Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • XCOM 2 nebo Fallout 4 ?
    • panebože hlavně ne black assassins ops III !
    • Proc si vybirat kdyz muzu mit oboji? Jeste u dvou, ze zakladu, rozdilnych her.
  • Firaxis. Fi-ra-xis. Ne FireAxis.
  • Hlavě ať zapracují na AI, protože to co předvádělo v prvním díle, bylo k pláči. Long War to trochu zlepšil, ale viditelně, když se odflákne základ, tak už s tím modeři nic neudělají.
  • A to je jako problém? Pravděpodobnost nám nic neříká?

    Pokud bude pravděpodobnost neúspěchu 1:10, pak pravděpodobnost 3 neúspěchů za sebou je 1:1000. Řekněme, že za hru jsi absolvoval 100 misí, v každé vystřelíš 20x. To znamená, že na dohranou kampani průměrně připadá tebou popsaná situace 2x! Co, u všech statistických bohů, na tom mají líp pořešit?
    • Aha, pardon, to byla reakce na:
      VinWiesel:
      "Hlavně ať pořešej líp ty procenta na aim..kolikrát jsem měl 90 a střelil 2-3x po sobě do mraků."
  • TheGGG
    hrozně doufám, že pujdou nějak detailně upravovat jednotliví vojáci, podle obrázků ano *3* těším, těším, těším.
    To zas budu brečet, až někdo z nich umře
    • fallanga
      Tak to budeš dělat jako já. Ukládat před každým tahem a v případě smrti načíst. První voják mi díky tomu umřel až v poslední misi.
      • TheGGG
        to určitě ne, vždy si sice dám hrozně záležet s tvorbou týmu (podle toho z jakýho jsou státu jim dávám patřičná jména), upravuju vzhled atd., ale když někdo umře, tak umře. Věnuji mu (ji) minutu ticha. Proto doufám, že v novým xcomu zas někde pujou prohlížet padlí a jejich záznamy, to bylo cool.
      • máš OCD
        • fallanga
          Ne, jen chci mít tým v plné síle. Kvůli tomu nemusím mít OCD. OCD bych měl, kdybych si ukládal hru před každým výstřelem a v případě neúspěchu bych loadoval.
  • The_Troll
    Pozerám, že je to tu zasa samý editor...ale že ste ho teda zredigovali!
  • Vojta_Ilavsky
    "seká mečem i když sprintoval" rofl voe
    • ales.smutny
      Sprint (Dash) - Použití obou akcí pro přesun, po němž běžně nejde útočit.
      Jeho schopnosti ze specializace mu umožní provést utok mečem i v tomto případě - zdarma.

      Celkem prosté, je to na tom screenshotu :)
      • MickeyMutant
        Není to spíš "celkem prosté" zmatení časů v jedné větě, o které tady jde, a ne o nepochopení smyslu věty? Jinak dík za rozbití prvního lovosického "souvětí", ale nechtělo by to opravit i ostatní chyby rozeseté po celém článku? Vždyť se to nedá číst.
    • Inquisitor
      Vedro holt dělá svoje no :)
  • MickeyMutant
    Neuvěřitelná první věta. Už jsem tady chtěl párkrát napsat, jak mě fascinují texty Honzy Konfršta, jehož mateřským jazykem prostě nemůže být čeština. Ale v tohle článku jsi, Aleši, vykopl laťku z dohledu. Kromě té první "věty", pokud to vůbec tak lze nazvat, se skoro v každém odstavečku něco zajímavého najde. Nedostatek spánku nebo drogy, ptám se, protože vím, že obvykle píšeš jinak a lépe.
    • Tak hlavne že je správně to upozornění na ablock.
    • Já už ho zase bezpečně poznám díky absenci hromady čárek, které do těch vět prostě dávat nebude a nebude :) Vymejšlí sáhodlouhá souvětí a pak je z toho něco, co se nedá ani pořádně číst.
    • nejsem žádnej top češtin, ale ta první věta mě taky rozsekala.. :D
  • Velmi se těším. Procedurální prostředí by mělo zajistit skvělou trvanlivost. Hlavně to neposrat na jiných frontách.
  • no jestli jednotlive kroky nebudou predstavovat casove useky tak jako u UFO 1 ,ale zas to budou NESMYSLNE "body" kdy chaba inteligence nepratel je vyresena tim, ze jde udelat deset kroku + vystrel, ale uz ne (se stejnym casem) vystrel + 1 krok tak mne to nezajima! to byla parodie na tahove hry *11* *10*
    • jasne a je uplne REALISTICKE, ked spravis 5 krokov, vystrelis a potom zalezies spat zatial, co tvoj oponent uz rovnaku casovu linku nezazije, na tu tvoju nebude moct reagovat vo svojom kole, proste nikdy sa to nestalo :-D
      • v Ufu 1 to nebyl problem a nepratele reagovali (pokud meli cas protoze si ve stejne casove lince "usetrili tahy") a zrovnatak tvoji vojaci (v tahu nepritele) automaticky opetovali palbu kdyz meli volne tahy... njn jenze tam se provadeli vsechny tahy na cele mape! ne jak v tomhle poslednim ufu kde se nepratele "spawnujou" po prekroceni nevyditelnych cekpojntu, je to smira!
        • stoupeek
          Přesně si vystihl dvě věci, co mi na předchozim dílu vadily. Spíš jedna vadila, a to byl ten spawning nepřátel, druhá mě spíš mrzela, a to absence akčních bodů. Fakt mě bavilo si plánovat každej krůček. Jestli budu mít čas po výstřelu zalézt, nebo si kleknout atd.

          Ale hra jako celek mě hodně bavila, takže jsem to hodil za hlavu a užil si to. Stejně tak si užiju druhý díl. O tom jsem přesvědčenej.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit