zatím hrál jen úplný úvod a velmi rychle jsem odpadl nudou. Staré hry v infinity enginu, co jsem hrál, měly zpravidla chytlavý a poutavý začátek (Baldur 1 a 2, Torment, ostatně i Kotor a o dramatický začátek se tak nějak snaží i novodobé "infinity" typu Mass Effect a Dragon Age). Ale tady...? Zajímalo by mě, jestli se to dál zlepší.
    • Jojo, Bores má recht. Vedlejší úkoly patřej ve svym oboru mezi to nejlepší, co se v rpg objevilo za pořádně dlouhou dobu. Je na tom poznat, že si někdo dal záležet, a ne aby tam hodil 20 opruzů typu zab xy vlků a přines xy hub a čajové koláčky (což mě hrozně vytáčelo třeba v prvním Dragon Age a třetím Gothicovi).
    • Jakmile se dostaneš do Defiance Bay tak to vše propukne :) Jak vedlejší questy které jsou velice povedené tak hlavní příběhová linie dostává Grády.
    • v podstate aj tu je kvalitny zaciatok, len si treba uvedomit co sa stalo po prvom dungeone, ked si sa prebudil a okolo teba su mrtvi spolocnici(viac by to bol spoiler)...a zacinas vidiet veci minule a duchov
      je to fakt kvalitny pribeh a nastve ked zistis o co tam islo :)
      • SKAVEN: Díky za informaci! Tak to se k Pillars rozhodně ještě vrátím - samozřejmě, až opadne šílenství jménem Zaklínač 3.
      • Mohol by si som sa spytat ktora postava je najlepsia na tankovanie a co u neho mam skillovat ? som v tom celkom lamka a potreboval by som radu.
        • Fighter, 1H+shield, perky a skilly na +deflect +aggro. Aspon 16 CO + RE.
        • takze si vyber ktora aura ti sadne(asi ta co dava bonus do obrany)
          samozrejme do ruky stit + nieco..ja pouzivam palcat - bonus na uder proti brneniu alebo kladivo - piercing+crunching
          v prvych leveloch mas na vyber, ci chces liecit s paladinom alebo 2x za boj dostanes lepsi uder, ja som vybral ten uder, dalej ho levelmi mozes zlepsovat
        • tak skusal som len Edera, co mi nesadol a potom som si vytvoril Paladina - Shieldbearer of St.Nieco
          ak je to hlavna postava, je dobre ked ma aspon 14bodov v resolve/intel 12a viac bodov v perceprion
          Dexterity staci 11-12
          Might a Constitution vsetko ostatne, const. moze byt menej ako Might

          ked je to vytvorena postava, Intel/resolve a perception max 12, ostatne hlavne do Might a dex
          dalej mas na vyber v 3 aurach - 1. ti dava + do zasahov, 1 plus do obrany a 1 do rychlosti
  • zmenili aj ciphera, dost vyrazne - znizili mnozstvo focus na level(ale to neva, ja tak je to uplne brutal OP povolanie)
    pri ostatnych povolaniach som si nic nevsimol
  • Keyz
    Chtělo by to nové xichty přímo od studia. Hledat někde Godlike xichty je problém.

    Hlavě aby to sedělo ke xichtům které má postava na sobě. Je tam vždy jeden portrét ale xichty lze vybrat tuším 3. To pak nesedí.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit