Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • preorder akorát dá na začátku do inventáře věci které se potom v detroitu dají taky najít, mělo by to jet o dost líp než preview verze, protože ta to tahala přez jedno jádo.
  • Jasem zase az na treti pokus zachranil bratra :-) proste sem si rekl ze ho tam v tom hotelu nenecham:D
  • ja som si stale myslel ze to tak ma byt a medzi 3. a 4. pokusom preslo niekolko rokov *2* Na koniec som zvolil T. Tonga.
  • Zrovna u Deuse je podle mě ta realistická docela rozumně udělaná. Co jsem hrál stealth s bojem na blízko, tak naprosto ideální, protože jsem musel loadovat když mě někdo uviděl
  • Nejepičtější závěr v herní historii
  • Core
    Byl jsem lidumil *4*
  • No a? Zkazit někomu zážitek - spoil - můžeš klidně u dvacet let starý hry nebo šedesát let starýho filmu.
  • Hanzales
    No já hrávám obvykle na medium. Já se taky původně ptal na DE3, jen se to tady nějak zevšeobecnilo a hned nasázely příklady z her typu COD ;o)
  • Hanzales
    patřilo níže
  • USER47
    Ty souboje na blízko jsou sice automatika (Dragon Tooth mi bude chybět), ale nějaký základní prvky rozvoje tam budou. Měly by snad jít odemykat možnosti likvidace více protivníků zároveň či tak něco. Jinak ty zbraně k speciálním edicím by měly být jen unikátní neupgradovatelný ekvivalenty zbraní, který ve hře normálně budou, takže bych z toho neměl strach. Jestli budu střílet normální sniperkou nebo sniperkou s cool názvem a odlišnou texturou je mi celkem fuk.:)
  • USER47
    Blbost. Spousta her nahání obtížnost dementníma mechanismama. Vem si třeba Armu (mluvím o jedničce). Relativně realistickej model zranění a základní mechanismy, nicméně level design občas jak vystřiženej z nějaký běžný střílečky, kdy se po pětičleným týmu vojáků požaduje vyčištění celýho města s hromadou pěchoty a tankama. To ústí v save/load orgie a dementní obtížnost, která je způsobená idiotským level designem. To fakt zábava není.

    Stejně tak jako nejvyšší obtížnost v CoD sérii, kdy neustálý opakování těžších pasáží jen odtrhává hráče od tempa hry a samotný přestřelky taky za moc nestojej, protože nepřátelé střílej jen na tebe, jsou nesmyslně přesní a ty nic nevydržíš.

    Mohl bych jmenovat spoustu dalších her, u mnohých se na vyšších obtížnostech dá přežít díky nacvičenýmu využívání nedostatků AI a podobně. V tomhle opravdu zábavu nevidím. Někdo možná hraje proto, aby mohl machrovat s dohráním na vysokejch obtížnostech, s achievementama, platinovejma trofejema a podobným balastem, ale můj případ to není.
  • taky jsem si tak zvolil. Jaké grafické mody jste zkoušeli?
  • Přešne tak vy nehrajete vzdy na nejtezsi? LOSERS... si tak ubíráte na zábavě! *8*
  • Lakal me Ttong ale pak jsem zvolil spojeni s "vyšší inteligencí" best choice :P
  • USER47
    Tracer Tong ftw. Škoda že z něj a JCho ve dvojce udělali naprostý blbce.:(
  • no to si děláš srandu, až jsi Jacka zachránil až na 4. pokus... :-D
    A co konce, jaké jste zvolili?
  • říkat slovo spoiler u 10 let staré hry? *1*
  • No a to, že dělají z prdnu velblouda, mě moc neutvrzuje. Spíš to beru jako balamucení a mazání medu kolem huby aby nás umlčeli a fanoušci nechtěli zase další drastickou změnu jako bylo osvětlení použitelných předmětů.
  • To ne, já už pochybuji dobře 3 měsíce. *9*
  • začínáš pochybovat, když právě přicházejí dobré zprávy, byť ti připadají banální? *1*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit