Přejít na výpis diskuzí
Obří patch přidá do Diabla III nové oblasti, zónu, dungeony, Rifty, desítky legendárek...
7.11.2015 | Adam Homola
69 příspěvků
-
Grind, grind, všude samý grind. Lepčejší by byl nový datadisk s nějakým skutečně novým obsahem.
-
-
Diablo vždycky bylo o tomto. Mimochodem, co by jsi ještě chtěl? Nové lokace, nové předměty. Kromě nové postavy dostáváme neustále něco nového. Předtím kostka+nové lokace a monstra, teď tento patch. Diablo nikdy nebylo o ničem jiném než o tom sehnat nejlepší eqip a proběhnout to co nejrychleji. Teď jsou metou GR.
-
-
ja bych chtel nejakeho hratelneho hrdinu, ti co tam jsou jsou smešní, možna až na barbara a paladina
-
-
paladin? Kde? Vždycky jak vidím tvůj nick tak si vzpomenu na Southpark, Garrisona a "retard alert"...
-
-
nahlášeno
-
-
-
-
-
Co to je tady za Blizzard shitstorm? Aha... Homola má službu.:D
-
-
Lidi, Vy jste fakt retardovaní. Probíhal Blizzcon, je sobota a všechna média okolo informují stejným stylem. Ale stejně se najde dost blbců, co budou pičovat, že se o něčem informuje. Většinou se totiž o víkendu na Games nic nepíše, protože i redakce má občas víkend. Nevím, proč to proboha nemůžete ignorovat? GGG už nejspíš chytl psotník, protože jeho debilita ho donutila se vyjádřit téměř pod všechny články o Blizzardu. Na to, jak ho dle jeho slov nesnáší a považuje jej za odpad, nezdravě často diskutuje pod články o jeho hrách, aby pak mohl pičovat, že ke konzolovým hrám píšou pc hráči.
-
-
Zjistil jsem si, že probíhá Blizzcon a proto beru svůj původní příspěvek zpět.
-
-
-
Fajn ze este pridavaju veci do D3 ale aj tak mi pride toto pokracovanie vlazne. Nejak mi nesadol cely ten nastaveny system bez moznosti si nejak viac, klasicky, svoju postavu vytvarat. Prednastavene vlastnosti, niekedy az prehnane vlastnosti itemov a celkovo ta honba len za itemami. A tiez to otravne otvorene prostredie a nahananie sa za potvorami, toto ma stvalo aj na D2. Atmosfericky mi prislo stale najlepsie povodne, dungeoidne D1.
-
Ano, je to jen o grindu, ale zabavnem. Po praci je to super odreagovacka, do které člověk může vlítnout na 20min, nestarat se o příběh, jen pokosit několik riftu a jit spat :). Na takoveho Witchera uz proste nemam nejak silu prozivat...
-
Chtelo by to novyho hrdinu na vyber. Druida, nekromanta nebo nakyho napravenyho demona... Ale toho se jen tak nedockame *13*
-
-
pravda, jednym z mnoha duvodu proč se mi diablo 3 nelibilo, je že tam nebyla žadna zajimava postava a i ty ktere tam jsou by šly udelat lepe.
-
JJ, tak bych bral nějakého dalšího summonera. Witch Doctor je fajn, ale už ho mám dost obehraného. Nebo by se mi líbila nějaká fantasy varianta inženýra, který by si přivolával obranné a útočné věžičky, to by taky mohla být sranda, např. jako jsou totemy v Path of Exile.
-
-
Všechno bude =).
Respektive, oukej, *nejspíš* bude nějaká další postava v dalším datadisku, kterej bude bůhví kdy, ale to už nezní tak úderně =)). -
-
ano, za takych 10 let to už bude hratelna a zabavna hra... *7*
-
-
-
-
Tak tenhle patch bude nátěrovej. Zas pridam par desitek hodin pařby *7*
Diablo hardcore forever! *16* -
Může mi někdo stručně vysvětlit o čem jsou ty zmiňované sezóny?
-
-
Každá sezóna obsahuje něco nového, kdy to mimo sezónu neseženeš. Jedná se o setovky či legendární předměty. V probíhající sezóně to jsou urpavené setovky na mága, nová setovka pro WD a nová setovka pro Crusadera. S tím také souvisí změna buildů, co se hraje atd. Začínáš s postavou úplně na nule. Ale máš automaticky otevřený mód Adventure a vše s tím spojené. A pak soutěžíš v rychlosti expení, nejvyšší GR atd. Já to vždycky zapnu na měsíc, dám tak paragon 300-500 a pak se těším na další sezónu a nové předměty. Navíc poslední patche nejsou žádné trošky do mlýna viz tento.
-
-
Mel jsem pocit, ze ty predmety ze sezon by po ukonceni sezony mely byt i normalne ve hre. Je tomu tak? Kdyz na to mam opravdu malo casu, nebo me nebavi hrat porad od zacatku, tak jestli se k tento setum pozdeji dostanu i v normalni hre?
-
-
Dostaneš. Jak správně říkáš, po ukončení sezóny začnou bejt sezónní exkluzivky dostupný i normálně. A to by se, mimochodem, mělo taky s patchem 2.4 změnit a měly by bejt dostupný hned.
-
-
Pouze v sezóně se dají sehnat i unikátní kosmetický úpravy, peti atd. skrze sezónní questy.
-
Ještě dodám, že někdy dokážou season-only věci docela zásadně ovlivnit hratelnost, viz například legendární gem, kterej je momentálně v sezóně k dostání, a kterej například monkům zvedl dosažitelnou úroveň v greater riftech o dobrých deset úrovní =).
-
-
Asi jsem zaspal. Nebo spíše o tom nevím, protože jediný Monk, co jsem hrál, tak mi umřel:-D Nějak mě ta postava vůbec nebaví, stejně jako barbar.
-
-
Mě taky nebavil... dokud jsem ho nerozjel teď v sezóně =). Nastackovanej stricken dokáže opravdový divy a ve chvíli, kdy jsem viděl jak zmagořenec na kokainu sype pěsti za deset miliard kadencí čtyři za vteřinu, docela jsem se zamiloval =)).
-
-
No... teoreticky stačí =)). Jenže 50 soulů nemáš úplně hned, musíš k tomu taky ještě dělat komplet sadu bounty aby sis jednou rolnul, a pak, když ti po deseti patnácti pokusech konečně padne ancient... tak nemá staty co potřebuješ. Ano, to se mi přesně stalo =D.
-
Nightborne: Stačí rerollovat za 50 souls, ne? :-D
-
Máš pravdu, že DH tuhle sezónu netrhá úplně rekordy... ale pokud tě baví ho hrát, pak to přece vůbec nevadí =).
-
Hezký, pánové. :D Já si zvolil pro tuto sezónu "nevhodnou" postavu DH, ale dokázal jsem se zatím dostat na GR 45 (ekvivalent T10). Musím sice trochu snažit, protože jsem co do DPS závislý na co nejvyšším odstupu od potvor a nemám úplně ideální rezistence, ale jak se říká, když se daří, tak se daří. :))
-
A teď si představ, že sháníš ancient shenlongy, tzn dvě zbraně, a na obou potřebuješ dex/vita/life on hit a ideálně ještě max spirit a nějakej crowd control jako sekundární affixy... taky se to shání naprosto epesně =D.
-
No jako já mám skoro maximálku, co na sebe dokážu sehnat. Jenom kdybych ještě sehnal dýku, co potřebuji. Teď sice mám slušnou s cca 3100 damage a hezké staty, ale potřebuji tu na snížení many na bear wall. A tu sehnat, to dříve mi ježíšek donese raketu.
-
Já chci s monkem dát aspoň tu 70ku do konce sezóny... ustát se to dá, ale na damage docela teču, ale zas na druhou stranu to, že jsem byl schopnej dát 63ku s gearem, kterej má do ideálu ještě opravdu hodně daleko, o potenciálu vypovídá svoje =).
-
Jo ten jedu. Jako nejvíc, co se dá tak kolem 2,5 miliard damage, když se zadaří. Navíc si hodíš Grin Reaper, což vytváří kopie, do toho narveš pásek, co ti při každém zásahu vyvolá toho malého parchanta a je na srandu zaděláno. Teď mám 66 GR, na více bych dal damage, ale HP lítaj jak nadržená 16 nahoru a dolů a to prostě neuheluji i když mám pasivku na snižování cooldown+na předmětech.
-
Uliana monk mě taky nebaví (ten SSS), ale static charge je fakt skvělej, totální mobilita, nekonečný charge, když to hraješ správně, vypadá to skvěle, všude blesky a zkrátka je úžasně dynamická ta hra za něj =)... taky jsem s ním dal svůj osobní rekord momentálně =) (63).
Ale WD je taky super, už jsme ho řešili tudle někde tady... bratránek hraje Helltooth (myslim? ten set, co dává 900% za wall of fire) a vypadá to zábavně =). -
To mě zase začal bavit WD. Brácha ten valí toho bumbum monka na 7-strike. Jeho to baví. Mě to přišlo pořád dokola. Stáhnout, nahodit ruku, výbuch:-D
-
-
-
-
-
-
Přidaj do hry 50 nových legendárek? Tak hlavně, že jich tam je minimálně dvakrát tolik naprosto nepoužitelných... *7*
-
-
No naprosto nepoužitelných se říct nedá, spíš naprosto nepoužitelných v GR po 1000 hodinách hraní, jinak se v end game docela dost věcí dá používat.
-
-
Hmm. Dost věcí, kromě prakticky jakýkoliv legendárky, která nemá special abilitu nebo takový, která jí má naproto k ničemu (itemy typu směšný exp když sbíráš goldy nebo nějakej podělanej summon, kterej dělá kulový apod. hovadinky...). A že tady těch itemů je sakra dost. Např. jednoruční sekery nebo polearmy nemaj snad jedinou dobrou legendárku. Celkem fail. Dropne item a já už vim, že je to salvage... *7*
-
-
To jo, ale neznamená to že tam je nepoužitelných víc než 2 třetiny. Když ty legendárky padaj tolik, nemůže každá být dobrá, v rámci nerfu je to podle mě teď v celku ok.
-
-
-
-
Jak řekl Kungen. Tu hru nemá smysl hrát, každý dostane všechno za pár hodin hraní ani se nemusí snažit, nemá smysl být první, hra nepotřebuje skill atd., a po pár hodinách hraní to musím potvrdit :D
ALe jinak je to skvělá odreagovačka s pauzami cca 3 měsíce *4* -
-
no kdyz to rekl kungen tak to musi byt pravda noo
-
-
Já řekl že sem si to prošel a podobný názor mám po xx hodinách hraní taky *3*
-
-
Ten Kungen co ve vanilla D3 rikal jak je barbar OP, protoze ho protahli OP dpska 4. aktem kde padal nejlepsi gear a mel top co slo sehnat a ownil si druhy akt?
-
Tak až dáš greater 75 tak mi řekni, jak ses nemusel snažit, nebylo to o skillu a to vybavení na to jsi měl za jeden večer =).
-
-
No bóže tak budu dalších 20 hodin na nižší úrovni, a pak budu doufat že narazím na správné RNG elitky *7* #skillz #ImSoGoodInDiabloISpentWholeLifeAndNowMyFullSetIsDone
-
-
Aha, takže jsi vyšší rifty viděl akorát na videu. Mno, to jsem si myslel... jako hele, samozřejmě máš právo to hrát/nehrát jak chceš, ale rozhodně bys po pár hodinách hraní neměl vynášet soudy, když zkrátka ještě nevíš, o čem mluvíš =).
-
-
Fyi, hádáš se s absolutním retardem... fakt, to neprojde, věř mi.
-
Ah takže gr 40 není o tom samém co gr 30 nebo gr 20 a pod, super, možná důvod to hrát pokut se to neopakuje do kola *3* Díky *2*
-
-
jack: na základní hotu, abys mohl v pohodě běhat alespoň T10, ti v klidu stačí bracers of first men + gavel of judgement + 6set immortal king... což jsou všechno věci, který bys za 400 paragonů už měl mít v truhle =). Focus + restraint taky dělá docela zásadní rozdíl, takže je nevyhazuj, když ti padnou =).
edit: Též si myslím, že jakubc tím "intenzivním" hraním myslel spíš soustředění při riftech, ne že hraješ málo =). Ale možná se pletu =). -
jakubc: no, určitě to nikterak intenzivně nehraju a ano nemám ideální build, protože jsem na něj ještě neměl štestí...To ale nemění nic na faktu, že jsem stucked :)
-
Jack: No to je teda strašně divný, že Diablo je v endgame o grindování. Vždycky to tak bylo, je a bude, je to sakra hack and slash, tak nechápu nad čim se všichni furt tak udivujou a snažej se nad něčim vyzrát...
-
Promiň, ale jestli ses zasekl na paragonu 385 na griftu 35, tak děláš něco hodně špatně. Buď máš totálně špatně nastavený build, nebo jsi línej to hrát opravdu intenzivně. Nejsem žádnej profík, ale na výrazně nižším paragonu dávám přes 40 a rozhodně to není o štěstí na gear - mám ho blbě optimalizovaný a i tak bych za tu dobu hraní v sezóně (80h) sestavil potřebný gear tak 5x.
-
Jasně =). Barbar nosí buď plnej wrath s bul kathos mečema, ale tam mu damage dělá stricken, což mě nebavilo, nebo immortal king whirlwind, což mi přišlo pomalý, nebo na off-sezóně vede HOTA, která je ale super zábavná hrát =). Máš na výběr ze tří v pohodě fungujících buildů, to je docela v pohodě, řekl bych.
A spíš jsem měl na mysli fakt, že i když máš ten ideální gear, kterej má pro tvoji postavu největší potenciál, stejně přijde chvíle, kdy už sám o sobě nestačí a musíš se začít i pekelně soustředit na hru, zrychlovat reakce, a podobně. To je podle mě takovej sweet spot a nejzábavnější chvíle v D3. Protože když to pak tlačíš ještě výš, přichází ke slovu dost rng, a to už taková sranda není. -
Reakce take na nightborne: Ja ti uplne nevim, urcite potřebuješ si útoky promyslet jinak, když to tlačíš gearem a když ti přestává gear stačit v GR. Ale jdyž se podivas na statistiky nejpouzivanejsiho gearu a kouzel/gemu/skillu pro treba barbara, dost dominuje velmi omezeny set/build, což vlastně říká, že nejlepších řešení je jen pár a jeto jen o tom grindovat dostatecne dlouho, abys je dostal.
Když nemáš gear, můžeš se štěstím dát 1-2 levely navíc, ale pak se zastavíš a máš podle mého jen 2 možnosti:
a) opět grindovat na vyšší paragon lvl a ještě lepší ancient all gear - což zase tak hned nedosáhneš
b) spojit se v online s lidma, který tě potahnou - zde pak zjistis, ze drtivá většina lidí je v T10 modu, kde tě vykopnou z party, pokud nemáš 800+ paragon, protože všichni si samozřejmě přejí partu s co nejsilnějšími spoluhráči
Proto se vždy dostanu do momentu jako nyní, kdy muj barbar je na 385lvl a nedá více než 35lvl solo GR. Sám grindovat už trvá nesnesitelně dlouho a v online režimu sem lama, se kterou skoro nikdo nechce solidárně GR rift jít... -
Zábavná je hned, proto ti rovnou většinou napadaj mraky legendárek a setovek, aby ses nemusel právě ty stovky hodin zdržovat s tím je farmit a nebejt schopnej udělat nic. Na což si lidi taky dokážou stěžovat, což nepochopím, ale tak...
A jakmile - vcelku rychle, za deset hodin třeba - nafarmíš nějakej základ gearu, můžeš se pustit do skutečný endgame, což je progres v greater riftech. Do zhruba 55ky to jde tlačit gearem, pak přichází ten zlom, kdy už gear přestává stačit a musíš přidat i skill. Podle mě to je zábavný celou tu dobu, ale to už je samozřejmě věc vkusu.
Asharak: Mhm, nenechat se hitnout a ještě třeba zabít guardiana s biliónem HP. Jestli si myslíš, jak se u toho nemusíš snažit a je to hrozně easy, zkus si to =). Doopravdy =). -
To je vše? nenechat se ničím hitnout? Ježiš... to je jako hrát od lvlu 1 na torment 6 ne.
-
super, takže hra začne byt zabavna až po nekolika stovkach hodin, ok
-
Ta obtížnost jde docela hodně strmě nahoru, takže ne, není =). Od určitý úrovně už se nemůžeš nechat trefit ani normálníma útokama větších monster, nemůžeš bezhlavě skákat do skupin a podobně, jinejma slovama, od určitýho riftu už to nejde protlačit jenom gearem, musíš to ještě k tomu umět hrát =).
-
-
-
-
-
souhlas, když tě někdo vezme do party v online režimu, seš na 70lvl během pár minut a pak jen za nimi chodis a sbiras legendarky... Jen ale pak samozrejme nemas ten dobry pocit, ze sis to zaslouzil...
-
-
Jo, už 3 lidi co znám jsem viděl zapnout hru a hned byli public někde mezi neznámýma týpkama. To já se spíš stydím jen tak poflakovat v public games, takže sice VIII ale už mě to samotného nebaví, . ani s tím pocitem zasloužení >_> *5* , no a do publicu se stejně štvát nechci není to ono. SIce chápu že bych měl život hned lehčí kdyby mi to někdo tankoval *4*
-
-
-
Dve pozitivne veci:
- prvy krat v historii Diablo 3 sa developeri jasne vyjadrili ohladom terminov.
2.4 PTR buduci tyzden, koniec 4. sezony koncom decembra (prosinec) a sezona 5 bude mat tri
mesiace. Konecne! Tie ich "soon" uz boli fakt trapne.
- Set Legacy of Nightmares. Dva prstene ktore vam daju bonus do damage za kazdu ancient legendarku, ak nepouzivate ziaden iny set. Akurat sa riesi ci to je bonus 75% alebo 800% *2*
https://twitter.com/candlesan/status/663018639918940160
Asi chyba v komunikacii. -
-
Tady je přímo ze stránek o patchi, tak si myslím, že setovek docela ubyde.
https://bnetcmsus-a.akamaihd.net/cms/gallery/KP9RLEY5VZKO1446514618038.jpg -
-
to je 11 slotov, cize +8800% damage...
pekne *15* -
-
Ono se to zdá jako hodně, ale když si spočítáš kolik dávají současný bonusy, když je nastackuješ přes sebe, bude to zhruba stejně =). Je to "jenom" příjemná alternativa momentálně využívaných buildů - a to je samozřejmě super =).
-
najít do každýho slotu použitelnou ancient legendárku zas tak snadné není,ale určitě je to fajn z toho hlediska, źe se tím odemkne spousta nových buildů, k čemuž už teď napomáhají schopnosti z legendary itemů vyextrahovaný kostkou
-
-
-