Přejít na výpis diskuzí
Obrázky z XCOM 2 prozrazují mnoho nových informací
6.8.2015 | Aleš Smutný
53 příspěvků
-
je moralne spravne riesit guerrilovu vojnu proti (mimozemskym) pristahovalcom?
*3* -
-
... a proti zfanatizovaným humanistům, kteří vítají svou vlastní zkázu :D
Jestlipak se vývojáři nesnažili do toho zkomponovat nějakou alegorii :D -
-
Hmmm, takze si clovek bude muset pri misich davat pozor na tlupy veganu odenych do lneneho obleceni aby ho neumlatili ceduli s napisem #prijimam?
To zni jako zajimava featura hry :D -
-
Ne, budou tam zfanatizovaní občané, kteří budou bránit mimozemšťany vlastním tělem ...
-
-
No a o cem mluvim ;)
-
-
O veganech ? Vegan znamená, že nejí živočišný produkty, ne že uctíva ufouny :D
-
-
-
To bych bral. Zvlášť, pokud na jejich rozhánění zakomponujou do hry prejtomet.
-
-
-
-
Neuvěřitelná první věta. Už jsem tady chtěl párkrát napsat, jak mě fascinují texty Honzy Konfršta, jehož mateřským jazykem prostě nemůže být čeština. Ale v tohle článku jsi, Aleši, vykopl laťku z dohledu. Kromě té první "věty", pokud to vůbec tak lze nazvat, se skoro v každém odstavečku něco zajímavého najde. Nedostatek spánku nebo drogy, ptám se, protože vím, že obvykle píšeš jinak a lépe.
-
-
Tak hlavne že je správně to upozornění na ablock.
-
Já už ho zase bezpečně poznám díky absenci hromady čárek, které do těch vět prostě dávat nebude a nebude :) Vymejšlí sáhodlouhá souvětí a pak je z toho něco, co se nedá ani pořádně číst.
-
nejsem žádnej top češtin, ale ta první věta mě taky rozsekala.. :D
-
-
Firaxis. Fi-ra-xis. Ne FireAxis.
-
"seká mečem i když sprintoval" rofl voe
-
-
Sprint (Dash) - Použití obou akcí pro přesun, po němž běžně nejde útočit.
Jeho schopnosti ze specializace mu umožní provést utok mečem i v tomto případě - zdarma.
Celkem prosté, je to na tom screenshotu :) -
-
Není to spíš "celkem prosté" zmatení časů v jedné větě, o které tady jde, a ne o nepochopení smyslu věty? Jinak dík za rozbití prvního lovosického "souvětí", ale nechtělo by to opravit i ostatní chyby rozeseté po celém článku? Vždyť se to nedá číst.
-
-
Vedro holt dělá svoje no :)
-
-
ten poslední obrázek pobavil :D
-
Velmi se těším. Procedurální prostředí by mělo zajistit skvělou trvanlivost. Hlavně to neposrat na jiných frontách.
-
A to je jako problém? Pravděpodobnost nám nic neříká?
Pokud bude pravděpodobnost neúspěchu 1:10, pak pravděpodobnost 3 neúspěchů za sebou je 1:1000. Řekněme, že za hru jsi absolvoval 100 misí, v každé vystřelíš 20x. To znamená, že na dohranou kampani průměrně připadá tebou popsaná situace 2x! Co, u všech statistických bohů, na tom mají líp pořešit? -
-
Aha, pardon, to byla reakce na:
VinWiesel:
"Hlavně ať pořešej líp ty procenta na aim..kolikrát jsem měl 90 a střelil 2-3x po sobě do mraků."
-
-
Pozerám, že je to tu zasa samý editor...ale že ste ho teda zredigovali!
-
hrozně doufám, že pujdou nějak detailně upravovat jednotliví vojáci, podle obrázků ano *3* těším, těším, těším.
To zas budu brečet, až někdo z nich umře -
-
Tak to budeš dělat jako já. Ukládat před každým tahem a v případě smrti načíst. První voják mi díky tomu umřel až v poslední misi.
-
-
to určitě ne, vždy si sice dám hrozně záležet s tvorbou týmu (podle toho z jakýho jsou státu jim dávám patřičná jména), upravuju vzhled atd., ale když někdo umře, tak umře. Věnuji mu (ji) minutu ticha. Proto doufám, že v novým xcomu zas někde pujou prohlížet padlí a jejich záznamy, to bylo cool.
-
máš OCD
-
-
Ne, jen chci mít tým v plné síle. Kvůli tomu nemusím mít OCD. OCD bych měl, kdybych si ukládal hru před každým výstřelem a v případě neúspěchu bych loadoval.
-
-
-
-
STROM schopnosti (dovednosti) zase nic? :-D
-
-
Co jsem viděl, tak je prakticky beze změny ... nevypadá tedy jako strom, ale jako dvě tyčky vedle sebe :D
-
-
a tak proč měnit něco co fungovalo dobře v Xcom ne?
-
-
Jak proč?
Pretože viac prúžkov je viac adidas a viac skillov je viac xcom!! -
No s tímhle přístupem bychom ještě teď fungovali v jeskyních u ohniště :D
-
V predchozim dile to jakz takz fungovalo. Ale az s modem Long War. Zakladni hra bez modu je neskutecne jednoducha a vylozene ''dobre'' tam nefunguje vlastne nic.
-
-
S modom long war to fungovalo tak, že namiesto dvoch skillov, z ktorých jeden bol vždy lepší, si mal na výber tri skilly, z ktorých bol jeden lepší a jeden totálny filler, len aby tam niečo bolo. *15*
-
-
tak fungovalo ako fungovalo ... az prilis vela "skillov" nemalo realne vyuzitie *13*
-
-
-