Přejít na výpis diskuzí

Obličej hlavní hrdinky Hellblade je díky digitálním kouzlům jako živý

23.10.2015 17:27
Aleš Smutný 6 příspěvků

Akční fantasy Hellblade si už tak trochu buduje status hry, která vzniká za použití podomácku vyrobené technologie, která se ale vyrovná drahým, průmyslově vyráběným přístrojům (viz tento článek). Studia Ninja Theory samozřejmě šetří na každém kroku a snaží se vyrobit AAA hru s rozpočtem nezávislého...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Sice hrozne hezke, ale podle me uplne zbytecne. Vetsinou plati prima umera, cim hezci grafika, tim horsi hra, protoze autori obetuji strasne casu na graficke detaily a na vlastni hru nezbyde nic. Pamatuju skvele hry, kde postava mela hlavu z par polygonu a jak to byla zabava. A take pamatuji graficky orgasticke hry, ktere jsem musel po prvnich peti minutach nudy vypnout...
  • Je to sice hezky, ale vyroba jedine postavy velice draha, nemluve o tom ze se v teto kvalite objevi maximalne v cut scenach. Jeste hodne dlouho nebude stacit vykon na realtime fungovani takovych postav ve vetsim meritku. Kdyby se ten vykon radsi obetoval prirozenemu pohybu a interakcim postav s prostredim. Bohuzel ma to jenom marketingovy ucel. A i kdyby ta postava byla dokonala, bude v tom zbytku vypadat nepatricne. Takove marketingove dokonalosti nas masiruji neustale, pak v samotne hre je to jinak.
    • wenceslaus
      Byla tu vůbec možnost "obětovat" to ve prospěch toho co říkáš?

      Hlavní postava je vcelku důležitá (nemluvě o tom, že asi nepotřebují tolik výrazů emocí krvelačného démona...) a stejně tak i cut scény (podle toho, jak bude hra příběhová, nebo akční).

      A myslím, že mít detailní předlohu v digitálu prospěje i tvorbě těch méně detailních animací.
    • no pockat. ja som tento rok robil s 3Lateralom na par projektoch. z toho jeden mal bezat (a aj bezal) 30fps na ipade. jasne ze nie s 8K texturami, ale cez vertex cache vie byt facial performance uplne plnohodnotny, a so spravnou kompresiou vyzaduje minimalnu zataz na CPU a GPU. (funfact: ako referenciu na topologiu som dostal model prave tejto dievky z videa: http://ft.trillian.im/fbe8ac09d8955b867eb63005b20cb31900ee32bc/6Cw3W1BSx7xK2Zd4v6Xg5gJ7XaNiG.jpg) cize ja nevidim nic zle na tom ked sa chcu pochvalit v developer diary formate. hlavne ked za ten rig dali 30,000 dolarov (a za scanning aspon dalsich 10k) je to benefit pre obe strany, a na vysledku sa to urcite ukaze.
  • A co ty špinavý uši?! *16*
    • Když do detailu , tak do detailu ... ;D

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit