Přejít na výpis diskuzí
Obsáhlá příručka pro taktické začátečníky v Arma 3
25.4.2013 | Aleš Smutný
45 příspěvků
-
Pánové ode mne jen toto.EvroMalarkey to popsal naprosto přesně.COD s BF hrajou jen děcka která bezhlavě pobíhají po mapě a střílí na vše co se hýbe.Opravdu super zábava pro pubíky.To co se dá dělat v Armě se takovým jakoby hráčúm ani nesní.Ano Arma má spoustu nedostatkú a chyb ale 1000x to vynahrazuje hratelností a možnostma.A co se týká grafiky nevím jestli máte oči ale lepčí prostě není.FC3,Crysis3,Metro last light to je super grafika? Dyť to vypadá jako by to někdo načmáral fikskama.Nereálné nasvícení přehnaně ostré barvy atd atd.Arma je jako film ale HW na to musí být brutální jinak to vypadá strašně to je fakt.Já si kvúli Army postavil pc za víc než 40000 abych si ji mohl vychutnávat.Tot vše.
-
Nejdrive si zjisti fakta, nez neco napises. Takhle vypadas trochu hloupe.
-
Shack Tactical je skvely priklad toho,co hledas,ale bohuzel jsou z USA.
Muzes taky mrknout na server TheWreckingCrew, doufam,ze jeste fungujou.
Tam jsi se bez ACE + ACRE ani nedostal a hrali hodne tymove. -
Mas nejake informace ze ten projekt vubec pokracuje? Pred vyberovam rizenim byl mozna konkurence pro VBS ale protoze pak neuspel...
Ale mozna z toho vznikne nejaka poloarkadova multakova hricka pro verbovani rekrutu. Nahrada nebo konkurence pro Americas Army. -
Cryengin a tento projekt je neverejny. Byl zde ale videt nejaky naznak jak to ma vypadat. Co se tyce realizace tak informace jiz nikdo nezverejni protoze je to privatni projekt. A silne pochybuji o tom ze si to firma s enginem Cryengin necha jen tak vzit. Chapu to ze VB2 je specificky produkt a ze ho pouziva dost armad v Evrope a v USA. Jen rikam ze USA ma jiz svou herni serii od 90 let pro propagaci armady. Pro vycvik jednotek hledal alternativu k Arme.
-
Pokud vim tak simulace na Cryenginu dospela do stadia technickeho dema a pak vysumela do ztracena. Nebyl o ni zajem. Armada nepotrebuje herni vychytavky ale rychlou pripravu terenu dle satelitnich podkladu, narocnost zvladajici bezny notebook a rychlou plus jednoduchou editaci pro vyuku. Proto opet vyhral vyberove rizeni VBS. A proto se po prodeji BI Simulations thla od herniho vyvoje a dnes je to samostatna firma. Potreby armady jsou prilis specificke aby to fungovalo paralelne s potrebami hracu.
-
Ale taky musis brat v potaz ze ceske tymy nemaji tolik lidi. Takze 50v50 musi byt super zazitek ale v nasich koncinach to asi neni moc mozne. Znam tym kde je 150 lidi ale asi 5 je aktivnich. Takze proto by bylo super mit i moznost hrat treba 5v5 na male mape s nejakym ukolem pro obe strany. Neco jako je v BF nebo jinych hrach. Proste klasicne mody ktere vsichni zname + treba V.I.P mod z AA3, patrola atd. Zatim nevim moc o MP takze tohle jen rikam vseobecne. A pokud bude i BI podporovat progaming tak hra bude mit delsi zivotnost i v teto fazi hrani. Bohuzel nevim o zadne Evropske lize co ma Armu zarazenou ve svem games listu. Ani ESL ani TWL a ClanBase myslim ze jo ale nejsem si jisty. Co se tyce Playzonu a Grunexu taky se obavam ze tam nic neni.
-
Musim na to reagovat. Sorry ale v jedne veci nemas pravdu. Cryengine neni zase tak spatny. Jiz se pracuje na nove hre pro Americkou armadu s unikatnim ovladanim na Cryengine technologii. Co se tyce Army tak me osobe dost vadi velke mapy. Jde o to ze z bodu A do bodu B je daleka cesta a nez jsem tam v MP dosel uz vse bylo vyreseno. Tak jsem sel dal a dal a nic. Chtelo by to rozdelit i na mensi sektory jen treba pro pechotu. Ale realita zde je a to v CoD a BF 3 nikdy nebyla a nebude. Tyto hry jsou pro masu a hlavne pro male deti v soucasnem stavu. Dale v BF nemate editor a jine veci. A co se tyce progamingu tato hra neni jako BF 3 na to stavena ale jiste se da neco s timto udelat vis mensi mapy (sektory) atd. Mam v progamingu odehrano vic jak 3 roky aktvne. Tak at ten LOBO nepise kraviny. Arma je hra co ti neda nic zadarmo a kdyz dostanes hlavu tak je po tobe. To je realita ne jako v BF na normal nastaveni kdy z 12,7mm dostanez hlavu a sebere ti to 60 HP to je realita?. Ale kdyz se tohle stane detem hned placou ze je nekdo da na dalku a oni ho ani nevidi. S timhle jdete do p****e decka. Jen kurvite herni svet kdyz CoD styl hrani je podle vas to prave. Je videt ze nemate prehled o tom co bylo a jak je to dnes.
-
možna byl v armade ale otazka je byl na westpointu? asi ne co. jinak o valecne strategii asi moc nevi, v marine ho akorat učili jak zabijet lidi a jen poslouchal rozkazy *13*
-
ja myslel že je to čech
-
Tak ten rus to má celkem monumentální - přesně to bych od té hry čekal a to přesně pro to, jak to vypadá na tom videu (a na jakou vzdálenost by toho vojáka případně odstřeloval).
-
přesně a proto mě nikdy nebavila arma. jejich flashpoint tenhle problém neměl. tam byla prostě celkově ta grafika vyvážená a přehledná.
-
Není nad držkující hornouherský kolegy...
-
Arma komunita jako taková nemá konkurenci, řekni mi dneska hru, do které je takových módů, v který máš tolik možností apod. V Arma si můžeš zahrát druhou světovou, vietnam, studenou válku, vždyť celý starý Flashpoint je komunitou kompletně předělaný do nového enginu Arma 2. A už teď je možný v Arma 3 hrát vše z Arma 2, viz http://youtu.be/72ICC_VbfT4 All in Arma mód do Arma 3, který vyšel jen měsíc po vydání Arma 3 Alpha a už je v něm možný hrát si Arma 2 kompletně v Arma 3.
Řekni mi, kde jinde máš takový možnosti? Nikde, protože většina dnešních her má jen malinké DLC, DLC a DLC a nic, a v Arma 3 si budeš moc zahrát na mapách, který mají dohromady rozlohu přes 1000 km2, a hrát na nich s více jak 100 hráči a další a další obsah bude jen přibývat, ať už od komunity nebo od tvůrců.
Takže znova se tě zeptám, kde jinde máš takový možnosti.
Příště až začneš psát hov*a a nazývat Arma serii odpadem, tak si zjisti o čem to vlastně mluvíš.
A ještě k tomu jak nadáváš na futuristické zbraně. Zase nevíš, o čem mluvíš, ty zbraně jsou všechny založený na funkčních prototypech.
Jo a na závěr. Skus souboj klanů 50 vs 50 na 100 km2 mapě a uvidíš co je to taktika a hraní. -
Je vidět že o Arma 2 i 3 víš úplný hov*o. Arma 2 CO + ACE 2 a ACRE je nejrealističtější a nejzáživnější hraní vůbec, BF 3 je proti tomu hloupá arkáda o ničem. Viz http://youtu.be/iylW68mwYIg Dslyecxi a jeho obrovská komunita ShackTac, řekni mi, kde si zahraješ s 120+ lidmi buď obrovskou kooperaci nebo PvP na obrovských mapách s neomezenýma možnostmi. Odpovím za tebe, nikde. Nikde nemáš takový zážitek ze hry jako při hraní Arma 2 v maximálním potenciálu. Na nějaká hraní v malinkých mapách v ostatních FPS hrách zapomeneš, ale na ty unikátní akce v Arma 2 rozhodně ne. A o tom to je.
Jo a jinak, Virtual Reality engine? Kam se na něj hrabe Frostbite nebo Cryengine, proč myslíš, že armáda po celém světě používá Virtual Battlespace 2 od BIS Simulations, který běží na VR. Zase odpovím za tebe, protože Frostbite nebo Cryengine nemají nejmenší šanci něco takového rozjet, ten engine je tak komplexní a rozsáhlý že si to ani neumíš představit. A nikdo nemůže za to, že máš HW na nic a máš 30 fps, protože tak náročný engine nedokážeš rozjet na plný potenciál. -
Pokud je pravda ze Arma3 se jiz prodalo vice kusu nez Arma a Arma2 dohromady pak nemaji problem byt je alfa za polovicni cenu. Navic se chysta DayZ kery bude mit taky slusny prodej.
Je sice mozny ze finance jim odcerpavaji studia kery produkuji temer neprodejny kusy jako byl Carrier Command. Vlastne ani netusim co s tim studiem je ted jestli chysta dalsi propadak a nebo to uz rozpustili. *2* -
Je to alfa a pracuje se na tom. Ohledem midrange textur terenu je velky tlak i z komunity a prinesli i konkretni navrhy reseni kere nevypadaji vubec spatne. Posledni update sice castecne zlepseni prineslo ale porad je to slaby proti tomu co navrhuje jeden Rus z komunity:
http://www.youtube.com/watch?v=IaxQ_pYHbC0&feature=player_embedded
Byla by velka skoda kdyby to BI nedotahla alespon do teto podoby. -
BIS se pripravilo vydanim alphy o plnohodnotne datum vydani. Dle meho si na tom rozbiji hubu. Zvlast co se tyce planovani financi a placeni projektu. Novou preprodukci jim vydani full verze dle meho nezaplati...
-
Dotaz: proč to vypadá tak "zastarale"? Já se do toho nechci navážet, ale ty textury a obecně terén v dálce je víceméně ohyzdný. Proč mi to vadí? Protože zrovna tohle je hra, kde budu někým odstřelován klidně na kilometr. Je tedy velmi důležité, aby mé schování se v křoví vypadalo z jakékoli vzdálenosti stejně, tedy aby tam byl nějaký skoro Pixel Perfect LOD. Já prostě potřebuju, aby voják v dálce byl vůči terénu stejně (ne)viditelný, jako zblízka... Pokud je pak pod vojákem v dálce rozplzlá textura, tak jej tam snadno vidím už jen kvůli kontrastu detailnosti terénu a jeho (vnímám ho tam jako objekt i kdyby měl skoro stejnou barvu jako ta zem pod ním).
Konkrétní ukázka je v 1:31 toho videa, kdy jdou po kopečku v dálce ti tři vojáčci a jsou tam nenápadní jak sáňky v létě. -
Jo. Nejen animacni system maji silene zastaralej...