Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Pánové ode mne jen toto.EvroMalarkey to popsal naprosto přesně.COD s BF hrajou jen děcka která bezhlavě pobíhají po mapě a střílí na vše co se hýbe.Opravdu super zábava pro pubíky.To co se dá dělat v Armě se takovým jakoby hráčúm ani nesní.Ano Arma má spoustu nedostatkú a chyb ale 1000x to vynahrazuje hratelností a možnostma.A co se týká grafiky nevím jestli máte oči ale lepčí prostě není.FC3,Crysis3,Metro last light to je super grafika? Dyť to vypadá jako by to někdo načmáral fikskama.Nereálné nasvícení přehnaně ostré barvy atd atd.Arma je jako film ale HW na to musí být brutální jinak to vypadá strašně to je fakt.Já si kvúli Army postavil pc za víc než 40000 abych si ji mohl vychutnávat.Tot vše.
  • Cryengin a tento projekt je neverejny. Byl zde ale videt nejaky naznak jak to ma vypadat. Co se tyce realizace tak informace jiz nikdo nezverejni protoze je to privatni projekt. A silne pochybuji o tom ze si to firma s enginem Cryengin necha jen tak vzit. Chapu to ze VB2 je specificky produkt a ze ho pouziva dost armad v Evrope a v USA. Jen rikam ze USA ma jiz svou herni serii od 90 let pro propagaci armady. Pro vycvik jednotek hledal alternativu k Arme.
    • Mas nejake informace ze ten projekt vubec pokracuje? Pred vyberovam rizenim byl mozna konkurence pro VBS ale protoze pak neuspel...
      Ale mozna z toho vznikne nejaka poloarkadova multakova hricka pro verbovani rekrutu. Nahrada nebo konkurence pro Americas Army.
  • možna byl v armade ale otazka je byl na westpointu? asi ne co. jinak o valecne strategii asi moc nevi, v marine ho akorat učili jak zabijet lidi a jen poslouchal rozkazy *13*
  • BIS se pripravilo vydanim alphy o plnohodnotne datum vydani. Dle meho si na tom rozbiji hubu. Zvlast co se tyce planovani financi a placeni projektu. Novou preprodukci jim vydani full verze dle meho nezaplati...
    • Pokud je pravda ze Arma3 se jiz prodalo vice kusu nez Arma a Arma2 dohromady pak nemaji problem byt je alfa za polovicni cenu. Navic se chysta DayZ kery bude mit taky slusny prodej.
      Je sice mozny ze finance jim odcerpavaji studia kery produkuji temer neprodejny kusy jako byl Carrier Command. Vlastne ani netusim co s tim studiem je ted jestli chysta dalsi propadak a nebo to uz rozpustili. *2*
  • Gonzi
    Dotaz: proč to vypadá tak "zastarale"? Já se do toho nechci navážet, ale ty textury a obecně terén v dálce je víceméně ohyzdný. Proč mi to vadí? Protože zrovna tohle je hra, kde budu někým odstřelován klidně na kilometr. Je tedy velmi důležité, aby mé schování se v křoví vypadalo z jakékoli vzdálenosti stejně, tedy aby tam byl nějaký skoro Pixel Perfect LOD. Já prostě potřebuju, aby voják v dálce byl vůči terénu stejně (ne)viditelný, jako zblízka... Pokud je pak pod vojákem v dálce rozplzlá textura, tak jej tam snadno vidím už jen kvůli kontrastu detailnosti terénu a jeho (vnímám ho tam jako objekt i kdyby měl skoro stejnou barvu jako ta zem pod ním).

    Konkrétní ukázka je v 1:31 toho videa, kdy jdou po kopečku v dálce ti tři vojáčci a jsou tam nenápadní jak sáňky v létě.
    • Je to alfa a pracuje se na tom. Ohledem midrange textur terenu je velky tlak i z komunity a prinesli i konkretni navrhy reseni kere nevypadaji vubec spatne. Posledni update sice castecne zlepseni prineslo ale porad je to slaby proti tomu co navrhuje jeden Rus z komunity:
      http://www.youtube.com/watch?v=IaxQ_pYHbC0&feature=player_embedded
      Byla by velka skoda kdyby to BI nedotahla alespon do teto podoby.
      • Gonzi
        Tak ten rus to má celkem monumentální - přesně to bych od té hry čekal a to přesně pro to, jak to vypadá na tom videu (a na jakou vzdálenost by toho vojáka případně odstřeloval).
      • přesně a proto mě nikdy nebavila arma. jejich flashpoint tenhle problém neměl. tam byla prostě celkově ta grafika vyvážená a přehledná.
  • Nevíte někdo o nějaké komunitě, která se snaží hrát týmově? Připojování na nějaké servery je sice pěné, ale taktiku a spolupráci si tam moc neužiju.
    • Shack Tactical je skvely priklad toho,co hledas,ale bohuzel jsou z USA.
      Muzes taky mrknout na server TheWreckingCrew, doufam,ze jeste fungujou.
      Tam jsi se bez ACE + ACRE ani nedostal a hrali hodne tymove.
  • Bude to na konzole?
    • Shaker
      Mozna nekdy v budoucnu, primarne ne. Vzhledem k tomu, ze DayZ snad na konzole udelat chteji, tak mozna armu 3 prevedou taky, ale nejdriv v horizontu 2 let.
  • smutné že hra ktera se hraje na simulaci ma tak zastarale animace, pritom animace a chovani postavy maji zasadni vlyv na hratelnost. jinak by me zajimalo jestli ten kluk co mluví byl alespon na vojne
    • Jo. Nejen animacni system maji silene zastaralej...
    • Animace jako takove nejsou spatne. Dle mne proti dvojce znacny posun k lepsimu. Horsi je to s animacnim systemem ktery s animacemi naklada. Ten by urcite potreboval upgrade na pokrocilejsi verzi. Ale zase musim proti dvojce pochvalit ze pohyb je plynulejsi byt za cenu ze postavy vice klouzou. Zkratka dojem z pohybu je v Arma3 urcite lepsi nez v predchozich.
      Video na tomto prehravaci u mne mirne seka a mam dojem ze zabery jsou delany z multaku kde jsou mirne lagy a nasledne doskakovani bezne u vsech her.
      Zase nemuzes chtit aby animace Army dosahovaly kvality naskriptovanych koridorovek a nebo dokonce jejich cut scen nebo CG filmecku. Ale zlepseni animacniho systemu by si Arma zaslouzila. Doufejme ze v dalsi verzi se dockame. *3*
    • Shaker
      co se ti nelibi na animacich? to, ze tam chybi strileni z kulometu za sprintu jednou rukou?
      • treba jak se otáčí na míste o 180 stupnu a chybí animace, proste se jen otočí. ve skutečnosti kdyby se chtel otočit celym telem trvalo by to dele, reakční čas by byl delší a to ma primy vlyv na hratelnost.
        • Shaker
          animace otaceni (preslapavani nohou) tam normalne je, co se ti na ni nezda? Ohledne nerealisticky rychlyho otaceni, otacis se tak rychle, jak se ti hybe ruka a ver, ze i v realu, kdyz po tobe nekdo zacne strilet, tak se otocis svinsky rychle...
    • no bol na vojne. dslyecxi bol dokonca marinak :) a neskor konzultant pre armu
      • Dslyecxi byl u USMC 8 let, dokonce se o tom zmiňuje v ňákém jeho videu nebo v komentářích... Je mi líto malejch hloupejch děcek, co tu sem píšou svoje hloupé komentáře a vůbec, ale vůbec nic neví !!!
      • chces rict ze byl v namorni pechote spojenych statu? tim by se dopustil trestniho činu služby v armade ciziho statu
        • Joe musí bejt po mozkové mrtvici, jinak není možné, aby byl někdo takhle blbej.
        • wut? Američan, který sloužil v USMC se dopustil trestného činu služby v cizí armádě?
          • ja myslel že je to čech
            • Nejdrive si zjisti fakta, nez neco napises. Takhle vypadas trochu hloupe.
          • vsichni lidi budou jednou na zemi madari, eh cesi =)
            nj, vyjadrovat se k necemu a nemit o tom ani paru = joe
    • to teda, postavy mi víc připomínají roboty než lidi
      • Kup si motion capture studio, nahraj svoje super animace a pošli je do Bohemky. Určitě budou rádi.
  • Cas 1:12-1:16 vskutku povedene drzeni zbrane. Taktika a kooperace v MP FPS, krasna predstava ale uz jsem davno vyleceny. Na verejnych serverech a pro svatecniho hrace prakticky nezmany ukaz.
    A jen na okraj, dal sem na radu autora a zaposlouchal sem se do komentare a prislo mi na mysl ze cz na konci nazvu webu uz je jen z nostalgie?!
    • Shaker
      Bohuzel ti musim dat za pravdu, strilecky poslednich let naucili lidi hrat stylem, bez dopredu a bez jakykoliv taktiky doufej, ze budes rychlejsi nez ten, na koho narazis. A kdyz ne, tak se prd deje, mame tu prece respawn a do 3 vterin si zpet v akci. Tohle je typ hry UT nebo Quake, jsou to sice paradni pecky, ale s vojakama to nema absolutne nic spolecnyho. Diky tomu, ze v arme to tak neni mile rad prekonam jeji technicky potize a neoptimalizaci. Skoda jen, ze i tak musim hrat jen se znamyma, protoze ostatni lidi to proste hrajou casto moc jako CoD.
      • BOze, miluje tieto sr..cky, co pises, ked si taky profik, ako sa robis a mas rad taktiku, tak chod si zaplat celnstvo v ESEA a hraj turnaje v fps hrach od csko po bf, a tam ti garantujem, ze to neni o tom, kto kde dobehne. Co sa tyka Army serie, tam neexistujuci PVP az na par ludi a chrat proti chabej a tupej AI, ktora ta vidi na 500 metrov za stenou, zabavne nie je..To nehovorim o tom, ze mam hrat vraj fps v priemre s 30 fps. Arma ako seria je odpad a nie je to ziadny vojensky simulator, je to BF na storocnom engine a spustou bugou, ktory sa hraje na realnu vojnu...Noze povedz mi, co je realisticke na Arme 2 okrem balisticky strelnych zbrani? Hole nic, letecky model ziadny, jazdny model ziadny, kazde vozidlo ma zazracny radar, ktory vsetko detekuje, M1 abrams znicis aj so 40 rocnym rpgckom na par ran ako v BF3, javelin, zameriavanie rakiet, stinger, vsetko ako v BF3, ziadna realita, zameriavas tam na tankoch ako v za druhej svetovej v BF3, realita ako prasa :D Az konecne to poriesli v ARma 2 OA, ze si mozes nastavit vzdialenost na zbraniach a pozemnej technike, ale stala ala druha svetova miesto automatiky.

        A Arma 3 ziadny simulator uz nie je, budu tam futuricsticke zbrane, ktorych vlastnosti si cucaju z prsta, najlepsia je su tie vodne zbrane, v reale dostrel na par metrov, v Arme 3 zastrelis aj na 50 pomaly..Cize este raz, ak hladas takticnost pri hrani fps hier, prihlas sa to pro esport lig a nenariekaj tu, ze si nemozes zahrat na publicu so 60 hracmi ako chces. Skus suboj klanov 5 v 5 hracov a uvidis, co je taktika a hranie fps.
        • ZvacA
          Není nad držkující hornouherský kolegy...
        • Je vidět že o Arma 2 i 3 víš úplný hov*o. Arma 2 CO + ACE 2 a ACRE je nejrealističtější a nejzáživnější hraní vůbec, BF 3 je proti tomu hloupá arkáda o ničem. Viz http://youtu.be/iylW68mwYIg Dslyecxi a jeho obrovská komunita ShackTac, řekni mi, kde si zahraješ s 120+ lidmi buď obrovskou kooperaci nebo PvP na obrovských mapách s neomezenýma možnostmi. Odpovím za tebe, nikde. Nikde nemáš takový zážitek ze hry jako při hraní Arma 2 v maximálním potenciálu. Na nějaká hraní v malinkých mapách v ostatních FPS hrách zapomeneš, ale na ty unikátní akce v Arma 2 rozhodně ne. A o tom to je.

          Jo a jinak, Virtual Reality engine? Kam se na něj hrabe Frostbite nebo Cryengine, proč myslíš, že armáda po celém světě používá Virtual Battlespace 2 od BIS Simulations, který běží na VR. Zase odpovím za tebe, protože Frostbite nebo Cryengine nemají nejmenší šanci něco takového rozjet, ten engine je tak komplexní a rozsáhlý že si to ani neumíš představit. A nikdo nemůže za to, že máš HW na nic a máš 30 fps, protože tak náročný engine nedokážeš rozjet na plný potenciál.
          • Musim na to reagovat. Sorry ale v jedne veci nemas pravdu. Cryengine neni zase tak spatny. Jiz se pracuje na nove hre pro Americkou armadu s unikatnim ovladanim na Cryengine technologii. Co se tyce Army tak me osobe dost vadi velke mapy. Jde o to ze z bodu A do bodu B je daleka cesta a nez jsem tam v MP dosel uz vse bylo vyreseno. Tak jsem sel dal a dal a nic. Chtelo by to rozdelit i na mensi sektory jen treba pro pechotu. Ale realita zde je a to v CoD a BF 3 nikdy nebyla a nebude. Tyto hry jsou pro masu a hlavne pro male deti v soucasnem stavu. Dale v BF nemate editor a jine veci. A co se tyce progamingu tato hra neni jako BF 3 na to stavena ale jiste se da neco s timto udelat vis mensi mapy (sektory) atd. Mam v progamingu odehrano vic jak 3 roky aktvne. Tak at ten LOBO nepise kraviny. Arma je hra co ti neda nic zadarmo a kdyz dostanes hlavu tak je po tobe. To je realita ne jako v BF na normal nastaveni kdy z 12,7mm dostanez hlavu a sebere ti to 60 HP to je realita?. Ale kdyz se tohle stane detem hned placou ze je nekdo da na dalku a oni ho ani nevidi. S timhle jdete do p****e decka. Jen kurvite herni svet kdyz CoD styl hrani je podle vas to prave. Je videt ze nemate prehled o tom co bylo a jak je to dnes.
            • Pokud vim tak simulace na Cryenginu dospela do stadia technickeho dema a pak vysumela do ztracena. Nebyl o ni zajem. Armada nepotrebuje herni vychytavky ale rychlou pripravu terenu dle satelitnich podkladu, narocnost zvladajici bezny notebook a rychlou plus jednoduchou editaci pro vyuku. Proto opet vyhral vyberove rizeni VBS. A proto se po prodeji BI Simulations thla od herniho vyvoje a dnes je to samostatna firma. Potreby armady jsou prilis specificke aby to fungovalo paralelne s potrebami hracu.
          • Arma komunita jako taková nemá konkurenci, řekni mi dneska hru, do které je takových módů, v který máš tolik možností apod. V Arma si můžeš zahrát druhou světovou, vietnam, studenou válku, vždyť celý starý Flashpoint je komunitou kompletně předělaný do nového enginu Arma 2. A už teď je možný v Arma 3 hrát vše z Arma 2, viz http://youtu.be/72ICC_VbfT4 All in Arma mód do Arma 3, který vyšel jen měsíc po vydání Arma 3 Alpha a už je v něm možný hrát si Arma 2 kompletně v Arma 3.

            Řekni mi, kde jinde máš takový možnosti? Nikde, protože většina dnešních her má jen malinké DLC, DLC a DLC a nic, a v Arma 3 si budeš moc zahrát na mapách, který mají dohromady rozlohu přes 1000 km2, a hrát na nich s více jak 100 hráči a další a další obsah bude jen přibývat, ať už od komunity nebo od tvůrců.

            Takže znova se tě zeptám, kde jinde máš takový možnosti.
            Příště až začneš psát hov*a a nazývat Arma serii odpadem, tak si zjisti o čem to vlastně mluvíš.
            A ještě k tomu jak nadáváš na futuristické zbraně. Zase nevíš, o čem mluvíš, ty zbraně jsou všechny založený na funkčních prototypech.
            Jo a na závěr. Skus souboj klanů 50 vs 50 na 100 km2 mapě a uvidíš co je to taktika a hraní.
            • Ale taky musis brat v potaz ze ceske tymy nemaji tolik lidi. Takze 50v50 musi byt super zazitek ale v nasich koncinach to asi neni moc mozne. Znam tym kde je 150 lidi ale asi 5 je aktivnich. Takze proto by bylo super mit i moznost hrat treba 5v5 na male mape s nejakym ukolem pro obe strany. Neco jako je v BF nebo jinych hrach. Proste klasicne mody ktere vsichni zname + treba V.I.P mod z AA3, patrola atd. Zatim nevim moc o MP takze tohle jen rikam vseobecne. A pokud bude i BI podporovat progaming tak hra bude mit delsi zivotnost i v teto fazi hrani. Bohuzel nevim o zadne Evropske lize co ma Armu zarazenou ve svem games listu. Ani ESL ani TWL a ClanBase myslim ze jo ale nejsem si jisty. Co se tyce Playzonu a Grunexu taky se obavam ze tam nic neni.
    • To držení zbraně vypadá zvláštně, neb týpek se zrovna vyklání doleva a pažbu zbraně má přemístěnou na levé rameno zřejmě aby co nejvíce minimalizoval svůj profil (tj. aby se nemusel vyklánět celým trupem).
  • Bu dslyecxi adam için Thumbs Up! O büyük bir iş yapıyor!

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit