Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jestli chcete tento web pohrbít tím, že mne nutíte v prubehu minuty dvakrát koukat pulminutovou nepreskocitelnou reklamu, tak k tomu máte docela dobre našlápnuto
    • Hádám HP Omen?? Taky tak. Jinak reklama se spouštěla i při "replay" video, což už bylo hraničící s provokací.
  • kulhy_parici_spici
    Ahoj,

    co je to za game-hate éru tohle. Pamatujete si někdo to nadšení, když oznámili Morrowind trailerem z E3? Od té doby se těším na každý díl TES. Na ten pocit svobody konání a vlastního příběhu podníceného fantazií. Přesně to mi najede vždy, když se ozve jen pár tónů hudby Jeremy Soulea a zobrazí se panorama otevřené krajiny. Jste h***o srdcaři. :)
    • To chce klid vetsina normalnich lidi si chodi ty trolly jen cist ale neprispiva
    • Johnny
      Nemuzu víc než souhlasit! Oznámení TES VI mi zvedlo životní energii. Už sem se bál že po TESO už nebude nic, a zaplavěj mě jen podělaný Onlajn, survajvl, battleroajal kraviny..
    • Kompost
      tu hadzes hrach na stenu. miestna osadka su banda rozmazlenych frackov. aj keby vyslo najavo ze odteraz bude herna produkcia dostupna zdarma a este dostanu navrch hudlana tak sa tu zacnu ozyvat hlasy ze je to naprd pretoze nebol francuzsky...
  • Howard zřejmě vycítil, že to musí oznámit, protože (značná) část jeho fanoušků je rozladěná jak TESO, tak Falloutem 76. Čili byla to nutnost a souhlasím s tím, co říkal myslím Lukáš ve streamu - že to Howard udělal večer na pokoji ve Photoshopu, protože TES6 je to, na co všichni čekali.

    Dokonce i krajina je zvolená tak, že se nový díl může odehrávat prakticky kdekoliv. Hory a moře jsou leckde. Podle mě ani Bethesda sama ještě pořádně neví, co bude umět Playstation 5 a co budou - v závislosti na tom - vlastně vyvíjet.


    Rád bych se mýlil.
    • Oni za těch deset let hlavně budou muset vyvíjet nový engine.
      • Zapomen, prihodej nejakej ten filtr aby to bylo vic do modra nebo do oranzova ... a to bude tak vsechno. Platovy zbroje se ti dal budou "muchlat" v pohybu jako kdyby byly z plastu, a jejich vzhled bude .... taky plastovej. A inventar protentokrat projistotu nebude vubec zadnej, prej je to moc slozity na pochopeni.
      • Johnny
        nebudou. Vem Si Operaci flashpoint. ARMA 3 jede prakticky na tom samym enginu i dnes xD (podle toho to taky vypadá, nebo spiš "funguje")
  • Jak to nezmrvit

    1. Novy engine - vsichni mame dost litajich konu, sileneho spravani NPC a propadani zdmi...Mimo jine problemy.

    2. Zavedena formula - neni treba znovu vynalezt kolo, proste to chce jen vic vysperkovat. Rozumejsi questy, lepsi design dungeonu, min generickych ukolu, vice hezkych kouzel, zbrani a schopnosti. Min bugu, trochu lepsi soubojovy system...

    3. Vyvarovat se zbytecnych "lepsich" napadu. Treba nadabovany protagonista ve Fallout 4 - prusvih, zjednoduseni dialog system - prusvih, hledani sveho detatka v open world sandboxu? - prusvih.
    Hezky bezejmenny, bezhlasy protagonista jakeho jsi udelame co muze byt kymkoli. Uz ve Skyrimu bylo trochu divne byt DRAGONBORN a hrat treba zlodejicka...
    • 4. Navrátit atmosféru Daggerfallu.
    • Mne sa v Skyrime nepáčilo hlavne to, že originál svet bol málo akčný. Okrem začiatku, kde drak napadol osadu, tak sa nič poriadne nedialo. Človek si tam mohol behať ako chcel, žiadne hladky, žiadne poriadne prepadnutia nejakou tlupou banditov (napr. by ma uväznili a musel by som sa nejako dostať zo zajatia). Žiadne boje v otvorenom svete nezávisle od mojej aktivity. Do sveta neprichádzali žiadne nové hliadky, patroly a pod.. Mestá by mali mať jasné vedenie svojim pánom - reagoval by napr. na situáciu, ktorá vznikne napr. spozorovaním draka v okolí priateľského mesta vyslaním posíl na pomoc alebo naopak, chcel by sa priživiť na spustošenom nepriateľskom meste a pošle tam vojsko na "dorazenie" preživších a uchopenie moci nad mestom a pod.. Málo života a málo diania mi prišlo v pôvodnom Skyrime. *6*
      • Jestli chceš aby tě unášeli a zavírali, tak si zahraj FarCry 5. :)
      • Jo, jo Skyrim byl prostě relaxace, vlastně taková zenová hra, obrovský svět na samotářské toulky
    • Jinými slovy, je třeba zahodit vše, co bylo v předchozích dílech, a udělat to celé znovu. Vzhledem k tomu, že to všechno však stojí nemalé peníze a úsilí, nevěřím, že se změní vůbec něco.
  • CRYPT
    Skyrim je pro mne srdcovka dodnes. At si nada a pinda kazdej jak chce, jak jsme poprve stahnul warez verzi Skyrimu a ponoril se do hor, kde foukal silny vitr, snezilo a mrazilo a ta vikingska zimni atmosfera, no proste to byl ulet. O koupi bylo samozrejme hned rozhodnuto. Pribeh nebyl buhvi co, a skalni TES hraci maji jiste spoustu vytek, ale v te dobe jsem z toho byl opravdu odvarenej
    • Srdcovka je Morrowind :) To si napísal, ako nejakú hernú klasiku, že "srdcovka dodnes".
    • On taky fakt ze to vubec srovnavame s KCD je pro tak starou hru dukaz ze se stala legendou.
      • legendou je spis serie elder scrolls

        skyrim je z nich nejslabsi nebo na urovni oblivionu (skyrim mel lepsi atmosferu, jinak nic), prokonzolova degradace se na nem projevila az prilis
        • legenda byl morr, potom to slo kvalitou a obsahem dolu , nehlede na to zesem si kazdou hru uzil ..morr je morr ..ale to chtelo tu dobu asi zazit
          • Mě zrovna Morrowind bavil ze všech Elder Scrolls nejmíň. Nevím, nejspíš to prostředí se mi nelíbylo. To už bych si radši zahrál Daggerfall. Stále ho mám v DosBoxu a když jsem ho po víc jak dvou dekádách zkoušel, tak i po těch letech sem v prvních katakombách pořád s*al magi v kostkách.
            Skyrim mě učaroval severským prostředím a omodovanou verzi mám stále na disku.
            • ze skyrimu si nepamatuju jedinej quest, ani hlavni dej, na zacatku jsem hral jen tak, po 50 hodinach jsem najednou dostal neodbytnej pocit, ze uz jsem asi videl vsechno (a byl jsem master ve vsech guildach), tak jsem skocil na hlavni linku a tu jsem dohral snad za odpoledne, konec

              a nikdy jsem nemel nejmensi duvod natoz chut, se tam vracet
          • Dotaz: Myslíte, že mám zkusit hrát Morrovind, když už jsem graficky rozmazlenej z KCD, Zaklínače a Skyrimu? Četl jsem už často názor, že Morrovind je nejlepší Elder Scrolls hra, ale nevím jestli tomu mám věnovat čas, abych si na ni zvykl.
            • nevim kolik ti je, a kolik sneses *5*

              jak uz tu nekdo psal, grafika bude nejmensi problem, s mody to nebude nejhorsi

              ale co tam pro me osobne i tenkrat bylo peklicko, to bylo jeste v dobe, kdy nebylo v kazdy fantasy hre GPS

              takze ti tam jen reknou, ze neco jetreba na severovychod od naky vesnice, a stavalo se mi, ze jsme to minul, protoze to je vylozene priblizna poloha

              a pak jsem krouzil po okoli jak pes, nez se mi to povedlo najit
            • Morr urco zkus jak rika kolega je na to hromada grafickejch modu treba ten overhul co pouzivam jaa je to suprove drzi si to tu atmosku , jinak urco mrkni na nexus je tak hromada dobrejch modu na vsechno ..ja morr hraji do ted a nemuzu si ho vynachvalit ,jen ten combat je uz prkenej a rozhovor jen v textuale jinak uzasny origos svet , architektura a vsechno hrozne cizokrajne ,se mezda cim vic dilu tim min do toho sypou ... v morru bylo daleko vic zbrani a zbroji , inventar prehlednejsi ,napostavu sis mohl dat daleko vic veci atd atd .. proste zkus a uvidis .. ja sem setim tehdy taky musel prokousat a ze to trvalo ale do dnes nelituji
            • Tady asi nejde o grafiku, ta se dá dost dobře overhaulem vylepšit (fakt hodně). Spíš jde o ty odlschool mechanismy a systém boje. Já morrowind miluju ale už jsem se k němu nikdy nedokázal naplno vrátit. Ta hra hrozně zastárla, každopádně za zkoušku nic nedáš. Ale počítej že na úkolu nebudeš mít ukazatel,prostě to musíš hezky po staru najít podle popisu.
            • Muzes zkusit, ale osobne si myslim, ze to neprekousnes. Jinak ja jsem z tech co Morr moc nenadchl, po Arene a Daggerfallu mi to tehdy prislo jako velky krok z5
          • i arena a daggerfall byly ve svy dobe zjeveni

            oblivion byl ukrok stranou a skyrim uz krok zpet
            • S morr prislo predevsim to "wow" po graficky strance, vzdyt to ve svy dobe taky chtelo poradne nabusenej HW aby to jelo. A graficky to bylo fakt paradni - teda samo tenkrat. Oblivion sice polestil tu grafiku, ale pohrbil herni principy ... a zmrvil UI. Skyrim tomu jen nasadil korunu - UI naprosto nepouzitelny.

              A presne totez dela Betch od ty doby se vsim na co sahne - veskery herni principy jdou dokopru. Ze vseho na co sahne vyrobi nijaky nudny nic.
  • kulhy_parici_spici
    Ještě se zeptám – máte někdo tip na současnou adekvátní alternativu TES her? Tzn open world fps fantasy rpg, kde můžete zastat roli spasitele, prohnilého vraha, chorobného zloděje, odpůrce režimu nebo narkomanského alchymistu. Mě vlastně nic nenapadlo Všechny ostatní hry vás příliš cpou do nějaké konkrétní role. Kde jinde se lze lépe nechat hlavní lini být a najít si svou cestu světem a svůj hlavní quest.
    • Nejblíž je holt jen Witcher, ačkoliv nenabízí tak moc vedlejšáků, jako Skyrim, můžeš dělat i opravdu hodně hnusná rozhodnutí, navíc vedlejšáky ve witcherovi jsou skutečně každý origoš. Není pravda, že by jsi byl nucenej dělat jen ta správná rozhodnutí. Pokud jsi nehrál, fakt doporučuji. Začni trojkou a potom jedničku a dvojku. Na gogu je to za pár šupů.
      • kulhy_parici_spici
        Nicméně stále si prostě Geralt – málokterá fiktivní postava je prokreslená do takových detailů. To mi brání vytvořit si nějakou vlastní identitu. Tzn Witcher je pro mě hodně daleko od TES.
    • Alternatíva nie je. Do istej miery bol alternatívou Fallout, ale ten nebude (on-line nie je alternatíva pre single player RPG), tiež Zaklínač, ale ani ten nebude (možno z toho sveta hra, ale až po Cyberpunku). Far Cry zostal od tretieho dielu na tom istom bode, hoci mal potenciál byť niečím na ten štýl, ale to by nemohli Ubisoft byť Ubisoft, aby nekopírovali to isté a už posun do otvorenejšieho sveta v trojke bol veľký krok. Piranha Bytes ti síce vnucovali postavu, ale tiež si si ju mohol pretvoriť na svoj obraz, no ich hry už nie sú čo bývali za čias Gothicu. Star Wars zabili, takže žiadny KOTOR, Mass Effect tiež zničili, takže ani menšie hry s neotvoreným, ale väčším svetom..
      Takže nie, nič nie je. Jedinou náhradou sú otvorené svety GTA, takže treba len dúfať, že Red Dead Redemption 2 vyjde na PC.
  • Worhammer
    Vidím jen, že tam asi bude kotlina s absolutní výškou nad mořem takovou, že to asi bude proláknina.
  • Doufám, že až hra za xy let vyjde, tak pan Vávra nezapomene napsat svou konstruktivní kritiku :-)))
    • Upřímně doufám, že napíše. Stačí se jen podívat, kolik "práce" si autoři dali s prvním teaserem, a je hned jasné, že zase bude o čem psát. Chci říct, že tyhle "vyšperkované" teasery téměř vždy vypadají lépe než finální hra, což v případě chystaného TES laťku opravdu nestaví... Tak nějak vůbec nikam.
    • Ona to taky byla konstruktivní kritika. Spíš se divím že mu stačilo jen 100 bodu.
  • Hlavní vylepšení TES6: Online only a placené mody.
  • E3 teaser: https://bit.ly/2l4vuG0

    Actual game few years later: https://ibb.co/ef8z08

    *1*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit