Přejít na výpis diskuzí
Obrázky z remasteru Day of the Tentacle ukazují vyhlazenou grafiku a stejnou stylizaci
26.10.2015 | Honza Konfršt
22 příspěvků
-
Taky nejsem žádnej velkej příznivce grafických remaků, ale v tomhle případě bych řekl, že to neškodí. Předělat Simona, aby vypadal dobře a třeba dokonce líp než originál, to je výzva i pro tým zkušených grafiků. Ale Tentacle není pixelart jako Simon. I originál má grafiku v podstatě vektorovou a ta se dá udělat znova poměrně rychle - a hlavně ve vektorech to může vypadat dobře na handheldu i na velký televizi. Na rozdíl od jiných vyhlazovacích spatlanin mi přijde, že u Tentacle grafický remake smysl má právě proto, že původní grafika umožňuje zachovat atmosféru a umělecký styl.
Spíš se trochu obávám zmíněných nově nahraných zvuků. Jestli to znamená i nový dabing, tak ten rozhodně nechci, původní byl geniální. -
Ani jsem nevěděl, že je nějaká novější verze Simona. Ale jestli to je to, co vyšlo na mobilní zařízení, tak to vypadá přesně jako ty vyhlazovací filtry, co jsou už léta ve všemožných emulátorech a myslím, že i v DOSboxu. Většinou to je sice vyhlazené, ale divné.
-
A to jako v čem to je mnohem horší?
-
To vypada mnohem hur nez original, ah jo :(
-
Tohle je zjevně jiná technologie než u "Šimona". Příště použij oči *7*
-
Myslím, že tohle je víc než jen prohnat původní grafiku nějakým filtrem, který to vyhladí, ale zdeformuje. Navíc máš možnost přepnout do původní verze (jako v MI), takže si můžeš vybrat.
-
Adventury od LucasArts se vždycky snažily napodobit takovou kreslenou grafiku, ale tehdy to samozřejmě nebylo technicky možné. Simon the Sorcerer vypadá dost odporně a fakt je to jen pospojování pixelů, ale tady si s tím očividně dali práci, stejně jako u remasteru Monkey Islandu. Navíc musíš brát v potaz, že to, co vypadalo dobře na 15" CRT, může vypadat o dost jinak na 24" LCD.
-
Docela paradox když nové hry se převádí do pixelů a staré hry se vyhlazují.
-
tímhle ty hry ztrácejí kouzlo.Takže již mi to nepřijde jako když hraji legendu ale pouze novodobou hříčku.
-
Já nevím... to jsem fakt jedinej, komu se tohle "pospojování" pixelů a zahlazení ve photoshopu nelíbí? Jako vítám, když jdou stařičké klasiky rozjet na dnešních systémech, ale sahat do toho graficky...? Stačí se podívat jak totálně zmršili vyhlazení Simona the Sorcerera. Nevím... Já jsem toho tedy odpůrce. Mám raději originální vizuál. *12*
-
Remaster bych si asi dal. Pamatuju si z tý hry jenom šílenej hlas tý holky :-)
-
A tak proč ne, rád si to znovu zahraju v ejčdí, pokud to nebude stát více než 10E.
Na druhou stranu remaster by si zasloužily spíše některé starší kousky, namátkou třeba Zack McCracken, Loom, Maniac Mansion 1, nebo samozřejmě staré neAGA kusy od Sierry. -
Ty voe srdcovka. Když za to nebudou chtít plnou palbu, určitě kupuju.
-
Myslíš tomu mladýmu? Nezměnili, pouze v některých starých záběrech prostě nešlo dost dobře vykostičkovat to, že jsou nahoře rovný a dole kulatý. V intru byly stopro tak jak píšu.
-
Ale stárnou - tehdy jsi tohle rozlišení měl na 14´´ 4:3 monitoru. Kdybys to měl dneska roztáhnout na běžnou 22´´ fullHD širokoúhlou plochu tak to bude vypadat 2x hůř než původně...
-
Už skoro vycházejí remaky těch her, které bych si přál!
-
Super, škoda že u Monkey Islandu se takhle nedželi stylu *3*
-
Ale stárnou. Je fakt, že ruční 2D grafika nezastarává tak rychle jako 3D (tehdy jsme čučeli na perfektní grafiku, za pár let hnus) a některé hry vypadají pěkně i dnes. Ale když nic jiného, tak ve fullscreenu na dnešních monitorech to není hezké. A ty nové verze můžou nalákat i mladší hráče, kteří k tomu nemají ten nostalgický vztah.
-
a proč ten pixelart vlastně remasterujou, vždyť ta původní hra vypadá pořád skvěle, adventury nestárnou BTW, tato hra existuje i s českým dabingem.
-
Zmenili mu tvar okliarov!