Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • kotty
    Najdi si FunCom Q212 report datovany k 27.8.2012, kde v jednom bode doslova pisou, ze vice nez 200.000 hracu si zakoupilo TSW (proto pisu cca 200k, pac to muze byt 250k, ale taky treba jen 203k). O tom, ze by byly prodeje jen ze Steamu nic nepisou a ani to z toho nevyplyva. A myslim, ze duveryhodnejsi zdroj bys jen sotva nasel.
  • 200k na steamu ;) na kterem se objevilo cca 2mesice po release :)
  • Issue #2 odložena na příští týden.
  • tak momentalne je to 7 nm dungeonu to je docela dost
  • kotty
    No ja spis narazel na nedostatek, nez kvalitu. Ale ty dungy v TSW vypadaji zajimave, to zas jo.
  • V TSW je vyborny svet, atmosfera, zajimave frakce, nepratele, asi nejlepsi questy co jsem videl a hlavne je to cele spravne ulitle. Nevzpominam si, ze by mi quest zadal nekdo normalni, vzdycky je to nejakym zpusobem ujete, casto humorne a jde videt, ze si s tim hodne vyhrali. Celkove to zapada do toho pojeti paranoidniho sveta, kde existuji vsechny paranormalni bytosti, konspiracni teorie jsou realita a lidi v nem to berou jako normalni vec. Jenom mi prijde, ze vsechny veci ktere se mi tam tak libi se spis hodi do single playeru nez do MMO, na druhou stranu je tu zase zaruka, ze se ten obsah bude casto rozsirovat. Uvidime jak dlouho jim to vydrzi.
  • end game pve content v tsw tvori nightmare dungeony a ma prijit raid. Dungeony jsou v tsw hodne kvalitni. jen škoda že je tam tolik exploitu a funcom to resi prilis laxne.
  • walltar
    1) Souhlasím bez výhrad.
    2) Tak za sebe musím říct, že u Gw2 mi souboje příjdou mnohem aktivnější. Nevím jestli to je jenom pocit, nebo je tam nějaký zásadní rozdíl, ale prostě boj v TSW mě nebavil. Taky zpracování toho kola abilit mě nepřišlo zrovna štastné a musím říct že sem měl problém se v tom vyznat ... a to sem hrál EVE která měla mnohem rozlezlejší skillování. Nevím, ale přišlo mě, že většina skillů je stejná a liší se jen v drobnostech.
    3) Ty questy bych zase tak moc nevychvaloval ... drtívá většina questů v TSV je stejná jako v ostatních MMO. Ale těch pár vyšetřovacích questů zase stojí za to. A ty stealth questy mě nějak nechytli. Za mě Gw2 vede právě díky DE protože i když je to většinou to samé jako v osttaních MMO tak alespoň odpadne to běhání tam a zpátky, které mě vždycky rozpalovalo do ruda.
    4)Mapu bych viděl celkem podobně jenom pokud vím tak v TSW bude celkem o dost menší. Ale třeba přidají.

    PVP sem v TSW zkusim jenom jednou ... a nějak sem se v něm nemohl zorientovat pokaždé sem byl sám a potkal sem skupinku 5ti lidí a ze svého týmu sem nikde nikoho nenašel. Gw2 s PVP mě celkem baví a díky tomu, že sou mapy celkem malé tak je člověk pořád někomu nablízku a pořád se někde bojuje. WvW sem nezkusil protože na serveru kde jsem sou asi tak 4h fronty.

    Řekl bych to asi tak .. obě ty hry sou dobré, ale TSV sem po měsíci hraní u končil hlavně proto, že mě to nestálo za 15€ ... možná bych si ho zahrál s GW2 kdyby mělo stejný model plateb. Na hodinku denně, dát si jeden dva vyšetřovací questíky a potom si zahrát něco jiného.

    Obě hry sem odehrál zatím asi stejně ... GW2 mám 130h zatím a TSW sem měl myslím celkem 150. A pocit z hraní GW2 je prostě rádově lepší. A potom taky nesmíme zapomenou tan skákací puzzle ... nevím, jestli byli i v TSW protže sem žádné nepotkal, ale ty v GW2 sou celkem zábavné a člověk se celkem zapotí, než ho udělá. Kdyby se v GW2 objevili vyšetřovací questy, třeba za pomoci "Asuranetu" taky by to mohla být zábava.
  • kotty
    Trial jsem zkusil a osobne se mi hra dost libila. Shodou okolnosti jsem mel moznost vyzkouset i GW2 a byt jsou obe hry pojate trosku rozdilne, nemuzu se ubranit urcitemu srovnani:
    1) Prvni, co prasti do oci je samozrejmne grafika a animace. Obe hry me bezely plynule pod DX 11 na nejvyssi detaily, takze k tomu nemam zadnou vytku. Osobne se mi zamlouva grafika TSW o neco vic, a to nejen diky realnejsimu (nestylyzovanemu pojeti), ale jako celek na me pusobi proste o neco lepe. Vizualni zpracovani GW2 je taky fajn, ale spoustu nedostatku se snazi prekricet silenym blurem, kriklavymi barvami a libivymi efekty. Dost se divim, ze nekteri hraci vychvaluji grafiku GW2 do nebes, zatimco ti samy TSW oznacuji za osklive kacatko. V nejhorsim pripade bych tento souboj oznacil za remizu.
    V cem ale TSW na plne care prohrava jsou animace pohybu. Napriklad svihani mecem pripomina mlaceni klasu. Neni to sice nic strasnyho, ale trochu to kazi dojem ze hrani, zvlast kdyz se na to ma clovek koukat po vetsinu herniho casu.
    2) Tim jsem se dostal k druhemu bodu, a tim je boj. Tam opet musim kroutit hlavu nad tim, ze hraci GW2 vychvaluji boj do nebes, zatimco u TSW jim to prijde snad jako nejvetsi negativ. Pritom me prijdou svoji koncepci takrka stejne. Ano, boj v GW2 pusobi dynamicteji, ale v obou hrach je aktivni uskakovani (evade) pred utoky, obe hry pracuji jen s nekolika malo skilly a consumables (vecmi, ktere muzete pri boji nejak pouzit). Nutno podotknout, ze v GW2 se skilly odemknou jiz po prvnich par lvlech, pak je clovek jen vylepsuje, coz mi prijde jako dost deomtivujici do budoucich lvlu. Oproti tomu v TSW skilly a ability odemykate postupne, navic je muzete rozdelit podle sveho uvazeni, coz vede k vetsi variabilite postavy.
    3) V questech vede jednoznacne TSW. GW2 se sice prezentuje dynamickymi eventy a questy ktere nemusite primo nabirat ani odevzdavat, ale az na par vyjimek se jedna o klasicke zabij/seber/prines/aktivuj. TSW jde v tomhle ohledu dal, nektere questy zavari mozkovnu, navic jsou provazene peknymi intry, byt ne tak peknymi jako v SW: ToR, ale porad kus hodnotnejsimi nez ty v GW2, ktere jsem po chvili zacal preskakovat. Jen skoda, ze tam chybi volba dialogu (plati pro obe hry).
    4) V mape na druhou stranu vede GW2. Mam radsi komplexni svet, kde se muzu svobodne toulat. Vzpominam si na toulky po Rubi-ce v Anarchy Online a po Azerothu ve WoW, kdy jsem se jal jen tak prozkoumat svet, objevovat ruzna skryta zakouti, dungy apod. Obcas sice takove vylety koncily smrti, ale aspon jsem se pak tesil na to, az budu vyssi lvl a ty lokace projdu znovu a poradne. V TSW jsou bohuzel lokace uzavrene, male a oddelene, byt vic pametihodne. V GW2 alespon par prvnich lokaci splyva dohromady.

    Endgame a PvP nemuzu soudit, jelikoz tak daleko jsem se nedostal. Ale vypada to, ze hry jsou na tom v endgamu dost podobne (bidne) a v PvP je GW2 zamereno na velke bitvy, ktere me osobne moc netahnou (daleko vice by se me libilo neco na zpusob aren z WoW) a V TSW jsem PvP, priznam se, moc nezkoumal. Pokud by me nekdo doplnil/opravil budu jen rad. Celkove si myslim, ze maji obe hry sve pro a proti, ale osobne se mi vic zamlouva TSW. Nejlepsi by bylo vzit plynule animace a rozsahly jednotny svet z GW2 a vlozit je do TSW, pridat dialogy do rozhovoru a bylo by to takrka idealni MMORPG. Jo a jeste odstranit mesicni poplatky, coz stejne driv nebo pozdeji udelaji pokud chce FunCom prezit v soucasne drave konkurenci. Momentalne je to jeden z duvodu, proc TSW hrat neplanuji, i vzhledem k tomu, ze casu na hrani je porad mene, takze kazdou stovku dlouho zmoulam v ruce, nez abych ji vyhodil jen tak nazdarRagnar. I need a dollar, baby...
  • edit-ona hra,ve ktere je nutno pri questech premyslet,proste nikdy nemuze dosahnout popularity jinych MMORPG.
  • Samozrejme v tom kus pravdy je,ale taky snad zalezi na ambicich. Myslis si ze kdyby FUNCOM cekal miliony lidi,ze by neudelal nejake hype? Vzdyt o tehle hre dodnes polovina lidi neslysela a mnozi z tech co oni slyseli se na ni divaji skrze prsty prave kvuli prodejnosti.
    TSW ma( mame-li verit recem vyvojaru ,obsah na 7 let dopredu. Update vychazi kazdy mesic(zatim to jakz takz dodrzuji). A sami vyvojari na foru nekolikrat upozornovali,ze F2P modelu se budou snazit vyhnout tak dlouho,jak jen to pujde. Pokud hracska zakladna zustane alespon takova jaka je. Ja jim verim.
    A samozrejme ze jsem si vedom toho,ze o penize jde ''az'' na prvnim miste :)
  • Cim viac predanych kopii, tym viac penazi, viac contentu a hra nedopadne ako aion,tera,swtor a neskonci paytowin...
    - Ukaz mi spolocnost, ktora napise ze ich mmo je nezarobkove... samozrejme ze napisu ze su spokojny, ked napisu ze idu do minusu, tak im to potom nekupi uz vobec nikto..,
  • Od kdy jsou prodane kopie meritkem nejake kvality? Obzvlast u hry,ktera nemela snad zadnou reklamu.
    Uz me to nebavi psat porad dokola,ale je zajimave ze sam FUNCOM uz nekolikrat tvrdil,ze pokud jde o TSW,tak jsou zatim pomerne spokojeni.
    A co na to hraci? Ti co hru hraji,si ji nemuzou na forech vynachvalit a vicemene tam chybi ruzne haterske topicy jako u jinych MMORPG.
    Prodejni cisla me nezajimaji.
  • walltar
    Jo máš pravdu já sem to blbě přečetl. *13*
  • Nejlepsi? To netvrdim. Pisu jedno z nejlepsich. I kdyz ma smysl se prit o pohledu na hru? Co je pro jednoho zlato,druhy si toho ani nevsimne :)
  • kotty
    Rikal jedno z nejlepsich a kusu se ke smule FunComu prodalo jen cca 200k.
  • walltar
    No tak nejlepší bych určitě netvrdil, ale nejvíc atmosférické a velice solidní MMO to určitě je. Jinak taky můžu doporučit je tam celkem dost dobrých a zajímavých nápadů. Jenom ten boj jako takový mě prostě nebavil.
  • naj mmo, ktore sa predalo len 500k kusov ? gw2 kamo...
  • Vydani odlozeno na zitrek,kvuli nocni nalezene chybe(respektive exploitu). Ale uz se tesim. Momentalne jedno z nejlepsim MMORPG na trhu. Doporucuji kazdemu vyzkouset trial.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit