NPC za dobrou věc. Můžete se nechat zvěčnit v The Elder Scrolls VI
-
Já vím... Ale popravdě, engine je v tom částečně nevinně, spíše jejich neschopnost ho dostatečně předělat. "IW Engine" na kterém běží Call of Duty taky dřív byl id Tech 3 engine (Q3) a postupem času ho překopali k nepoznání. Takže buď do toho pořádně hrábnout nebo si připustit, že jsou lamy, a engine vyměnit. A nemuseli by ani chodit daleko, id Software taky spadá pod Zenimax, nějaká novější verze id Techu, nebo některý z forků které použili další Zenimax studia Arkane (Void) či MachineGames (Motor)...
-
Já už bych tu honbu za TES6 nechal asi pomalu umřít. Sleduju to z povzdálí v podstatě od vydání v podstatě už od vydání Skyrimu a to už je skoro 15let.
Bethesdí RPG obecně jsou zoufale zastaralé a generické, jak technicky (Starfield) , tak mechanikama. Staromilské ultra hardcore RPG jako TES 1,2,3 (ano i Morrowind bylo peklíčko dohrát) se už dnes fakt nenosí (možná v indie), Bethesda pochopila vzniknul Oblivion "pro davy", a byl pro davy se vším všudy, takže se chtěl zavděčit všem, a pořádně nedělal nic. (Konzolové API, zjednodušené mechaniky, krásná grafika - až na xichty, to byla lobotomie)..
Skyrim je asi vrchol toho, co kdy Bethesda vykouzlí, ukázal nám to Starfield a podá to dolů... I macatý Filip myslím už ve svůj vlastní XBOX svět moc nevěří a je z něj cítit, že to pomalu vzdává.
No a kdo jiný by do TES6 rval mraky prachů než on?:
-
Nehledě na to, že vysolit čtvrt mega jen na minimální příhoz, to si v tomhle státě může dovolit opravdu málokdo.
-
To je tím, že Bethesda pořád tvrdošíjně používá svůj dnes již notně zastaralý Gamebryo engine, byť se to snaží maskovat přejmenováním na Creation, vlastnosti původního Gamebrya tam prostě přetrvávají už od Morrowindu, kdy interiéry se prostě načítají extra a není tedy možné třeba mít výhled z oken či oknem proskočit.
-
A on je po Starfieldu ještě někdo napjatej? Tak za dva tři roky se o tom něco víc dozvíme a všichni budeme zcela oprávněně zklamaní. Stejnej bazmek engine jako Starfield. Už se nemůžu dočkat na loading screeny při otevírání dveří svý chatrče.
-
len aby sme sa nedočkali oživeného dinosaura, ktorému "ušiel vlak".
a k aukcii asi toľko, že to posledné, čo by som chcel je, aby som svoj rypák stretol v hre :D na mňa dosť rušivo pôsobia známe tváre v KCD, stretnúť sám seba... ďakujem, neprosím.