Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jako některý ty otázky od lidí jsou fakt něco... zase se nemůžeme klukům pak divit že se ve FC nebaví už tolik konstruktivně o hrách, když se v SC ptají lidi na koncerty a podobný kraviny. To pak s člověkem asi zůstane a začne automaticky mluvit o blbostech sám protože si myslí že to lidi zajímá (všechny ale nezajímá).. Ta celková úroveň je na pomezí "patnáctiletí fanoušci se ptají svých idolů". Smrdí to amatérismem, jakože fakt dost...asi bych poradil nečíst každou stupidní otázku, to raději ať to má 15 minut ale ty debaty mají nějaký smysl a jsou aspoň trochu podnětný.. Však si sami pusťte nějaký dva roky starý FC, ten rozdíl by viděla a slyšela i Helen Kellerová...
    • Vsak taky proto Social club vznikl, aby se temi dotazy zbytecne neplytvalo casem ve Fight clubu, kde se resi vice serioznejsi temata. Myslim ze prave takove to nezavazne tlachani je zajimave pro lidi, pro nez hry nejsou stredobodem vesmiru a smysl zivota.
    • To beres asi moc prof. , lidi majji asi pocit po letech koukani na tyto panaky ako je znaji atd. Vzdyt sama tato individua k tomu prispivaji chovanim ,mluvou atd atd. Stačí se podivat na pana Grygara , pre ma pusobi ako naky fetak z bazaru na kolbence.Celkem smutne co se z neho stalo , ma stale blize
      k retardovane.mu panu Dolezalovy.
      Divim se, ze mu redakce nebo pratele nepomuzou . Nebo stahne cele games a level do srac.k.
      • A Doležal je retard, Grygar mi na druhou stranu vždycky přišel poměrně rozumný. Z jakékoliv jeho recenze i videorecenze jde prostě poznat, že to umění prožívá tak trochu víc a tak trochu jinak.
      • A z čeho tak usuzuješ. Já jsem si teda nevšiml, že by mi feťáka připomínal.
      • Fetak z bazaru, ale gramatiku, sloh a artikulaci ma o parnik jinde nez ty :)
  • Akorát nějak nechápu, co má nová generace konzolí společnýho s "grafikou" Dark Souls, respektive, proč to v tomhle případě vůbec nějak spojovat, vzhledem k tomu, že Dark Souls není na nový konzole.
  • Priste se radsi zamyslete nad pricinou horlive diskuze na tema "grafika" nez se pustite do ujety debaty o estetice. Prezentace DS pred vydanim vypadala zkratka o tridu lepe a nemam na mysli nejen tech. zpracovani, ale celkove atmosferu. Zaroven si troufam rict, ze nejsem sam, kterymu tyhle praktiky hernich vydavatelu a vyvojaru vadi. Furt dokola!
  • Jen houst. Prvni SC mi prisel takovy slaby, jak kdyby tomu kluci moc neverili, ale pokud to bude mit takto stoupajici tendenci, bude to v cajku. Koukali jsme na to s kolegou v praci a Lukas nam ze zacatku prisel, jako by byl zkoureny, ale pak nam doslo, ze nekouka do "blba" ale kouka k Petrovi na displej ntb :)
  • To je hudba z morrowinda?
  • A co si to paralelně nahrávat do smartphonu a potom případný výpadek/chybu jednoduše tímhle záznamem nahradit? Je to pár kliknutí.
  • Debata o grafice sice pekna ale.

    Dnes je neomluvitelne kdyz hra vypada spatne nebo divne nebo proste hrozne. Protoze sou moznosti (a ne zlozite ani drahe moznosti) nato aby to vypadalo pekne a reprezentovalo to rok ve kterem hra vznikla.
    V minulosti hry nemohli byt pekne protoze proste nato nebyli prostredky (netvrdim ze nektere stare hry nejsou krasne, zalezelo jen na sikovnosti jak si kto dokazal poradit so omezenou skalou moznosti), ale dneska proste ne.
    A pokad to nebudeme kritizovat tak se to asi jine nebude.
    • janchor
      Co jednomu přijde divný a hrozný, jinýmu může připadat docela jinaký. Ostatně, o kousek vedle se CainPullo o dvojce Dark Souls vyjadřuje jako o PRASÁRNĚ, zatímco já zrovna tutéž hru točím na videorecenzi a každou chvíli se kochám nějakým okulahodícím zákoutím nebo panoramatem..
      • C-BEAM
        to že hra má dobrý návrh a môže mať pekné panorama neznamená, že v istých aspektoch nemôže byť jej grafika skutočne prasácká. Čo sa týka DS mne na mnohých miestach skutočne vadila odfláknutá práca s textúrami a celková plochosť grafiky. Ale ako píšeš aj mne sa páčili mnohé zákutia a panorámi... hodnotenie grafiky jednoducho nikdy nebude jednoznačné, veď niekto i fotorealistickú grafiku dokáže označiť za odpudivú.
        • janchor
          Bezesporu - ale zjevně jde o aspekty, který pro mě osobně z výtvarnýho hlediska vůbec nehrajou roli. V některejch oblastech mi výtvarná stránka přijde strohá, ale ne natolik, abych kvůli tomu přemýšlel o počtech polygonů a zkoumal textury. Naopak si užívám, jak hra díky nezprasenýmu portu prokoukla oproti konzolový verzi.
      • To proto, že nemáš tak vytříbenej vkus - viz jak jsi sám říkal že si nevšimneš hnusnýho kamene ve hře a někdo tě na to musí upozornit. Vnímat detaily a celek zároveň, to každej neumí, nic proti, proto hodně lidí považuje něco co vypadá jako blitka za kus umění. Jinak pro mě byla jednička DS naprosto dokonalá z hlediska art direkce - kompozice levelů, práce světla a stínu, zasazení nepřátel - v tomto případě jsem byl ochotný přehlédnout že někde nenavazovala textura. Ale dvojka, to je fakt čistej hnus..
    • jenomze hra nemusi bejt krasna, aby byla dobra, bohuzel stadni vetsina si mysli opak, vcetne kravataku, takze nam v podstate krome vizualu malokdy nabidnou neco vic... *6*
      • Ale k opravdu dobré hře většinou patří aby byla nějak zajímavě provedená. Buďto je to opravdu skoro fotorealistická grafika a nebo je to jedinečná stylizace. Je ale blbost říkat, že na grafice nesejde. Sejde na ní asi stejně tak jako na dobrém příběhu, fajn hratelnosti aj. Teda aspoň mi na tom záleží taky. A jednoduše bych se teď těžce nutil hrát nějakou starou hru, která není nějak zajímavá. Je plno starých her, na kterých se zub času skoro neprojevil. Mě tak třeba napadá Baldur's gate, které má podle mě grafiku zvládlou špičkově. Asi mě tady někdo ukamenuje, ale chytře vymyšlená je podle mě i grafika Wowka, prostě nestárne.
        • C-BEAM
          súhlas, na grafike samozrejme záleží a k dobrej hre patrí dobrá grafika, pretože všetko dobré čo v tej hre je dobrá grafika umocňuje.
    • C-BEAM
      "V minulosti hry nemohli byt pekne protoze proste nato nebyli prostredky"

      Vnímanie toho čo je pekné sa mení v čase, z dnešného pohľadu väčšina starých hier vyzerá strašne ale v dobe keď vyšli boli tie isté hry vnimáné ako graficky krásné a na vysokej úrovni. Takže tá tvoja veta je mierne povedané zavádzajúca.
  • lukášovi to sekne a pavel by si mel vyžehlit košili
  • oba máte pravdu a myslím si , že redakce určitě přehodnotí své chování k NWO a začne dělat věci tak jak se mají dělat. Pěkně po staru o hrách a né o nedej bože o počasí.
    • ps. Luky se určitě polepší :-)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit