Přejít na výpis diskuzí

Od karikatury k realismu: historie Polyphony Digital

20.12.2010 9:12
Marek Tvrdý 3 příspěvky

Historie tvůrců série Gran Turismo kupodivu nezačíná u závodní simulace, ale u arkády. Kazunori Yamauchi jakožto vedoucí programátor ve firmě Poly's Entertainment pracoval na arkádové závodní hře ve stylu Mario Kart jménem Motor Toon Grand Prix, která se na japonský trh dostala v roce 1994 na platformě...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • a co třeba RBR ??? to je podle me nej rally simulator a ani tu neni.
    • Co kde není? http://games.tiscali.cz/richard-burns-rally-5992
      A když jsme u simulací, tak GT5 by se mělo spíše srovnávat se podbně orientovanými hrami na okruhové závody RacePro (Xbox360) nebo Enthusia (PS2) než se simulátorem rally.
  • Zajímavý souhrn. Ale ono to tak bývá, že člověk začne na něčem opačném, než nakonec skončí...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit