Přejít na výpis diskuzí
Obtížnost Thiefa si každý bude moct nastavit dle sebe
5.12.2013 | Ladislav Loukota
21 příspěvků
-
Tohle je mi sympatické. A trochu mi to připomíná poslední AC, které, ač si to moc lidí neuvědomuje, jde hrát bez ukazatelů na HUDu, ukazatelů na minimapě, bez minimapy, bez HPbaru, bez ukazatelů útoků... Když člověk chce, udělá si z toho hned o něco víc harcore záležitost :)
-
Každej se s Hitmanem oháněl, že si staří hráčí taky nastaví obžínost sami. Dopadlo to tak, že NPC jsou stejně tupí, jenom jich je v místnosti 3x tolik....ne díky, z toho bych blil. To je frustrace a ne zábava.
-
Spis fasistu. Co vidi zumpy vsude jen ne ve vlastni hlave.
-
milujem tychto pravopyis FeTiysiSStov
-
Obtížnost si můžeme nastavit podle sebe? Hra pro všechny? Tak to se těším, protože to potom bude hra na Nobelovu cenu... Nebo ne, bude to spíš průs.r.
Jinak, na těch nových dílech u herních legendárních sérií, kdy člověk může pěkně srovnávat, se krásně ukazuje, jak ty staré hry prostě byly lepší. Houby nostalgie. Už zním jako důchodce a sýček, ale kéž by nový Thief byl tou výjímkou potvrzující pravidlo. -
jen aby dizajn misí nepočítal s focusem a pak když to vypnete bude to chybet; jinak mi to taky smrdi pruserem. vemte si takove starsi dily hitmana, stačilo dat lehči obtiznost kde se nepratele zobrazovali na mape a bylo to lehke. Tyhle nove hry jsou uz skutecne asi delane pro šimpanze *7*
-
Já bych si chtěl dle sebe nastavit pohled třetí osoby.
-
Smrdí mi to průs.rem, jak píšete, tři měsíce před vydáním a neviděl jsem skoro nic ze hry, akorát nepodařenou misi kdo ví jak starou.
-
sak bolo na case, aspon ma potom clovek mierny pocit ze hra hru ako pred 10 rokmi kde ta nic nevodilo za ruku, nic sa ti neukazovalo musel si si vsetko zistit sam, od ovladania a jednoduche tutoriali po hratelnost ,vcera som dohral z mojej strany najlepsi splinter cell 2 a aj ked je hra linearna, ako hud mas iba ukazatel zbrane a zivota a intenzita schovania
ziadne sipky nad nepriatelom aby som videl kde su ,nic casual ako dnesne detske hry -
Ideální
-
Takto by to malo byt riešené stale :-) hned by som si vsetky tie ikonky press E to open s radosto povypinal :-)
-
skúste hádať prečo medzi reštauráciami s michelinskou hviezdov nenájdete jedinú ktorá sa snaží vyhovieť všetkým.
-
par preklepu jeste nedela zumpu
-
To je pekné ale dúfam, že sa to bude dať hrať aj bez toho. Lebo ak tam len dali možnosť to vypnúť a v hre samotnej nebude žiadna náhrada...
-
Zní to rozumně, každý si v tom najde to své.
-
Nekdo rad trpi( bavi se u toho), nekdo se jen bavi To je na kazdem jak hru projde, dulezite je ze ji projde celou az do konce. *4*
-
http://slovnik.seznam.cz/cz-en/?q=theif
Chápu, že vydávat papírový časopis je náročné. Ale aby se tady z toho stala žumpa, to jsem proti. -
Přesně tak, měl jsem obavu u nejnovějšího Hitmana, ale je to skutečně bez nápověd těžké. Takhle elegatně by se to mohlo řešit časteji. Já rád u her trpím (momentálně u první ARMY) - o to větší radost mám když je dojedu. Dark mód u Zaklínače dvojky budiž toho důkazem :)
-
Driv jsem to tak nevnimal, ale posledni dobou jsem fakt rad za hry, ktery vam daji na vyber, zda-li si chcete vypnout veskery HUD, kurzory, zviditelneni predmetu apod. Je to hned o necem jinem a pritom jde o takove "blbosti".
Napriklad si ted davam po nekolikalete pauze znovu prvniho Assassina, vypnul jsem si veskery HUD a hra je hned o necem jinem. Nevim, jak na tom jsem se zdravim atd. Jde sice o drobnosti, ale ve finale to tu hru zintenzivni. -
No, tak si snad kazdy zvoli obtiznost ktera mu bude nejvice vyhovovat. Rozumny kompromis.